Koska kiinteistövero nousi älyttömästi,lopetan nurmikon leikkuun tyystin.Kaikki vuodet olen hoitanut nurmikkoa vain koska tontti on niin näkyvällä paikalla,muiden iloksi.Vaan nyt loppui päristely.Muuttukoot niityksi koko p#ska.Vai on arvokas kiinteistö mulla.Keljuttaa kun tuli viime vuonna maalattua talo.Vanha nuhruinen maalipinta olisi kelvannut sekin minulle.Ja kotikunnasta en eosta enään mitään!Työmatkani varrella on edullinen saksankauppa Lidl.Viikossa säästyy ruuassa 5e ja pensiinikin on kotikunnassani 3-4centtiä kalliimpaa litralta verrattuna työpaikan kupeessa olevaan pensa-aseman hintaan.Näin tämä jätkä muuttaa asiat.Säästöä kertyy yli 300e/v.Juu,kyllä minä voin hyvinkin maksaa tuon 175e "kotikuntaaan".
Ei kannata leikata
lainkaan
2
700
Vastaukset
- Kiinteistävero
On jonkin verran pienempi 30,19 näytti laskussa olevan.Sillon ku vielä omistettiin tämä ex ukon kans puoliks ei tarvinnu maksaa mitään..ihme juttu sekin.Eimar takaisin nurmikkoa leikkaamaan(ennen ku taas sataa)
- kiinteistövero
kuin aloittajalla? Vai onkp se tontti kovinkin pieni?
Meillä kiinteistövero on 320e/v. Ja nurmikon leikkaan omaksi ja naapureiden iloksi, en verottajan. Naapurithan maksavat sitä samaa kallista veroa joka nokka, kyllä sillä hintaa pitää saada edes siisti naapursto. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1897856
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes954135- 682682
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se751712Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3941629- 641518
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l201486Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171151Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3841078Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni791070