KATEELLISTEN PANETTELUA!!

"johan tuon aistii ...

Mikä vaivaa Teitä muiden merkkien (muutamat) edustajat tällä sivulla, kun olette niin kateellisia vaakanaisille?
Siksikö, kun olette huomanneet, kuinka valloittavia persoonia he ovat. Lisäksi kauniita, puoleensavetäviä, empaattisia, toiset huomioivia, rauhaa rakastavia - luetteloa voisi jatkaa loputtomiin näillä vastaavilla laatusanoilla.
Te ette saa näillä parjauksillanne kuin itsellenne vielä katkeroituneemman mielen. Loppettakaa siis ihan itsenne hyvin voinnin vuoksi, vaikka tuntuu siltä että olette jo vajonnut niin syvälle itsesäälissänne, ettei Teitä voi sieltä kukaan palastaa.

19

1815

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • johan tuon aistii...

      pelastaa oli tuo viimeinen sana viestissä, ettei siitäkin joku kateellinen keksi jotain sanottavaa.
      Vaa`athan ovat suurpiirteisiä, eivätkä tuollaiseen kiinnittäisi edes huomiota.

      • Leijonaaa82

        sanoa tuosta suurpiirteisyydestä sen verran että ei sitä löydy kyllä hirveästi vaakamieheltä. Mikä minä olen yleistämään, enkä sitä teekään. Mutta ne jotka tunnen, eivät ole kovinkaan suurpiirteisiä.
        Tässä muutama vuosi asuttu yhdessä ja olen jopa yrittänyt opettaa vähän ottamaan rennommin.

        Vaakanaisia en hyvin tunne joten mitäpä niillä mieltä vaivaamaan.


      • vaaka-49
        Leijonaaa82 kirjoitti:

        sanoa tuosta suurpiirteisyydestä sen verran että ei sitä löydy kyllä hirveästi vaakamieheltä. Mikä minä olen yleistämään, enkä sitä teekään. Mutta ne jotka tunnen, eivät ole kovinkaan suurpiirteisiä.
        Tässä muutama vuosi asuttu yhdessä ja olen jopa yrittänyt opettaa vähän ottamaan rennommin.

        Vaakanaisia en hyvin tunne joten mitäpä niillä mieltä vaivaamaan.

        olishan se kiva ajatella itsestä, että on kovin suurpiirteinen, mutta en kyllä läheskään kaikessa ole.
        Ehkä ihan jollain määrätyllä alueella, mutta esim. joku kirj.virhe, tai sotku, tahra, mikä tahansa, häiritsee kyllä helposti. ei ehkä niin paljon, että vaivautuisi siitä huomauttamaan, mutta sanoisin itsestäni kuitenkin, että olen enemmänkin täydellisyyteen pyrkivä ja kovin mielelläni näkisin kaiken ympärilläni ja tietysti myös itsessäni olevan just eikä melkein , aivan kohdallaan, ettei mikään häiritsisi.
        Sellanenhan on tietysti mahdotonta, enkä siitä sairastu, kun niin ei ole, mut ois se silti kivaa.


      • näin pitää olla
        vaaka-49 kirjoitti:

        olishan se kiva ajatella itsestä, että on kovin suurpiirteinen, mutta en kyllä läheskään kaikessa ole.
        Ehkä ihan jollain määrätyllä alueella, mutta esim. joku kirj.virhe, tai sotku, tahra, mikä tahansa, häiritsee kyllä helposti. ei ehkä niin paljon, että vaivautuisi siitä huomauttamaan, mutta sanoisin itsestäni kuitenkin, että olen enemmänkin täydellisyyteen pyrkivä ja kovin mielelläni näkisin kaiken ympärilläni ja tietysti myös itsessäni olevan just eikä melkein , aivan kohdallaan, ettei mikään häiritsisi.
        Sellanenhan on tietysti mahdotonta, enkä siitä sairastu, kun niin ei ole, mut ois se silti kivaa.

        just - eikä melkein! Kaikki pitäisi olla sopusoinnussa ja täydellistä, ihmissuhteetkin. Aina siihen olotilaan ei kuitenkaan pääse,
        mutta pienet "viat" ei häiritse, vaaka sopeutuukin määrättyyn pisteeseen asti.
        Vaaka on mukavuudenhaluinen nautiskelija, jolle seesteinen elämä on kaikkein tärkeintä, ja mies-
        puolisille tiedoksi, että jos haluatte valloittaa vaakanaisen, lähestykää hienotunteisesti, silloin voitte päästä vaikka sydänystäväksi, karskius ja tyhmä käytös ei vaakanaista miellytä.Vaaka inhoaa myös epäsiisteyttä. Mahdoton saavutettavaksi, siis myönnettäköön, mutta jos joku pystyy kesyttämään, niin se vaiva kyllä kannattaa :))


    • tuplavaaka

      Onko sinun pakko huutaa.Ei sokeat näitä vaakasivuja lue.

    • tuon aistii...!

      Aurinko paistaa! Hyvää kesänjatkoa Sinulle! :)

    • Vesuri(N)

      Ne on kateellisia koska Vaakanaiset on usein kauniita (kuten Vesimiesnaisetkin). No itse olen Vesimies-nainen, joten ei tartte kadehtia.:)

      • inhimillinen vaaka

        Eihän noita kirjoituksia muuten voi ymmärtää, kuin että kanssasisaret ovat huomanneet, kuinka suosittuja vaakanaiset ovat. Kateellisuus onkin pahinta, mitä ihmissuhteissa voi olla - naiset kadehtii toisiaan työpaikoilla, joka paikassa missä yhteen sattuvat. Vaakanainen kun on sopeutuva, kaikkia arvostava - hyväksyy kaikki ihmiset tasapuolisesti, ei osaa kadehtia ketään (antaa kaikkien kukkien kukkia). Rakkaudessaan kaiken antava, mutta samalla myös itselleen saava.
        Kaikki kauneus on vaakaihmisessä, miksi sitä pitää kadehtia? Eläkää, ja antakaa toisten elää - eiköhän näiden pahaa puhuvienkin (katkeroituneiden) elämä olisi sitä myöden paljon mielekkäämpää, sillä uskokaa tai älkää, kateus loistaa teidän koko olemuksestanne, ja kaikesta mitä kirjoitatte toisia väheksyen, keksimällä, jos ei muuta vastinetta ole. Elämä on niin ihanaa, kun elää sen toisia kunnioittaen, ja hyväksyen kaikki elolliset tässä maailmassa. Maailma näyttää tosi kauniilta, en antaisi mitään siitä pois. Rakkaudella Teille kaikille - hyvät ja pahat.


      • näyttää
        inhimillinen vaaka kirjoitti:

        Eihän noita kirjoituksia muuten voi ymmärtää, kuin että kanssasisaret ovat huomanneet, kuinka suosittuja vaakanaiset ovat. Kateellisuus onkin pahinta, mitä ihmissuhteissa voi olla - naiset kadehtii toisiaan työpaikoilla, joka paikassa missä yhteen sattuvat. Vaakanainen kun on sopeutuva, kaikkia arvostava - hyväksyy kaikki ihmiset tasapuolisesti, ei osaa kadehtia ketään (antaa kaikkien kukkien kukkia). Rakkaudessaan kaiken antava, mutta samalla myös itselleen saava.
        Kaikki kauneus on vaakaihmisessä, miksi sitä pitää kadehtia? Eläkää, ja antakaa toisten elää - eiköhän näiden pahaa puhuvienkin (katkeroituneiden) elämä olisi sitä myöden paljon mielekkäämpää, sillä uskokaa tai älkää, kateus loistaa teidän koko olemuksestanne, ja kaikesta mitä kirjoitatte toisia väheksyen, keksimällä, jos ei muuta vastinetta ole. Elämä on niin ihanaa, kun elää sen toisia kunnioittaen, ja hyväksyen kaikki elolliset tässä maailmassa. Maailma näyttää tosi kauniilta, en antaisi mitään siitä pois. Rakkaudella Teille kaikille - hyvät ja pahat.

        tosi kauniilta, en antaisi mitään siitä pois."
        Tuosta juolahti mieleen, katsotko koskaan TV-uutisia ja luetko sanomalehtiä?


      • inhimillinen vaaka
        inhimillinen vaaka kirjoitti:

        Eihän noita kirjoituksia muuten voi ymmärtää, kuin että kanssasisaret ovat huomanneet, kuinka suosittuja vaakanaiset ovat. Kateellisuus onkin pahinta, mitä ihmissuhteissa voi olla - naiset kadehtii toisiaan työpaikoilla, joka paikassa missä yhteen sattuvat. Vaakanainen kun on sopeutuva, kaikkia arvostava - hyväksyy kaikki ihmiset tasapuolisesti, ei osaa kadehtia ketään (antaa kaikkien kukkien kukkia). Rakkaudessaan kaiken antava, mutta samalla myös itselleen saava.
        Kaikki kauneus on vaakaihmisessä, miksi sitä pitää kadehtia? Eläkää, ja antakaa toisten elää - eiköhän näiden pahaa puhuvienkin (katkeroituneiden) elämä olisi sitä myöden paljon mielekkäämpää, sillä uskokaa tai älkää, kateus loistaa teidän koko olemuksestanne, ja kaikesta mitä kirjoitatte toisia väheksyen, keksimällä, jos ei muuta vastinetta ole. Elämä on niin ihanaa, kun elää sen toisia kunnioittaen, ja hyväksyen kaikki elolliset tässä maailmassa. Maailma näyttää tosi kauniilta, en antaisi mitään siitä pois. Rakkaudella Teille kaikille - hyvät ja pahat.

        Tässä tullaan taas tuohon saivarteluun ja
        rivien välistä lukemiseen.
        Tarkoitin maailmaa omasta näkövinkkelistäni,
        eli miten minä suhtaudun maailmaan yleensä. Toinen asia onkin sitten sodat, rasismi, väkivalta, ihmissorto, sairaiden kohtelu, ihmisten- ja valtioiden välinen toiminta yleensäkin, ym. ym.. Siihen menisi päivä, jos alkaisin niistä epäkohdista kirjoittamaan. Maailman pahuus on niin käsin kosketeltavaa, että luulisi jokaisen ajattelevan ihmisen tajuavan sen ilman, että pitää alkaa änkeämään niitä asioita jokaisen jutun sisään. Ei ollut tarkoituskaan katsoa maailmaa tuossa kirjoituksessani muuta kuin, miten itse koen elämäni, maistuuko elämä hyvältä elää, vai onko kaikki mitä ympärillä ja lähipiirissä tapahtuu sellaista, että ahdistaa minua. Ei toki - näen maailman kuitenkin valoisana paikkana - sodat ja niihin läheisesti kohdistuvat lisätekijät ovat sellaisia asioita, joihin minä en valitettavasti pysty mitenkään vaikuttamaan, joten on tyytyminen tilanteeseen mikä on. Tietysti ajattelen sitä kärsimystä ja riistoa, mitä ihmiset eripuolilla maailmaa joutuvat kokemaan tänä päivänä, mutta sille en minä etkä sinäkään voi mitään - kun ei suurvallatkaan! Meidän on vain sopeuduttava elämään nykytilanteessa. Omalta kohdaltamme voimme maailmaa parantaa vain, olemalla ihminen ihmiselle, rotuun tai väriin katsomatta - se riittää ainakin minulle näin lyhyesti sanottuna. Aiheesta voisin jatkaa vaikka kuinka pitkälle, mutta en katso olevan tässä yhteydessä enempään aihetta. Toivoisin sinullekin pikkuisen suurpiirteisempää ajatusmaailmaa, eikä niin ahdasmielistä ajattelua, kuin noista muutamista sanoistasi käy ilmi.


    • vai totta

      kysymys: "kerro, kerro kuvastin, ken on maassa kaunehin?"
      vastaus: vaakanainen
      lopputulos: lumikit voivat rauhassa ilakoida kääpiöitten kanssa pelkäämättä myrkytettyjä omenoita.
      vai... voivatkohan sittenkään? :)

    • luulet kadehdiva<n

      En minä ymmärrä miksi pitää todistella, että on kaunis, kyllä se riittää kun itse uskot ja käyttäydyt sen mukaisesti. Miksi kuvittelet muiden naisten katselevan kauniita vaakoja kadehtien, en usko, että kadehtivat, ehkä pitävät "leuhkoina kanoina", joista paistaa kauas huono itsetunto, jota pönkitetään kuvitelmilla, että "kateellisena ne katselee". Meillä ihmisillä on hirveän erilainen käsitys kauneudestä. Esim. Kaunis, mutta tyhmä on aika yleinen käsitys, sen vuosi kannattaa korostaa itsessä muitakin piirteitä kuin kauneus. Itse olen kaksonen enkä kadehti vaakoja, enkä kyllä muidenkaan merkkien edustajia. Todella itseensä luottava ihminen, ei täällä räksytä kanssasisarilleen tyhjänpäiväisistä asioista ja pahoita toisten mieltä. Olen saanut vaa'asta kuvan, että on rauhallinen, mutta vähän huono päättämään asioita, kuten myös kaksonen :)

      • eräs lukija

        miks sä kirjoittelet tänne,
        jos niin pahan mielen tekee,
        ei tänne ole pakko kenenkään
        ottaa kantaa. Tottakai siitä kateudesta
        tulee paha mieli,
        ennemmin tai myöhemmin.
        Suosittelen, että pysyt poissa ao. sivulta,
        niin säästyt ainakin siltä mielipahalta.


      • eräs toinen lukija
        eräs lukija kirjoitti:

        miks sä kirjoittelet tänne,
        jos niin pahan mielen tekee,
        ei tänne ole pakko kenenkään
        ottaa kantaa. Tottakai siitä kateudesta
        tulee paha mieli,
        ennemmin tai myöhemmin.
        Suosittelen, että pysyt poissa ao. sivulta,
        niin säästyt ainakin siltä mielipahalta.

        miks olet huonotuulinen keskellä päivää. suosittelen väljemmän pipon hankkimista.


      • ????....
        eräs toinen lukija kirjoitti:

        miks olet huonotuulinen keskellä päivää. suosittelen väljemmän pipon hankkimista.

        Miksi alkup. kirjoittaja kirjoittaa tänne säännöllisesti samanlaisen aloituksen? Pitäisikö alkaa laskea päivämääriä, ja todeta, että kys. kirjoittajajalla on esim. kerran kuussa tarve kertoa sama tarina uudestaan ja uudestaan. Lääkärinä epäilen jonkinlaista manian tyyppistä kohtausta...


      • ällymax
        ????.... kirjoitti:

        Miksi alkup. kirjoittaja kirjoittaa tänne säännöllisesti samanlaisen aloituksen? Pitäisikö alkaa laskea päivämääriä, ja todeta, että kys. kirjoittajajalla on esim. kerran kuussa tarve kertoa sama tarina uudestaan ja uudestaan. Lääkärinä epäilen jonkinlaista manian tyyppistä kohtausta...

        lääkäritki tarttee joskus hoitoo,
        ookko samaa mieltä?


    • tyypillinen...

      vaakanainen: vainoharhaisuuteen asti epäluuloinen muita merkkejä kohtaan. Koko ajan pelkäät, että sinua kadehditaan, kun olet niin kaunis ja kiva.
      Oletko ajatellut, että tällainen pelko voi olla sairauden merkki, ja tarvitset ehkä terapiaa.

      Toinen vaihtoehto on, että viestisi on provo, etkä ole vaaka ollenkaan. Jos olet kuitenkin, niin onnittelut hyvästä huumorista: harva merkki pistää yhtä halvalla omaa merkkiään kuin sinä tässä viestissä (eli lyhyesti: "olen tyhmä mutta kaunis")

      • eivät

        kykene itseironiaan, joten provosta tuskin on kyse.
        Uskon, että ap on vaaka. Aloitusjuttuhan on malliesimerkki siitä, miten vaakanainen kokee itsensä suhteessa muihin naisiin.


      • sanoisin
        eivät kirjoitti:

        kykene itseironiaan, joten provosta tuskin on kyse.
        Uskon, että ap on vaaka. Aloitusjuttuhan on malliesimerkki siitä, miten vaakanainen kokee itsensä suhteessa muihin naisiin.

        yksinkertaisesti yksinkertaiselle;
        "Tuki suusi ja
        korjaa luusi." :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      67
      4590
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2249
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1774
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1508
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. SOSIALI DEMOKRATIA

      AATE , JOKA ETENEE.
      22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe