Hei!
Olen 8 viikolla raskaana ja äsken minulle tuli sahalaitakuvio oikeaan silmääni sekä sen jälkeen kova pänsärky.
Voiko raskaus aiheuttaa migreeniä? Mitä särkylääkettä voin ottaa?
Raskaus + migreeni
5
478
Vastaukset
Voi raskaus aiheuttaa migreeniä, varsinkin jos on herkkä migreenille. Parasetamolia (Panadol), voit koittaa siihen, mutta ei välttämättä auta. Jos kunnolla tulee migreenikohtaus päälle. Oksetusta, valonarkuutta jne. soita lääkärille.
- maami
Voihan se aiheuttaa. Itselläni kävi niin erään kerran että tuli tuollainen sahalaita muttei mitään kipua, pää vain tuntui oudolle loppupäivän. Sikäli outoa ettei mulla ikinä ole ollut sellasta migreeniä ja aina kunnon säryn kanssa. Liekö raskaus tehnyt temppujaan kun uutta oiretta teki.
- Alkuperäinen kirj.
maami kirjoitti:
Voihan se aiheuttaa. Itselläni kävi niin erään kerran että tuli tuollainen sahalaita muttei mitään kipua, pää vain tuntui oudolle loppupäivän. Sikäli outoa ettei mulla ikinä ole ollut sellasta migreeniä ja aina kunnon säryn kanssa. Liekö raskaus tehnyt temppujaan kun uutta oiretta teki.
Ei mullakaan ole ennen tehnyt mitään, paitsi nyt. Liekö hormoonit niin sekaisin että aiheuttavat tämän. Kuitenkin kamalaa tämä päänsärky. Ei voi edes nukkua!
- veitikka 1
Alkuperäinen kirj. kirjoitti:
Ei mullakaan ole ennen tehnyt mitään, paitsi nyt. Liekö hormoonit niin sekaisin että aiheuttavat tämän. Kuitenkin kamalaa tämä päänsärky. Ei voi edes nukkua!
HEI!!
Mulla ollut monta vuotta migreeni.Syyskuussakin ol 15 päivää särkyä.
Nyt raskauden aikana en ole syönyt migreenin estolääkkeitä.Onnex ei ole nyt särkenyt kuin muutaman kerran.Sairaalassa ollesani sain kipuun Panacodia kipuun kun Panadol ei auta.Pari kertaa olen joutunut nyt ottamaan.Mutta onnex mä kuulun niihin joilla raskaus helpottaa migreeniä.
Mutta kysele asiaa Neuvolan lääkäriltä,mitä lääkettä hän sulle suosittelisi,jos kivut päässä jatkuvat.. - Apu löytyy migreeniin
veitikka 1 kirjoitti:
HEI!!
Mulla ollut monta vuotta migreeni.Syyskuussakin ol 15 päivää särkyä.
Nyt raskauden aikana en ole syönyt migreenin estolääkkeitä.Onnex ei ole nyt särkenyt kuin muutaman kerran.Sairaalassa ollesani sain kipuun Panacodia kipuun kun Panadol ei auta.Pari kertaa olen joutunut nyt ottamaan.Mutta onnex mä kuulun niihin joilla raskaus helpottaa migreeniä.
Mutta kysele asiaa Neuvolan lääkäriltä,mitä lääkettä hän sulle suosittelisi,jos kivut päässä jatkuvat..Opettavainen tarina - Ote elävästä elämästä!
Lainus seuraavista teksteistä -
LAINAUS ALKAA=>
"On hyvä että palstalla on henkilöitä jotka haluavat auttaa. Jatka samaan malliin, sillä olen lukenut monesti että haluat auttaa monia sairastuneita eri palstoilla. Mutta ihmisellä menee yleensä kauan ennenkuin hän hoksaa mistä on kysymys sairastumisessaan. Luulee että vain on jokin virustauti liikkeellä. Itsellänikin meni aivan liian kauan.
Oikein hyvää lopuukesää!!
terveisin xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx"
>Söin ennen xxxxxxxxxxxxxxxxxxx kapseleita ja niistä ei tullut xxxxxxxxxxxxxxx, mutta en tiedä tekivätkö ne minulle mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh882088Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361756- 1801316
- 237766
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10711- 59708
- 65699
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49556
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337492