surun viitta painoi hartioitani,
ajan kanssa venytin sen pois
päältäni
ilon pisaroita tippui päälleni,
tunsin sulavani surusta,
hengähdin ja tunsin alkavani
elää jälleen
niin vaikeaa oli yrittää
murtaa surun viittaa pois, ei
se täytyi kärsiä ja antaa
ajan tehdä tehtävänsä
musiikkia sielulleni soitin,
pieniä heräämisen merkkejä oli,
mutta kuitenkin se kesti aikansa
ilon ja surun taistelua sielustani,
aika näyttää onnistuiko ilo
valtaamaan sydämen takaisin
ehkä
Ilon ja surun taistelua
3
223
Vastaukset
- *****
tuli pysähdyttyä runosi ääreen.
Kirjoitat niin koskettavan aidosti.
Pidän tuosta käyttämästäsi sanasta ehkä.
Se on toiveikas, mutta ei liian haaveileva.
-Della-- kun vastasit, tämä on
ihme. Kun olen kirjoittanut tällä nimimerkillä,
olen huomannut, ettei kukaan ymmärrä niitä.
Ja tämä on tositarinaan perustuva runo.
Realisti kun olen muutenkin. Mutta tarina
jatkuu kuitenkin. Ehkä. - *****
kun vastasit, tämä on kirjoitti:
ihme. Kun olen kirjoittanut tällä nimimerkillä,
olen huomannut, ettei kukaan ymmärrä niitä.
Ja tämä on tositarinaan perustuva runo.
Realisti kun olen muutenkin. Mutta tarina
jatkuu kuitenkin. Ehkä.Minusta sinun runoistasi kyllä huomaa niiden aitouden.
Runoissa on syvyyttä, jota niissä ei voisi olla ilman omia kokemuksia.
Ihanaa että tarina jatkuu. Nyt kuitenkin jättäisin ehkä-sanan pois ;)
-Della-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47427