Hei!
Olen 8 viikolla raskaana ja äsken minulle tuli sahalaitakuvio oikeaan silmääni sekä sen jälkeen kova pänsärky.
Voiko raskaus aiheuttaa migreeniä? Mitä särkylääkettä voin ottaa?
Raskaus + migreeni
5
477
Vastaukset
Voi raskaus aiheuttaa migreeniä, varsinkin jos on herkkä migreenille. Parasetamolia (Panadol), voit koittaa siihen, mutta ei välttämättä auta. Jos kunnolla tulee migreenikohtaus päälle. Oksetusta, valonarkuutta jne. soita lääkärille.
- maami
Voihan se aiheuttaa. Itselläni kävi niin erään kerran että tuli tuollainen sahalaita muttei mitään kipua, pää vain tuntui oudolle loppupäivän. Sikäli outoa ettei mulla ikinä ole ollut sellasta migreeniä ja aina kunnon säryn kanssa. Liekö raskaus tehnyt temppujaan kun uutta oiretta teki.
- Alkuperäinen kirj.
maami kirjoitti:
Voihan se aiheuttaa. Itselläni kävi niin erään kerran että tuli tuollainen sahalaita muttei mitään kipua, pää vain tuntui oudolle loppupäivän. Sikäli outoa ettei mulla ikinä ole ollut sellasta migreeniä ja aina kunnon säryn kanssa. Liekö raskaus tehnyt temppujaan kun uutta oiretta teki.
Ei mullakaan ole ennen tehnyt mitään, paitsi nyt. Liekö hormoonit niin sekaisin että aiheuttavat tämän. Kuitenkin kamalaa tämä päänsärky. Ei voi edes nukkua!
- veitikka 1
Alkuperäinen kirj. kirjoitti:
Ei mullakaan ole ennen tehnyt mitään, paitsi nyt. Liekö hormoonit niin sekaisin että aiheuttavat tämän. Kuitenkin kamalaa tämä päänsärky. Ei voi edes nukkua!
HEI!!
Mulla ollut monta vuotta migreeni.Syyskuussakin ol 15 päivää särkyä.
Nyt raskauden aikana en ole syönyt migreenin estolääkkeitä.Onnex ei ole nyt särkenyt kuin muutaman kerran.Sairaalassa ollesani sain kipuun Panacodia kipuun kun Panadol ei auta.Pari kertaa olen joutunut nyt ottamaan.Mutta onnex mä kuulun niihin joilla raskaus helpottaa migreeniä.
Mutta kysele asiaa Neuvolan lääkäriltä,mitä lääkettä hän sulle suosittelisi,jos kivut päässä jatkuvat.. - Apu löytyy migreeniin
veitikka 1 kirjoitti:
HEI!!
Mulla ollut monta vuotta migreeni.Syyskuussakin ol 15 päivää särkyä.
Nyt raskauden aikana en ole syönyt migreenin estolääkkeitä.Onnex ei ole nyt särkenyt kuin muutaman kerran.Sairaalassa ollesani sain kipuun Panacodia kipuun kun Panadol ei auta.Pari kertaa olen joutunut nyt ottamaan.Mutta onnex mä kuulun niihin joilla raskaus helpottaa migreeniä.
Mutta kysele asiaa Neuvolan lääkäriltä,mitä lääkettä hän sulle suosittelisi,jos kivut päässä jatkuvat..Opettavainen tarina - Ote elävästä elämästä!
Lainus seuraavista teksteistä -
LAINAUS ALKAA=>
"On hyvä että palstalla on henkilöitä jotka haluavat auttaa. Jatka samaan malliin, sillä olen lukenut monesti että haluat auttaa monia sairastuneita eri palstoilla. Mutta ihmisellä menee yleensä kauan ennenkuin hän hoksaa mistä on kysymys sairastumisessaan. Luulee että vain on jokin virustauti liikkeellä. Itsellänikin meni aivan liian kauan.
Oikein hyvää lopuukesää!!
terveisin xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx"
>Söin ennen xxxxxxxxxxxxxxxxxxx kapseleita ja niistä ei tullut xxxxxxxxxxxxxxx, mutta en tiedä tekivätkö ne minulle mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",114056Toiko Helen laivalastillisen vieraslajeja Suomeen?
Loviisan satamaan tuotiin laivalastillinen pähkinänkuoria Norsunluurannikolta Loviisan satamaan kiinnittyi vapun al1423597Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/922243Koulujen kesälomien siirto
Koulujen kesälomaa voitaisiin siirtää viikon verran. Se voisi olla hyvä kompromissi. Pääsiäsiseen voitaisiin lisätä muut1421893- 1321866
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee371799Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1161506- 1381415
"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!551216Nainen, mistä johtuu että joskus et vain ymmärrä?
Älä sitä, älä tätä. Ei niitä varoituksia turhaan sanota. Älä laita sormeasi sirkkeliin. Älä hengaile sen murhaaja poruka1641165