Hei!
Olen 8 viikolla raskaana ja äsken minulle tuli sahalaitakuvio oikeaan silmääni sekä sen jälkeen kova pänsärky.
Voiko raskaus aiheuttaa migreeniä? Mitä särkylääkettä voin ottaa?
Raskaus + migreeni
5
475
Vastaukset
Voi raskaus aiheuttaa migreeniä, varsinkin jos on herkkä migreenille. Parasetamolia (Panadol), voit koittaa siihen, mutta ei välttämättä auta. Jos kunnolla tulee migreenikohtaus päälle. Oksetusta, valonarkuutta jne. soita lääkärille.
- maami
Voihan se aiheuttaa. Itselläni kävi niin erään kerran että tuli tuollainen sahalaita muttei mitään kipua, pää vain tuntui oudolle loppupäivän. Sikäli outoa ettei mulla ikinä ole ollut sellasta migreeniä ja aina kunnon säryn kanssa. Liekö raskaus tehnyt temppujaan kun uutta oiretta teki.
- Alkuperäinen kirj.
maami kirjoitti:
Voihan se aiheuttaa. Itselläni kävi niin erään kerran että tuli tuollainen sahalaita muttei mitään kipua, pää vain tuntui oudolle loppupäivän. Sikäli outoa ettei mulla ikinä ole ollut sellasta migreeniä ja aina kunnon säryn kanssa. Liekö raskaus tehnyt temppujaan kun uutta oiretta teki.
Ei mullakaan ole ennen tehnyt mitään, paitsi nyt. Liekö hormoonit niin sekaisin että aiheuttavat tämän. Kuitenkin kamalaa tämä päänsärky. Ei voi edes nukkua!
- veitikka 1
Alkuperäinen kirj. kirjoitti:
Ei mullakaan ole ennen tehnyt mitään, paitsi nyt. Liekö hormoonit niin sekaisin että aiheuttavat tämän. Kuitenkin kamalaa tämä päänsärky. Ei voi edes nukkua!
HEI!!
Mulla ollut monta vuotta migreeni.Syyskuussakin ol 15 päivää särkyä.
Nyt raskauden aikana en ole syönyt migreenin estolääkkeitä.Onnex ei ole nyt särkenyt kuin muutaman kerran.Sairaalassa ollesani sain kipuun Panacodia kipuun kun Panadol ei auta.Pari kertaa olen joutunut nyt ottamaan.Mutta onnex mä kuulun niihin joilla raskaus helpottaa migreeniä.
Mutta kysele asiaa Neuvolan lääkäriltä,mitä lääkettä hän sulle suosittelisi,jos kivut päässä jatkuvat.. - Apu löytyy migreeniin
veitikka 1 kirjoitti:
HEI!!
Mulla ollut monta vuotta migreeni.Syyskuussakin ol 15 päivää särkyä.
Nyt raskauden aikana en ole syönyt migreenin estolääkkeitä.Onnex ei ole nyt särkenyt kuin muutaman kerran.Sairaalassa ollesani sain kipuun Panacodia kipuun kun Panadol ei auta.Pari kertaa olen joutunut nyt ottamaan.Mutta onnex mä kuulun niihin joilla raskaus helpottaa migreeniä.
Mutta kysele asiaa Neuvolan lääkäriltä,mitä lääkettä hän sulle suosittelisi,jos kivut päässä jatkuvat..Opettavainen tarina - Ote elävästä elämästä!
Lainus seuraavista teksteistä -
LAINAUS ALKAA=>
"On hyvä että palstalla on henkilöitä jotka haluavat auttaa. Jatka samaan malliin, sillä olen lukenut monesti että haluat auttaa monia sairastuneita eri palstoilla. Mutta ihmisellä menee yleensä kauan ennenkuin hän hoksaa mistä on kysymys sairastumisessaan. Luulee että vain on jokin virustauti liikkeellä. Itsellänikin meni aivan liian kauan.
Oikein hyvää lopuukesää!!
terveisin xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx"
>Söin ennen xxxxxxxxxxxxxxxxxxx kapseleita ja niistä ei tullut xxxxxxxxxxxxxxx, mutta en tiedä tekivätkö ne minulle mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1127733
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1255336Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p293557Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1213554Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352584Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191896Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3571544Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?971540Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?691391Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311376