Rauhanlahti

tulossa ollaan..

Onkohan millaista menoa Rauhanlahden kylpylässä viikonloppuisin. Aikoinaan oli hyvät tanssit siellä. Onko vain kylpylä vieraita vai onko miten paikallista väestöä. Onko Kuopiossa muuta hyvää perinteistä tanssi paikkaa / ravintolaa??

15

7373

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaikia sanoa

      ainakaan Kuopiosta ei nimittäin löydy sellaista paikkaa kuin Rauhanlahti. Lieneekö joku salakapakka?

      • narsca

        Jos ei ole oikeaa asiaa vastata viestiin, niin ei tarvitse ruveta sitä pilkkuakaan viilaamaan. Kyllä varmaan kaikki tietää paikan, vaikka olisikin kirjoitettu rauhanlahti, tahi rauhalahti.


      • Opettaja2000
        narsca kirjoitti:

        Jos ei ole oikeaa asiaa vastata viestiin, niin ei tarvitse ruveta sitä pilkkuakaan viilaamaan. Kyllä varmaan kaikki tietää paikan, vaikka olisikin kirjoitettu rauhanlahti, tahi rauhalahti.

        Rauhalahti kirjoitetaan isolla R-kirjaimella.


      • tulossa ollaan..

        Muutan heti kaupunkiin..


    • ravintoloja

      ihan mukava paikka. Tansseja on viikonloppuisin ja kaupungin keskustasta Kauppakadulta löytyy jokaisen makuun ravintoloita. Kuopion satamassa on parikin viihtyisää paikkaa viettää iltaa. Tervetuloa Kuopioon.

    • paikallinen

      Rauhanlahti tunnetaan enemmänkin talvisena tanssipaikkana. Silloin paikalla on jonkin verran kylpylävieraita, mutta enimmäkseen paikallisia tanssinharrastajia (osa parkettien partaveitsiä, osa aloittelijoita loput ei niin tanssin takia tulleita).

      Kesätansseissa meno on vaisumpaa ja väkeä vähemmän, riipuen vähän orkestereista.

      Jos olette autolla liikkeelä kannattaa harkita lauantaina Ilveskasinoa (n.25km Rauhanlahdesta) ja sunnuntaina Kyllikinrantaa (n.90km rauhanlahdesta) tanssipaikaksi. Varsinkin Kyllikissä tanssinharrastajan näkökulmasta tosi hyvät menot. Toinen Kuopion tanssiravintoloista on Iso-Valkeinen, se kummassa väkeä on enemmän viikonloppuisin riippuu orkesteritarjonnasta.

      • Pilkun'nussija

        ja Ilveksenkasinolla kesäntanssien orkesterintarjonta ...

        Ok. Kerran minäkin luulin, että Pieksänmäki on paikkakunta, mutta otin opikseni.


      • tulossa ollaan..

        Onko tietoa tästä orkesterista? Ollaan siellä 24.-26.8.


      • kiva reissu
        tulossa ollaan.. kirjoitti:

        Onko tietoa tästä orkesterista? Ollaan siellä 24.-26.8.

        Hemmetin hyvä orkesteri oli soittamassa ja muutenkin erinomainen valinta tanssipaikaksi.


      • esmerkki
        kiva reissu kirjoitti:

        Hemmetin hyvä orkesteri oli soittamassa ja muutenkin erinomainen valinta tanssipaikaksi.

        Onkona Kuopiossa menoja lokakuun 23.-26. välisenä aikana? Vai onko kaapunti kuallu?


    • Anonyymi

      Tarkoitus pyörähtää Kuopiossa pitkästä aikaa. Onko tantsulit Rauhalahdessa vetäneet porukkaa?
      Ennenmuinoin oli hyvin porukkaa ja sai tanssia....

      • Anonyymi

        Onhan se näennii.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      171
      1539
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1166
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      49
      992
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      182
      858
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      769
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      730
    7. 59
      640
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      30
      625
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      624
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      75
      554
    Aihe