Booking.com sivuilla on hyödyllisiä hotellivieraiden kommentteja. Harmikseni olen todennut että useat minun löytämistä suomalaisisita ovat antaneet vain arvosanan eikä selityksiä. Olisi kiva tietää tarkemmin miksi joku oli tyytyväinen / tyytymätön.
Miksi emme tekisi niin kuin muutkin eli kirjoittaisimme omalla kielellämme Parempi kirjoittaa suomeksi kuin vaieta englanniksi !
Ymmärrän kyllä kohtalaisesti muutamia eurooppalaisia kieliä ja luen kommentteja, (erityisesti tarkkojen ja nuukien saksalaisten) mutta kulttuuri vaikuttaa kommentteihin kuten vaikkapa että teetä juovat engelsmannit aina valittavat jos huoneesta ei löydy vesipannua. (Tämä ei esim. liene suuri ongelma meille ?)
nimim. "ei rähmällään Euroopassa"
Kirjoittaisitko hotellikommentit suomeksi !
2
603
Vastaukset
- kirjoitin
Majotuimme toukokuussa booking.com kautta varattuun hotelliin. Muutaman viikon kuluttua matkasta sain sähköpostiin kyselykaavakkeen, jossa kysyttiin mielipiteet hotellista. Vastasin kysymyksiin asiallisesti ja suomenkielellä. Tähän mennessä ei ole vielä kommentit tulleet näkyviin hotellin kohdalle!
Kaikkia kommentteja ei siis ilmeisestikään julkaista, ottavatkohan niitä edes huomioon keskiarvoa laskettaessa. Onhan se tietenkin sula mahdottomuus kaikkia arvosteluja laittaakaan näkyviin, mutta "tasa-arvon" vuoksi voisi suomenkielisiäkin julkaista.
Olemme kahden viikon päästä jälleen lähdössä reissuun ja hotsku on taas varattu bookingin kautta.
Antaas katsoa, tuleeko nyt kyselyä perään.- matkamies
Samaa olen itsekin miettinyt, josko "epämiellyttävät" tai harvinaisella kielellä kirjoitetut jätetään pois.
Itse kommenteista olen kyllä löytänyt hyvinkin kriittistä ja suorasanaista palautetta joten sensuurista ei ole aivan kysymys.
No, pitääpä kokeilla seuraavalla kerralla itse, Rooman hotellivalinta on varmasti mielenkiintoinen tehtävä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1413908Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3533027Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt131937Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa101665Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41109- 71964
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38874Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat23821- 69793
- 44784