nyt on tullut sitten verrattua kolme kohdetta . meitä kaks aikuist ja kaks pikku koululaista . ollaan oltu albenassa , kultahietikolla , ja sveti konstantinissa. kaikki hotellit ovat olleet neljän tähden . albena oli meistä mukavin ,siistein jalepposin ja meinaamme mennä ensi kesänä myös sinne , ennakko varaus jo tehty . svetin hyvä puoli oli hyvät liikenne yhteydet , mutta rannat eivät olleet niin hyvät kun kahdessa muussa samoin vähän liian kämänen . ja tulimme siihen tulokseen että hälinältään kultahietikko sopii nuorille ja muille bailaajille . tää oli meidän mielipide ja vinkix muillekkin lapsiperheille ja ei bilettäjille.
albena kiva paikka
4
1052
Vastaukset
- Ensi kesänä?
Meitä olisi nelihenkinen perhe lähdössä ensi kesänä Albenaan. Ollaan oltu 2 kertaa kultahietikolla ja ollaan kuultu Albenasta pelkkää hyvää. Mistä voi tehdä ennakkovarauksen? Missä hotellissa olitte Albenassa?
- hotelli flamingo
hei! tultiin viime viikolla albenasta ja hotelli flamingo garden-- tjäreborgin matkalla oltiin! kolmen lapsen kanssa ja en voi kuin suositella";)
toki siellä on myös muita hyviä hotelleja mutta ensi kesänä mennään samaan paikkaan ja kahdeksi viikoksi! altaat aivan mielettömät ja hotellissa kaikki toimi hyvin! siisti ja turvallinen paikka kaikille ja kaikenikäisille! ehdottomasti sinne takaisin! - alkuperäinen66
hotelli flamingo kirjoitti:
hei! tultiin viime viikolla albenasta ja hotelli flamingo garden-- tjäreborgin matkalla oltiin! kolmen lapsen kanssa ja en voi kuin suositella";)
toki siellä on myös muita hyviä hotelleja mutta ensi kesänä mennään samaan paikkaan ja kahdeksi viikoksi! altaat aivan mielettömät ja hotellissa kaikki toimi hyvin! siisti ja turvallinen paikka kaikille ja kaikenikäisille! ehdottomasti sinne takaisin!tsareborilta , flamingoon varattiin kaks viikkoo heinäkuun alusta . yksiö kuulemma hyvä valinta meille kolmihenkiselle perheelle. olemme olleet myös rannalla sijaitsevassa laguna beach hotelissa jota voin myös suositella, lomamatkat tekee siihen hotelliin reissut mutta on nykyään all hotelli jos sellaisesta ei tykkää .
- mamma 88
suosittele hyviä ravintoloita albenasta , ensi kesän varalle .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821289Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021078Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä611040Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais12989Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ160966Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103953Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68866Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍119781- 77715
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121714