vaikea kalamies :/

kaksoset##

osaa olla vaikeeta tää kaksosten ja kalojen yhteiselo.
mun kalamies puhuu paljon kauniita asioita mutta toiminnassa se ei näy.
vuoden oon jaksanut katella ja odottaa miten tää etenee, uusia lupauksia vaa jotka ei toteennu..
monta kertaa olen kalamieheni jo jättäny ku saanut hepuleita tyhjistä lupauksista. ja antanut uusia mahdollisuuksia kun hän on pyytänyt.
en tiiä jaksanko enää odottaa ihmettä, sitä tuskin tapahtuu. yhteen on pitänyt jo puolvuotta muuttaa, kalan omasta ehdotuksesta, mutta mitää ei tapahdu kuitenkaan.. :(

13

2338

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muuten

      taitaa olla kalamiehiä kahta lajia huonoja ja hyviä. Nuo huonot pettävät mutta muuten ihania.
      Sama taitaa päteä muihinkin merkkeihin.

    • on helve**n

      nuhveroita kaikessa.niissei oo munaa!!!!!

      • Kommenttia

        Kuulostaa tutulta.
        Meillä samat kuviot.Kala haluaa tietää itse mitä suunnitelmia mulla on tulevaisuudesta ja kertoo itse aivan ruusuisia juttuja.
        Vau, mikä mies, ajatteli alussa. Voi helvetti, nyt.
        Ei ole muuten toteutunut ensimmäinenkään suunnitelma mitä se suustaan lasketteli. Eikä myöskään ole tietoakaan yhteen muutosta. Selityksenä, että minä olen kuulemma niin ailahtelevainen, että hänen!! tarvii olla varma, ennen kuin voi muuttaa. Muiden tunteet ei merkitse mitään.
        Huippuna miten tunkee meillä itsensä mun lasteni toimintoihin ja kun lapset kiintyvät häneen, hän häipyy sanomatta mitään, ei selitystä lapsille.

        Siinä tultiin rajalle jossa mun mittani täyttyi, kiitos riittää kaloja!!


      • kaksoset##
        Kommenttia kirjoitti:

        Kuulostaa tutulta.
        Meillä samat kuviot.Kala haluaa tietää itse mitä suunnitelmia mulla on tulevaisuudesta ja kertoo itse aivan ruusuisia juttuja.
        Vau, mikä mies, ajatteli alussa. Voi helvetti, nyt.
        Ei ole muuten toteutunut ensimmäinenkään suunnitelma mitä se suustaan lasketteli. Eikä myöskään ole tietoakaan yhteen muutosta. Selityksenä, että minä olen kuulemma niin ailahtelevainen, että hänen!! tarvii olla varma, ennen kuin voi muuttaa. Muiden tunteet ei merkitse mitään.
        Huippuna miten tunkee meillä itsensä mun lasteni toimintoihin ja kun lapset kiintyvät häneen, hän häipyy sanomatta mitään, ei selitystä lapsille.

        Siinä tultiin rajalle jossa mun mittani täyttyi, kiitos riittää kaloja!!

        voi ei, kuullostaa nii tutulle, just eilen taas kalamies sanoi kun oli puhetta taas kerran muutosta, että jos en olis nii ailahteleva ja vaikee ni hän olis jo muuttanut. ja just kans et täytyy olla varma tunteista,ja taas lupaili että kyllä hän kohta muuttaa. apua, ei hyvältä vaikuta siis ..


      • siskoseni
        kaksoset## kirjoitti:

        voi ei, kuullostaa nii tutulle, just eilen taas kalamies sanoi kun oli puhetta taas kerran muutosta, että jos en olis nii ailahteleva ja vaikee ni hän olis jo muuttanut. ja just kans et täytyy olla varma tunteista,ja taas lupaili että kyllä hän kohta muuttaa. apua, ei hyvältä vaikuta siis ..

        Ja joku vielä sanoo että horoskoopit ja niiden perusteella tehdyt ihmisanalyysit ovat puppua.
        Tässä on nähty, että tuskin me kaikki puhumme yhdestä ja samasta kalasta, eli tosi paljon samoja luonteenpiirteitä.

        Ailahtelevuus ja sanojensa takana seisomattomuus ovat piirteitä jotka minua ärsyttävät kaloissa. Aina vika muissa vai olenko itse muka niin lammas että annan liian helpolla periksi. (meillä kalat omien sanojensa mukaan antaa mukamas aina periksi)

        Hyvä aika on kyllä todella hyvää ja kun kala haluaa, osaa kyllä olla hellä ja huomaavainen. Mutta itse tuli-merkkinä en aina jaksa sitä jahkaamista ja vastuun toisen niskoille pyörtämistä.
        Onko toiset huomanneet kalan omistushalua? Ensin kalani sanoi ettei ole ikinä mustasukkainen ja nyt... huh huh!
        Luulin itse olevani suorastaan sairaan mustasukkainen...

        Odottelen tässä sitä muuttoa, ehkä muutamme sitten vanhainkotiin, viereisiin keinutuoleihin???Mutta asumme eri huoneissa ;)


      • kaksoset##
        siskoseni kirjoitti:

        Ja joku vielä sanoo että horoskoopit ja niiden perusteella tehdyt ihmisanalyysit ovat puppua.
        Tässä on nähty, että tuskin me kaikki puhumme yhdestä ja samasta kalasta, eli tosi paljon samoja luonteenpiirteitä.

        Ailahtelevuus ja sanojensa takana seisomattomuus ovat piirteitä jotka minua ärsyttävät kaloissa. Aina vika muissa vai olenko itse muka niin lammas että annan liian helpolla periksi. (meillä kalat omien sanojensa mukaan antaa mukamas aina periksi)

        Hyvä aika on kyllä todella hyvää ja kun kala haluaa, osaa kyllä olla hellä ja huomaavainen. Mutta itse tuli-merkkinä en aina jaksa sitä jahkaamista ja vastuun toisen niskoille pyörtämistä.
        Onko toiset huomanneet kalan omistushalua? Ensin kalani sanoi ettei ole ikinä mustasukkainen ja nyt... huh huh!
        Luulin itse olevani suorastaan sairaan mustasukkainen...

        Odottelen tässä sitä muuttoa, ehkä muutamme sitten vanhainkotiin, viereisiin keinutuoleihin???Mutta asumme eri huoneissa ;)

        "Hyvä aika on kyllä todella hyvää ja kun kala haluaa, osaa kyllä olla hellä ja huomaavainen. Mutta itse tuli-merkkinä en aina jaksa sitä jahkaamista ja vastuun toisen niskoille pyörtämistä. "

        ja sama et mun kala aina sanoo et se muka antaa aina periksi ja tekee muka kaiken mun eteen ja mulle ei mikään riitä, oikeesti kun alan miettii mitä kalat on tehnyt eteeni ni en paljoa kyl keksi.

        toikin oli just kuin minun suhteesta.
        enempi kun lukee niin
        alko kyl masentaa et ei taida kalani kanssa olla tulevaisuutta :(


      • ÄLÄ VIITSI

        Itse vaikutat pelkurilta joka puhuu, puhuu ja puhuu, mutta ei koskaan tee mitään. Opettele kirjoittamaan!!!!!!!


      • LOL LOL buahehehe
        Kommenttia kirjoitti:

        Kuulostaa tutulta.
        Meillä samat kuviot.Kala haluaa tietää itse mitä suunnitelmia mulla on tulevaisuudesta ja kertoo itse aivan ruusuisia juttuja.
        Vau, mikä mies, ajatteli alussa. Voi helvetti, nyt.
        Ei ole muuten toteutunut ensimmäinenkään suunnitelma mitä se suustaan lasketteli. Eikä myöskään ole tietoakaan yhteen muutosta. Selityksenä, että minä olen kuulemma niin ailahtelevainen, että hänen!! tarvii olla varma, ennen kuin voi muuttaa. Muiden tunteet ei merkitse mitään.
        Huippuna miten tunkee meillä itsensä mun lasteni toimintoihin ja kun lapset kiintyvät häneen, hän häipyy sanomatta mitään, ei selitystä lapsille.

        Siinä tultiin rajalle jossa mun mittani täyttyi, kiitos riittää kaloja!!

        Oletko itse täydellinen? Tuskinpa edes olet ollut kalamiehen kanssa senkin pelle!!!!


      • mitä höpötät
        kaksoset## kirjoitti:

        voi ei, kuullostaa nii tutulle, just eilen taas kalamies sanoi kun oli puhetta taas kerran muutosta, että jos en olis nii ailahteleva ja vaikee ni hän olis jo muuttanut. ja just kans et täytyy olla varma tunteista,ja taas lupaili että kyllä hän kohta muuttaa. apua, ei hyvältä vaikuta siis ..

        Onko sinulla aviomies jo 14-vuotiaana? Opettele kirjoittamaan penikka!!!! Ei sinua kukaan usko. Vastailet omiin viesteihisi etkä edes tiedä kalamiehistä yhtään mitään.


      • älä viitsi
        siskoseni kirjoitti:

        Ja joku vielä sanoo että horoskoopit ja niiden perusteella tehdyt ihmisanalyysit ovat puppua.
        Tässä on nähty, että tuskin me kaikki puhumme yhdestä ja samasta kalasta, eli tosi paljon samoja luonteenpiirteitä.

        Ailahtelevuus ja sanojensa takana seisomattomuus ovat piirteitä jotka minua ärsyttävät kaloissa. Aina vika muissa vai olenko itse muka niin lammas että annan liian helpolla periksi. (meillä kalat omien sanojensa mukaan antaa mukamas aina periksi)

        Hyvä aika on kyllä todella hyvää ja kun kala haluaa, osaa kyllä olla hellä ja huomaavainen. Mutta itse tuli-merkkinä en aina jaksa sitä jahkaamista ja vastuun toisen niskoille pyörtämistä.
        Onko toiset huomanneet kalan omistushalua? Ensin kalani sanoi ettei ole ikinä mustasukkainen ja nyt... huh huh!
        Luulin itse olevani suorastaan sairaan mustasukkainen...

        Odottelen tässä sitä muuttoa, ehkä muutamme sitten vanhainkotiin, viereisiin keinutuoleihin???Mutta asumme eri huoneissa ;)

        Ei sinua kukaan usko. Vastailet ilmeisesti omiin viesteihisi ja puhut poikaystävästäsi ja ikäsi varmasti taitaa olla 14-vuotta.


      • älä naurata.....
        kaksoset## kirjoitti:

        "Hyvä aika on kyllä todella hyvää ja kun kala haluaa, osaa kyllä olla hellä ja huomaavainen. Mutta itse tuli-merkkinä en aina jaksa sitä jahkaamista ja vastuun toisen niskoille pyörtämistä. "

        ja sama et mun kala aina sanoo et se muka antaa aina periksi ja tekee muka kaiken mun eteen ja mulle ei mikään riitä, oikeesti kun alan miettii mitä kalat on tehnyt eteeni ni en paljoa kyl keksi.

        toikin oli just kuin minun suhteesta.
        enempi kun lukee niin
        alko kyl masentaa et ei taida kalani kanssa olla tulevaisuutta :(

        Sinä missään suhteessa ole ollut senkin kakara. Taidat puhua vain poikaystävästäsi joka ei käyttäydy niin kuin pissis haluaisi. Kasva aikuiseksi ja opettele kirjoittamaan.


      • samassa veneessä
        älä naurata..... kirjoitti:

        Sinä missään suhteessa ole ollut senkin kakara. Taidat puhua vain poikaystävästäsi joka ei käyttäydy niin kuin pissis haluaisi. Kasva aikuiseksi ja opettele kirjoittamaan.

        siis kuulostaa niin tutulta,ja lisään vielä,että kalamiestä tuntuu kiinnostavan oman naisen lisäksi myös maailman kaikki muut naiset


    • arvoisa nelivuotias

      Vika on tietysti aina kaikissa muissa eikä sinussa? XD

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 104
      1899
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1854
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1845
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1657
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1573
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      10
      1360
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1310
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1296
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1281
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1242
    Aihe