Tässä vain kovasti mietin että missä mennään..Rapumies jätti minut koska päätti omassa pienessä mielessään että olen häntä pettäny. Mikä ei todellakaan pidä paikkaansa!!!Joka tapauksessa, hän oli sitä mieltä ettei enää ikinä voisi seurustella, antaa anteeksi ja luottaa. Mutta nyt hän on sitten viesteillyt että voitaisiin tavata kun hän on seuraavan kerran samalla paikkakunnalla..Olisikohan mieli muuttunut vai..Onko muilla samanlaisia kokemuksia?
Onko tyypillistä rapumiestä..?
Vai tyypillistä miestä..
1
881
Vastaukset
- Nimetön
olen rapum aivan tyypillistä ota enemmän huomioon äläkä vaan flirttaile muille mikä on ravun on ravun tai olet pihalla ajan saatossa se omistaminen tasaantuu positiiviseen suuntaan.rapu menee aistilla ja vaistolla.muista pari kyyneltä auttaa aina ravun sanomaan anteeksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184721Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5122486Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1442055Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.181999- 811606
- 181536
- 1461515
- 1081057
- 125863
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik40849