Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Rollarien Helsingin keikan Sweet Virginia

Stonesdiggari

Stones soitti keikalla vakiosetin oikein hyvin ja Jagger on edelleen vedossa. Minusta Keith ei oo juuri tuon kummemmin soittanu näkemälläin kahdeksalla keikalla..

Mutta suomalainen yleisö ei näköjään osannut Sweet Virginian sanoja tai ei digannut biisiä, kun kertosäkeen yhteislaulu oli pelkkä pihinää. Stones on soittanut biisiä jo vuoden -72 kiertueelta lähtien ja kaikissa livetaltioinneissa mitä olen kuullut ja nähnyt niin yleisö laulaa aina täysi mukana!

Näki Jaggerin naamasta, että sitä vähän ihmetytti, kun ei yhteishoilotus irronnut, vaikka yritti toiseenkin kertaan pianistin kanssa laulattaa jengiä..

7

1002

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jep....
      • junttilandia

        Uutisvideo koosteissa ihmisiltä kyseltiin ennen konserttiä että mikäs se on se Rollareitten mielikappale niin kaikki vastasivat Satisfaction tai Paint it black. Turha tänne Suomeen on tulla laulattamaan ihmisiä Sweet Virginian kaltaisilla helmillä kun suurin osa ei vieläkään tiedä 40v. uraa vääntäneeltä orkesterilta kuin sen kaikkein kuluneimman klassikon.


    • ---

      Ei kuulu radioiden soittolistoihin.

    • biggest bang

      Niin kyllä Keith oli vähän taustalla tällä kertaa ja aika tuiskeessa. Kyllä aikaisemmilla kerroilla on vetänyt tosi rouhean tiukasti ja pistänyt väliin jippojakin, samoin kuin biisien aloitukset aiemmin olleet Keithillä tosi jämäkkiä, eli Rollari ja Keith -fanina hieman pettynyt, mutta it´s only Rock´n roll...

      • Stonesdiggari

        Mun mielestä biisien aloitukset (kitarariffit) kuuluvat tällä kiertueella paremmin kuin aiemmilla. Jotenkin biisien alun kitarariffien volyymitasoon on panostettu. Tiedä häntä?

        Toisaalta Keith "oikoo" riffit nykysin aikalailla.. Liekö nivelreuma syynä vai mikä?


    • Lolita1982

      Joo, ei suomalaiset juuri innostu mukaan laulamaan. Itse kyllä lauloin, vaikka olin kamalassa flunssassa ja todennäköisesti kuumeessakin konsertti-iltana. :) Vierustoverit taisivat hieman tykätä pahaa kun jammailin koko ajan. :) Mutta minkä sille mahtaa, Rollarit on maailman paras bändi ja varsinkin Keith saa minut kyllä syttymään... :)

      Harmi vain, että sain käsiini "vain" B5-kenttäkatsomon liput... :( luulin olevani ajoissa nettilippujonossa kun menin tietokoneelle 08:45... mutta jouduinkin kolmen vartin jonoon jo silloin vaikka lipunmyynnin piti alkaa vasta klo 09:00... aika kummallista :)

      • Biggest bang

        Niin en oikein ymmärtänyt miksi kentällä oli tuolit, kun ties kuitenkin kun bändi tulee lavalle niin kaikki nousee seisoon ja tuolit jäi ikävästi jalkoihin ja eräs tapaus kun tyttö nousi poikaystävänsä harteille niin eikös siinä tiukkapipoinen järjestysmies komentanut alas, samoin kun bändi oli keskellä niin kun sitten noustiin tuoleille että näkis niin taas alas, ihme touhua. Kentälle ei kuulu tuolit vie vain fiiliksen ja ei pysty jammailemaan.
        No nukahtihan se Keith joskus 70 -luvulla erään hitaan biisin aikana, no tosin yleisökin nukahti ; )
        Samat sanat Rolling Stones on edelleenkin se paras bändi ja kuinka paljon heillä onkaan hienoja loistavia kappaleita.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2207
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2043
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1652
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1480
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1456
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1367
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1334
    8. 52
      1238
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe