Kun boxi kauppa näkyy vaan hiipuvan entisestään, niin pistetään paniikki ale pystyyn jotta ei jäisi sekunda laatuiset romut ihan täysin käsiin. Ja taas pässiä viedään...
http://www.konsolifin.net/uutinen.php?site=xbox&id=2948
Mikkis taas paniikissa
5
414
Vastaukset
- olet..
paniikissa,kun mahtavaa laitetta saa noinkin edulliseen hintaan,johon on myös yllinkyllin huippupelejä.
Taaf floppyläjään ei ole juuri mitään,muutamaa onnetonta räpellystä lukuunottamatta ja hinta huitelee pilvissä.- kuluttaja_
Minusta xboxin hinta on aivan liian kallis, kun laite on niinkin vanhanaikainen ja sisältää kaikenlisäksi valmistusvirheitä.
Ei näin.
- boXi
"Monen mielestä Microsoftin oli jo korkea aika pudottaa hintaa, sillä Xbox 360:n hinta on pysynyt samana Yhdysvalloissa laitteen julkaisusta lähtien eli 20 kuukautta. Uutistoimisto Reutersin mukaan tämä on konsolimarkkinoiden ennätys."
http://www.itviikko.fi/page.php?page_id=46&news_id=200718830
XO on pystytty myymään ennätys pitkään samalla hinnalla, ilman kummempaa vaikutusta myyntimääriin, mutta PS3 ei käynyt edes alussa kaupaksi kohtuuttomalla hinnallaan, vaan sen hintaa piti tiputtaa ennen kuin se kykeni kilpailemaan edes kuukausimyynnissä XO:n kanssa. Tällä hetkellä MS takoo jokaisella myydyllä konsolilla yli 100$ voittoa, joten mistään paniikista ei todellakaan ole kyse päinvastoin kuin Sonyn tapauksessa oli.- ilmassa
Sony virheellisesti kuvitteli Microsoftin reagoivan heti Sonyn paniikkiale -ilmoitukseen, joka muutamaa päivää myöhemmin paljastuikin vain epätoivoiseksi yritykseksi päästä eroon käsiin jääneistä PS3:n malleista, joiden tuotanto ei kysyntä ja kannattavuussyistä ehtinyt olla käynnissä kuin muutaman vaivaisen kuukauden.
Sen sijaan Microsoft näki Sonyn valheiden savuverhojen läpi, eikä hätiköinyt päätöksissään. Ensimmäinen alennus tulee nyt ja toinen samanlainen marraskuun alkuviikoilla. Tämä tulee toimimaan huomattavasti paremmin kuin Sonyn epätoivoinen räpiköinti poistomalliensa kanssa :)
- ostaa kännykän
kaupan päälisiks ei se kohta muuten kenellekkään kelpaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251258
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89914- 94894
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede23837Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat284729- 93717
- 109636
- 33617
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50571Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet129550