MUNUAISET HUUTAA ARMOA KAKSI PÄIVÄÄ

KUN JUOPOTELLUT

Onko normaalia se, että selkä on kipeä pari päivää sen jälkeen kun juo viinaa? Miten teillä? Yleensä kipu tulee silloin krapulapäivän jälkeisenä yönä, ns. liskojenyönä.Ihme vaivaa, pitäskö lopettaa juopotteleminen kokonaan? Kerran kuussa tulee kunnolla otettua ja saunakaljaa ja viiniä läjhinnä viikonloppuisin ruokajuomana.

5

1196

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sheenan.-.-

Joskus ollut ihan sama juttu.Eikä meinaa edes virtsa tulla,siis ei yksinkertaisesti pissata.

Täytyy juoda paljon nestettä,vettä mieluiten.Sitä mukaa kun pääsee juksemaan vessassa,alkaa munuaisten kohdalla kipukin helpottaa.

Ei kovin viivasta juoda itteensä ja elimiään sairaaks/kipeeks.Just vesikuuri päällä....

• vettä juomaan

se huuhtoo munuaiset. Juomaputken jälkeen jopa 3 lt vrk ja Huom nekin voi sanoa poks.

• Pitääkö

terveys tärvellä jo nuorella iällä.

Vähin viinoin on paljon hauskempaakin!
        Minusta on erittäin huolestuttavaa, että jo nuorena munuaiset vinkuu kuin viimeisiään. Onko muukin elämäntapanne epäterveellinen?

• horsmaa kasvamaan ennen aik...
        Pitääkö kirjoitti:

Minusta on erittäin huolestuttavaa, että jo nuorena munuaiset vinkuu kuin viimeisiään. Onko muukin elämäntapanne epäterveellinen?

Vuorotyötä, epävarmuutta, stressiä, huonoa ruokaa kiireissään jne.. Meiät pakotetaan tähän!
        Yhteiskunnan koneisto ottaa liikaa irti ja jollakin se on irtauduttava ja kerettävä syömäänkin vaikka sitä huonoa ruokaa nälkäänsä.
        Pitäähän se vanhojem eläköityminen maksaa ja isot eläkkeet, niin koneiston on pyörittävä kolmessa vuorossa. Mutta hei; kun me ollaan elläåkeiässä, niin suuri sukupolvi, eli me, siirtyy hautuumaalle jo silloin vimeistään. Ei tule maksuja ja on nuorison sitten helpompi. Se on kait sellanen sykli:)

• yli 40v...
        Pitääkö kirjoitti:

Ite alotin viinaksien kanssa pelehtimisem vasat hiukka yli 30vuotiaana kun tuli ero.Sitä ennen oli aika harvakseltaan tapahtuvaa oma juominen.Nyt on kyllä päiviä,jolloin munuaiset kipuilee,eikä pissaamisen tarvetta ole.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      280
      2898
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      48
      2284
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      1997
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      114
      1723
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      105
      1654
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1317
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    9. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1181
    10. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      55
      1179
    Aihe