asianomaisella palstalla kun ei ole paljoa liikehdintää niin rohkenen kysyä jos täällä joku tietäisi:
kännykkäni (SonyEricsson K610i) lakkasi yhtäkkiä tallentamasta muistiin vastattuja ja soitettuja puheluita, jotkut numerot tallentuvat, useimmat eivät, en näe mitään logiikkaa siinä mitkä puhelin tallentaa
eli kun soitin esim. joku päivä myrkytyskeskukseen kun muksut popsivat ylenmäärin käenkaalia, en näe mitään jälkeä siitä että olen soittanut, kun yritin etsiä kellonaikaa koska soitto tapahtui
ei ole mitään logiikkaa siinäkään, tallentuvatko juuri ne numerot jotka ovat puhelimessani muistissa vaan tuntuu olevan ihan sattumanvaraista
mikä kumma voi olla vikana? asetuksista en löydä mitään aiheeseen sopivaa
ohi aiheen: kännykkäongelma
8
203
Vastaukset
- ...
Nyt ensimmäisenä koittanut vanhaa konstia, eli akku irti 10 sekunniksi. Aika usein auttaa puhelimen sekoiluihin.
- jalma
annoin olla minuutin irti, ei vaikutusta
- kokeile
Kokeile tätäkin....Ota kortti tai kortit pois ja laita akku ja virrat päälle.Sammuta ja laita kaikki takaisin.
Vois vaikka auttaa.- jalma
mikä rimpula tätä vehjettä vaivaa... pistin nyt se:n sivuilta kyselyä sinnepäin, kai ne jossain vaiheessa vastaavat, vai onko tämä enemmänkin operaattorilta kysyttävä asia..?
- kortilta on
muistitila loppunut.
- jalma
puhelimessa vapaana 12 Mt ja kortilla 808 Mt
- minäkin..
hämmentää asiaa. Oletko huomannut eroa käyttäytyvätkö simille tai puhelimen muistiin talletetut numerot eri tavalla. Ainahan ei tule kopsattua uusia numeroita molempiin paikkoihin.
Suosittelen kuitenkin luurin päivitystä.- jalma
tuli mieleeni poistaa kaikki puhelutiedot, ja nyt ne tallentuvat kuuliaisesti oikein kuin ennenkin
numeroni ovat muuten kaikki samassa paikassa ja luuri on päivitetty
kiitos kaikille kuitenkin auttamisyrityksestä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3073015Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612343Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492033- 1191806
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261729Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121385- 661359
- 661337
- 681263
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781233