Onko muilla ollut vastaavaa: mulla rinnat tuli kipeiksi jo ennen kuin tein raskaustestin, ja nyt rv 5 0 menossa. Rinnat ovat välillä ihan valtavan kipeät, silloin ei pysty nukkumaan mahallaan tai koskemaan niihin lainkaan, mutta välillä ne on tuskin ollenkaan kipeät. Viime yönä jo itkeä tirautin kun kävin vessassa ja rinnat tuntuivat kivuttomilta ja "normaaleilta", mutta kun aamulla heräsin, ne oli taas kipeät ja kipu on voimistunut päivän mittaan. VOiko kipuilu tosiaan heitellä näin paljon vai onko merkki alkavasta keskenmenosta? Edellinen raskaus päättyi rv 6 keskenmenoon ja ensimmäisenä oireena oli rintojen kipujen häviäminen, joten nyt hypin seinille pienistäkin muutoksista.
Rintojen kipuilu
4
416
Vastaukset
- mutta sama
täällä.mulla on joskus tosi pistävääkin kipua rinnoissa,ja joskus menee päiviä ettei ole mitään.en ole ennen keskenmenosta ärsinyt,joten en tiedä johtuuko oire siitä,mutta käsittääkkseni tuo on ihan normaalia.hormoonit kun on niin pihalla ettei hullukaan pysy niiden perässä=)
sanoisin että ole huoleti ja kysy ihmeessä neuvolassa asiasta jos se sinua vielä askarruttaa! - kesäpäivää
Olen nyt rv 10 2 ja minulla on koko ajan alusta asti ollut rinnat enemmän tai vähemmän kipeinä, ja välillä eivät ollenkaan...ja siitä minäkin heti huolestuin...;) Mutta eiköhän se ole ihan normaalia raskauden kulkua että välillä tuntuu enemmän, välillä vähemmän. Onnea odotuksesi! =)
- Kukkis''
Mulla oli aluksi rinnat kipeät nänneistä ja niihin tuli isot suonet näkyviin. Nyt 10 4 rinnat on kokonaisuudessaan kipeät, mutta ei niin kipeät kuitenkaan kun silloin alussa oli ihan tuskaa kun liivit optti illalla pois.
- vaihtelee
Välillä on niin kipeät että kävelykin sattuu. Toisinaan taas vähemmän kipeät. Oon huomannu että aamuisin se kipu on voimakkainta mulla. Ihan normaalia siis tuo vaihtelu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Petteri Orpo on satusetä
Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi1413871Porvarimedia: Räsänen vei Lindtmanilta pääministerin paikan
Lisäksi suomalaiset ovat innostuneet tuhlaaman, koska kuluttavat inflaation verran enemmän rahaa. Eikö porvarimedialla542739Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta
Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä682731Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi862510Ruotsi laskee jälleen bensaveroa, Riikka irvailee tumput suorana
Euron bensa oli persujen vaalilupaus, mutta kohta alkaa olla kolmosella alkavia litrahintoja. Meanwhile in Sverige: "332370SE TAPAHTUI - Pekka Aittakumpu: Avioero
Perussuomalaisten kansanedusta Pekka Aittakumpu käy parhaillaan avioero prosessia. Aittakumpu on siviiliammatiltaan past881518Olitkin liian hyvää ollaksesi totta nainen
Ihastuin ja rakastuin, mutta se on minun ongelma. Ei sinun.1061509Kaste pelastaa ihmisen
Kristittyjen kirkkojen toimittama yksi Kaste on Jumalan tekemä pelastusteko, jossa perisyntiin hengellisesti kuollut ihm6401323Anita ei saanut Heikkiä pihalle
Kemijärven kaupunginvaltuusto ei tehnyt tietoisesti laitonta päätöstä. Heikki johtaa kaupunginhallitusta yhäkin.851265Elisalla ja MTV:llä lihava riita - MTV:n kanavienlähetykset ovat katkeamassa Elisan asiakkailla
Kaikkien MTV:n kanavien televisiolähetykset ovat katkeamassa Elisan kaapeli-tv-asiakkailta. https://www.is.fi/digitoday1641177