Koska kiinteistövero nousi älyttömästi,lopetan nurmikon leikkuun tyystin.Kaikki vuodet olen hoitanut nurmikkoa vain koska tontti on niin näkyvällä paikalla,muiden iloksi.Vaan nyt loppui päristely.Muuttukoot niityksi koko p#ska.Vai on arvokas kiinteistö mulla.Keljuttaa kun tuli viime vuonna maalattua talo.Vanha nuhruinen maalipinta olisi kelvannut sekin minulle.Ja kotikunnasta en eosta enään mitään!Työmatkani varrella on edullinen saksankauppa Lidl.Viikossa säästyy ruuassa 5e ja pensiinikin on kotikunnassani 3-4centtiä kalliimpaa litralta verrattuna työpaikan kupeessa olevaan pensa-aseman hintaan.Näin tämä jätkä muuttaa asiat.Säästöä kertyy yli 300e/v.Juu,kyllä minä voin hyvinkin maksaa tuon 175e "kotikuntaaan".
Vastaukset 2
- Kiinteistävero
On jonkin verran pienempi 30,19 näytti laskussa olevan.Sillon ku vielä omistettiin tämä ex ukon kans puoliks ei tarvinnu maksaa mitään..ihme juttu sekin.Eimar takaisin nurmikkoa leikkaamaan(ennen ku taas sataa)
- kiinteistövero
kuin aloittajalla? Vai onkp se tontti kovinkin pieni?
Meillä kiinteistövero on 320e/v. Ja nurmikon leikkaan omaksi ja naapureiden iloksi, en verottajan. Naapurithan maksavat sitä samaa kallista veroa joka nokka, kyllä sillä hintaa pitää saada edes siisti naapursto. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 46953
- 95933
Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i19785- 116731
Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t80688Olet nainen ollut vaikein rasti
Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔34624- 43621
Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45610- 19596
- 46568
Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle
Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke21554- 33543
- 36532
Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille
Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.67519- 25502
Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen
Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok107493Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen
Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast44486Koska Martina viettää aikaansa lapsiensa kanssa
Äiti vaan juoksee miehen perässä Tallinnassa, Lontoossa, Turussa. Kyllä oli kätilö oikeassa, kun sanoi, että ei olisi ka133474- 44464
Pahkalassa tapahtuu
Mitäs on tapahtunut yöllä pahkalan kerrostaloilla.oli poliisia ja ambulanssia taas vaihteeksi7437