On selvä, että taloyhtiön remontti on rasite kaikille asukkaille sekä asumismukavuuden kannalta että taloudellisesti. Nyt minullekin selvisi, miksi yhtiökokouksissa ei käy ketään muita kuin sama "sisäpiiri": muutama henkilö päättää keskenään kaikesta ja niitä jotka ovat ideoita vastaan mutta eivät ole paikalla, nälvitään ja vähätellään. Kokouksissa on muutenkin niin huono ilmapiiri etten aio sinne mennä.
Eniten harmittaa kuitenkin remonttimiesten käyttäytyminen. Vaikka asukkaille pitäisi ilmoittaa hyvissä ajoin ennen kuin tullaan yleisavaimella sisään, näin ei ole tehty. On voitu ilmoittaa vaikka viikko, jolloin asuntoon tullaan sisälle mutta ei mitään muuta. Pitäisikö sitten koko viikko jännittää että tuleeko paikalle vieraita ihmisiä juuri silloin kun on suihkussa/nukkumassa/pukeutumassa?
Matkoilla ollessani olin jättänyt jääkaappiin avaamattoman mehupullon. Palatessani se oli puoliksi juotu ja pitkään avattuna homeessa (kuten jääkaappikin..) Eikö asukkaiden tavarat ja varsinkin jääkaappi pitäisi jättää rauhaan? Minua tosiaan huolestuttaa mitä nämä teinipojat -tai heidän tasollaan olevat tekevät asunnossa kun en ole paikalla. Onko muilla samankaltaisia ongelmia?
Asiatonta toimintaa
huolestunut asukas
2
1093
Vastaukset
- toimintaa
valittaa mutta ei osallistua taloyhtiön toimintaan
- meillä
Yksi kaveri juo aina ensimmäisenä jääkaapeista oluet, kiitos asukkaille huomaavaisuudesta janoisia työmiehiä kohtaan!
Jos ei kestä kamalaa osakkeenomistajan osaa, voi aina muuttaa omakotitaloon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761717
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3471288- 661179
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html195940- 44898
- 51792
- 69778
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244537725- 119664
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79650