Sellasta kyselisin kun haluisin lähteä elixiaan liikkumaan mm. step,aerobic,body pump,pilates!!
Olen rv 6 5, niin voiko olla haittaa jos harrastaa enemmän tollasia hyppiviä ja ´´hikisiä´´ lajeja esim. step?? En vaan viittis ostaa kk korttia jos sit ei pysty menee ku muutamiin. Vaiks onhan siel paljon rauhallisiakin. Ja voinko esim liikaa harrastaa raskaus aikana?
Tuli vähän sekanen viesti, koittakaa ymmärtää=)
Kiitos vastauksista.
jumpat raskaus aikana....
2
421
Vastaukset
- mukaan
Kyllä alkuraskaudesta voi jatkaa liikuntaa samalla tavalla kuin ennen. rv 12-14 jälkeen syke ei kuitenkaan mielellään saisi ylittää 140 ja rv 24 vauhtia pitäisi jo hidastaa. Liikuntaa ei kuitenkaan missään nimessä kannata lopettaa!! Itselläni alkamaisillaan rv 18 ja käyn vielä 1-1½ tunnin lenkillä. Välillä myös juoksen, mutta en pitkiä matkoja, jottei tuo syke olisi kauaa korkealla.
Tuntemukset kertoo paljon miten kannattaa liikkua. Pystyin kuukausi sitten juoksemaan vielä 5-10 min putkeen, mutta en enää vaan olen lyhentänyt ajan n. 2 min ja välillä kävelen. Uinnin meinasin myös nyt syksyn tullen aloittaa.
Mukavaa odotusaikaa sinulle liikunnan parissa :)- ....
mikä nyt tuli mieleen...ni käsittääkseni (tai näin ainakin olen kuullut) joogaa ei saa aloittaa raskausaikana ellei sitä ole aikaisemmin harrastanut...mammajoogat on tietty erikseen, mutta niitäpä nyt ei elixiassa taida olla...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2725370- 704816
Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1234355Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest483926- 513790
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363687- 413318
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo843073Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv612920Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu222656