Jos ja kun psykiatrit UHKAA niin paetkaa
Suomen metsiin (kuten vihojen aikaan)! Maaseutu on auttioitunut. Olemme TURVASSA SUOMINEIDON HELMASSA!
Psykiatrit alas!
Psykiatrien lakeijat alas!
Orjuus on vääryys.
Me emme luota mielenterveysväkeen!
Olemme vapaita suomalaisia.
Psykiatria tuomitaan.
Ette saa MEITÄ ELÄVÄNÄ!
mielisairaat tulilinjalla
7
484
Vastaukset
- päivän
lääkesatsi dosettiin...
- 22v
Mitä h"""vettiä sä kommentoit tollasia, kun et edes tunne kirjoittajaa ja onko aloittajalla edes lääkkeitä. Kommenttisi on täysin vastuuton ja lapsellinen.
Tässä maassa on sananvapaus ja sanon, että mielialalääkkeet ovat mielestäni täyttä humpuukia. Yhtä turhia ovat vierailut psykiatrin luona, jotka vain jakavat reseptejä, jotta saavat itse palkkoita lääketeollisuudelta. Terapiaan pääsy on aina kiven alla, ja psykiatrit lienevät haluttomia ohjaamaan/lähettämään Ihmisiä terapiaan, koska heidän omat tulot romahtaisivat ja suhteet lääketeollisuuteen heikentyisivät.
Lääkkeet pahentavat asioita entisestään. Suosittelen vaihtamaan lääkkeet litraan mustikoita/päivä. Virkistää oloa kummasti, kokemusta on.
Luonto, liikkuminen, inhimillinen elämänasenne ja positiivisuus sekä terveellinen ravinto, parantavat. - itse,
22v kirjoitti:
Mitä h"""vettiä sä kommentoit tollasia, kun et edes tunne kirjoittajaa ja onko aloittajalla edes lääkkeitä. Kommenttisi on täysin vastuuton ja lapsellinen.
Tässä maassa on sananvapaus ja sanon, että mielialalääkkeet ovat mielestäni täyttä humpuukia. Yhtä turhia ovat vierailut psykiatrin luona, jotka vain jakavat reseptejä, jotta saavat itse palkkoita lääketeollisuudelta. Terapiaan pääsy on aina kiven alla, ja psykiatrit lienevät haluttomia ohjaamaan/lähettämään Ihmisiä terapiaan, koska heidän omat tulot romahtaisivat ja suhteet lääketeollisuuteen heikentyisivät.
Lääkkeet pahentavat asioita entisestään. Suosittelen vaihtamaan lääkkeet litraan mustikoita/päivä. Virkistää oloa kummasti, kokemusta on.
Luonto, liikkuminen, inhimillinen elämänasenne ja positiivisuus sekä terveellinen ravinto, parantavat.ei ole laisinkaan kiven alla! Itse olen kolmatta vuotta terapiassa, voinut jättää antidepr.lääkityksen pois.
Kommenttisi ei ollut minulle, kunhan nyt kirjoitin.
Ja itsekin pidän mustikoista mutta niillä ei esim. depressiota paranneta, sori nyt vain... - oikeassa olet!
22v kirjoitti:
Luonto, liikkuminen, inhimillinen elämänasenne ja positiivisuus sekä terveellinen ravinto, parantavat.Ihmettelen suuresti, kun nuo kaikkein tärkeimmät mainitsemasi "lääkkeet" eivät ole psykiatrien ohjeissa ikinä. Pelkkiä kemiallisia lääkkeitä ja lapsuutta syyttelevää terapiaa....huhhuh!
- parantaa
itse, kirjoitti:
ei ole laisinkaan kiven alla! Itse olen kolmatta vuotta terapiassa, voinut jättää antidepr.lääkityksen pois.
Kommenttisi ei ollut minulle, kunhan nyt kirjoitin.
Ja itsekin pidän mustikoista mutta niillä ei esim. depressiota paranneta, sori nyt vain...kummasti kolmessa vuodessa ilman terapioitakin...
- mitenkäs ne
pillerit? Ootko viimeaikoina tyhjennellyt niitä taas?
- reikiä
pillereihin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552523Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462362Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1011049- 64881
- 63789
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274707Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18697Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85690Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202668Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22648