eli menisin huomenna ostamaan suuttimen derbi senda sm xtreme 07 mopoon kun eikö se ole vakiona liian pieni. olisiko koko 70 hyvä. ja minkä muotoinen se olisi kun ainakin kataforissa oli eri laisia.
derbin suuutin vaihtoon
5
188
Vastaukset
- ...
Helpointa on että otat sen irti käyt kysymässä Rautakaupasta tai urheilu kaupasta tai jostain missä nyt mopoja huolletaan/myydään tai varusteita jne. Mutta hyvä koko on 72-85
- erty
täytyykö se välttämättä ottaa irti. eikö ne sielä kaupassa osais sanoo että mikä suutin siihen sopii jos tietää itse minkä kokosen ottais.
- dvd
erty kirjoitti:
täytyykö se välttämättä ottaa irti. eikö ne sielä kaupassa osais sanoo että mikä suutin siihen sopii jos tietää itse minkä kokosen ottais.
ne osaa sanoa jos vaan on semmonen liike missä derbejä huolletaa/myydään
- erty
dvd kirjoitti:
ne osaa sanoa jos vaan on semmonen liike missä derbejä huolletaa/myydään
juu on se semmonen.
- erty
eli olisiko se 72 sopiva koko. mopo on vakio.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1014507Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293343No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 361388
- 341183
- 371116
- 131064
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872