"Kesäkuussa vuonna 2004 porvoolainen nainen ampui kaksi unilääkkeillä huumaamaansa lastaan ja puolisonsa. Hän surmasi lopuksi itsensä. Teon syy oli velkaantuminen."
"Espoossa tapahtui perhesurma toissa vuoden keväällä, jolloin velkoihin ajautunut isä surmasi vaimonsa ja kaksi lastaan. Mies yritti myös tappaa itsensä muttei onnistunut."
Itasanomat 7.8.2007
Eli terveisiä vaan sinne lain laatijoille,sillä eihän tämä teitä liikuta,vai.
Tehokas ulosotto
6
1331
Vastaukset
- eikös niin
eikä niillä itse otetuilla lainoilla ole mitään asian kanssa tekemistä. kannattais katsella pankkitililleen ja peiliin jos lainaa nostaa, itse ne joutuu maksamaan eikä kukaan muu.
raukkamaista on tappaa muut siinä sivussa, jos itse tyrii hommansa.- nimim erkki
kun kaikki jotka on velkaantuneita ei ole itse aiheutettua. Nyt voit syyttämisen sijaan herätä todellisuuteen, tapahtuu kolareita, sairautta ja on jopa luottaen toiseen on taannut lainan.
Ei kannata aina tuomita vaan joskus tuntea myötätuntoa ja/tai kysyä miksi.
- sosialipummit pärjäävän
Ihmisiltä viedään ehkä kaikki maallinen mammoona mutta ei ketään nälkään tapeta.
Senkun menee sosialin luukulle ja muuttaa elämänsä passiiviseksi, eli ei mitään yrittämistä vaan sosialista kaikki.
Tietenkin jos kantti ei kestä tunnustaa muille että on itse aiheuttanut ahdingon niin eipä siinä muu auta kuin nappi otsaan - nix nax
>>velkoihin ajautunut isä surmasi vaimonsa ja kaksi lastaan
- Helinä-keiju3
itsemurhatilastoihin ajalta 1986-2006. Thank you.
- Tyttö20v
Ja "parasta" tässä kaikessa on se, että ihmiselle ei oikeasti anneta mahdollisuutta selvitä.
Ei anneta mahdollisuutta maksaa velkoja summassa X euroa per kuukausi -ja pistää korkojen juoksua poikki aina siihen asti kun maksua hoidat. Käytännössä menee siis niin, että kaikki rahat sulta viedään, ja ne menee herran perseeseen. Sikailu luokkaa oleviin korkoihin, UO miehen palkkioihin jne. Paljonko itse velka pienenee? Hyvin vähän.
Jos ihminen saisi kunnolla mahdollisuuden hoitaa ne velat pois, moni varmasti hoitaisi. Mutta nykyään on usein kannattavampaa jäädä esim. työttämäksi ja hakea rahat sossusta, kuin käydä raatamassa töissä ja saada vähemmän rahaa käteen kuin kotona makaamisen sijaan. Ja siltikään velat ei vanhene. Vain masennus ja stressi kasvaa.
Mut ehkä tää yhetiskunta on sit tyytyväinen; eiku seuraavaks laatii lakeja miten velat voitas periä ;D Nykysellä meiningillähän ne velat jää maksamatta kun joku tommosen veriteon tekee. Miten semmonen voidaan sallia :-) Ainakin arkku voitas ulosmittaa ja kukat hakee haudalta myös!
HYVÄ SUOMI!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455250Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1301691Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "511680Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella151619- 141315
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v41220No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol22114081-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171067Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771028Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah60867