miksi työtoimisto nakittaa jatkuvasti samaa jannua? vaikka jannu ei ole pitkäaikais työtön ei ole tukia jatkuvaa kirjeen tuloa joka postissa . tiedän monta jannua jotka saavat olla rauhassa vuosia ei nakki pauku jannut naureskelevat ei tarvii lähteä mihinkään saavat ryypätä rauhassa
nakitus
13
1833
Vastaukset
- On!
Vähänkään aktiivisempi työnhakija niin ne nakittaa sillon paljon enemmän. Olin itse joskus hakematta mihinkään niin ei paljon tullut työosoituksia. Sitten, kun rupesin hakemaan töitä aktiivisemmin niin johan rupesivat ehdottelemaan kaikenlaista kurssia ja työtä. Paras oli semmonen työ missä olisi tarvittu c-kortti ja mulla on vaan b-kortti.
- kyllä
surun paikka jos työpaikka löytyisi,ja vielä palkalla jolla tulisi toimeen.Omituiset murheet teillä.:(
- Kohtaa
Et ymmärrä. En ole sanonut, että olen työtön. Sanoin vaan, että AIEMMIN en hakenut ollenkaan töitä niin sai olla rauhassa työttömänä...Menikö kaaliin!
- millään,kiitos
Kohtaa kirjoitti:
Et ymmärrä. En ole sanonut, että olen työtön. Sanoin vaan, että AIEMMIN en hakenut ollenkaan töitä niin sai olla rauhassa työttömänä...Menikö kaaliin!
kysymästä.
- etten
Kohtaa kirjoitti:
YMMÄRRÄ jotain?en huomannutkaan :D
- siten, että
työvoimatoimiston tulisi ryhtyä tosissaan aktivoimaan niitä, jotka ovat olleet toimettomana ja vailla työtä viime vuodet, ns. "syrjäytyneitä". Aktiiviset ja työhaluiset löytävät kyllä työpaikkansa ja tulevaisuuden.
Mutta sehän on aika hankala tehtävä, joten tehokkuutta ja tulosta saadaan aikaan helpommin niiden avulla jotka ovat jo valmiita työmarkkinoille/lla.
Tilastollisesta näkökulmasta voi arvella työhönosoitusten tehokkuutta, koska mikäli avoimeen työpaikkaan hakee henkilö, joka ei ole saanut työhönosoitusta ja hänet valitaan tehtävään, niin silloinkin työvoimatilastot "kaunistuvat". No, tämähän on taas sitten työvoimasuunnittelijan ongelma jatkossa valitsematta jääneen henkilön suhteen ; )- oikeasti
saada kiinni pointtisi,en onnistunut.Voisitko kertoa asiasi tyhmemmillekin,vähäsanaisemmin?
- tietoo
Kyllähän se varmaan niin on, että kyllä se on vähä siittäkin kiinni mille alalle on kouluttautunu. Tällä hetkellä näkyy metalliala vetävän hyvinkii. Jos tämä "jannu", joka saapi jatkuvaan osotuksia onkii semmosella alalla, jonne työllistys, van oman venkoilun takia napottaa kortistossa?! Ja jos nämä alkuperäisen viestin "montakin jannua jotka saavat olla rauhassa vuosia" on taas semmosen alan miehiä ettei niistä oo töihin mihinkään. Tätä nykyä ossoovat työnantajatkii vaatia koulutusta :-o tätä sitä voip miettiä ite kukkii tykönään.
- taitaapi
juuri olla.
on aloja, joilla on täälläpäin jopa työvoimapulaa. näitä alan immeisiä varmaankin nakitetaan! toisilla aloilla ei sitten yhtikäs ainoaa työpaikkaa. rauhassa saapi olla kyllä.
- Tekemätä
Olisin mäkin tekemättä mitään kaiken aikaa.
Ei huvittaisi yhtään mitään tehdä, yhteiskunta vaan maksaisi mun olemassaolon.
Mutta kun on vakityöpaikka niin pakko kai on töitä tehdä.
Ehkä saan työeläkettäkin sitten joskus.- ------------------------
"Mutta kun on vakityöpaikka niin pakko kai on töitä tehdä."
Pakko ei ole kuin kuolemaan! - Tekemätä
------------------------ kirjoitti:
"Mutta kun on vakityöpaikka niin pakko kai on töitä tehdä."
Pakko ei ole kuin kuolemaan!Jos töitä on niin menkää töihin älkääkä valittako. Tekemällä jotain, vaikka ei ihan sitä omaa alaa, pääsee aina eteenpäin, jos pystyy näyttämään että halua ja kykyä on.
Vittuillakseni aiemman tekstini kirjoitin. - ikäänkuin
Tekemätä kirjoitti:
Jos töitä on niin menkää töihin älkääkä valittako. Tekemällä jotain, vaikka ei ihan sitä omaa alaa, pääsee aina eteenpäin, jos pystyy näyttämään että halua ja kykyä on.
Vittuillakseni aiemman tekstini kirjoitin.oikein! Töitä löytyy haluavalle! Mistähän löytyisi palkka jolla saisi maksettua välttämättömät menot?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 724757
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h724634Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112977Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv762883Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p222226Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.592015Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska161707- 321513
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1121399- 1851298