http://www.iltalehti.fi/uutiset/200708076437603_uu.shtml
Tupakka-askeihin suunnitellaan ns. kauhukuvia. Eikö puolueellisuuden nimissä ranskalaisiin laatuviineihinkin ja keskaripulloihinkin tulisi laittaa hirvittäviä valokuvia kuolevista kirrooosipotilaista ja kaatuneista päänsä teloneista juopoista?
Vai väitättekö että juopottelu on terveellisempää kun ketjupolttaminen?
viina-pulloihin
5
250
Vastaukset
- Trimbach Riesling
Voipaketin päälle rasvoittunut sydän, hampurilaisten käärepapereihin jonkun läskin kuva, suklaapatukoihin risojen hampaiden kuva. Ja mitä muuta vielä?
Joka polttaa, polttakoon.
Joka haluaa juoda, juokoon.
Kaikki täällä kuolee teki niin tai näin. Propagandaa sanon minä, pyh. - mmm
Vai että puolueellisuuden nimissä. Olihan outo mielipide.
- visetinaloittaja
"puolueellisuuden nimissä."
Koska olen huomaavainen tupakoitsija mutta kohtuullinen alkoholin käyttäjä. Viinapäissään on tullut telottua muutaman kerran itseni (ja pari muutamaa henkilöäkin) pahasti. Tupakointi 26vuotta ei ole tehnyt kuin hyvää, rauhoittanut mieltä, tuonut järkeä ajatuksenjuoksuun.
Mutta olisi se hieno jos juhlapäivällisillä löisi pöytään tuollaisen kauhukauvalla varustetun laatuviinipullon. Voisi mennä ruokahalu.... - Oolofi
visetinaloittaja kirjoitti:
"puolueellisuuden nimissä."
Koska olen huomaavainen tupakoitsija mutta kohtuullinen alkoholin käyttäjä. Viinapäissään on tullut telottua muutaman kerran itseni (ja pari muutamaa henkilöäkin) pahasti. Tupakointi 26vuotta ei ole tehnyt kuin hyvää, rauhoittanut mieltä, tuonut järkeä ajatuksenjuoksuun.
Mutta olisi se hieno jos juhlapäivällisillä löisi pöytään tuollaisen kauhukauvalla varustetun laatuviinipullon. Voisi mennä ruokahalu....mutta juomahalu ei.
- crocoodiile
Tuo tupakka-askihomma on kyllä mainio, eihän kukaan niitä varoitustekstejä edes lue (on kokemusta), mutta että kuvat; a'vot! ;)
Hmm, viinapulloihin olisi hyvä kanssa pistää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h442915Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062691Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv352411Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501918- 321884
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141523- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021213- 1771193
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.721041