Melkein kaaduin

minä vaan rv 31

Eli kun vähäsen liukastuin kylpyhuoneessa, en kaatunut vaan jalka lipes huonoon asentoon. Ja tuntui, kuin joku olisi "revennyt" nivusessa. Toki varmaan mahdotonta?? mutta ajattelin kuitenkin kysyä, voiko tästä olla haittaa lapselle? Nyt tuntuu, että käveleminen on vielä hankalampaa kuin ennen tätä pientä tapaturmaa. Liitoskivut on ollut kovat ja nyt tuntuu vielä kovemmilta. Olisiko kyse vain näistä liitoskivuista, jotka sitten pahenivat tuon väärän jalanliikkeen takia..?

Päätäni vaivaa kaikki pienimmätkin asiat, enkä nyt haluaisi yöunia taas tämän takia menettää :/

1

587

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asiantuntija

mut kyllä se vaavi siellä masussa on niin hyvin suojattu et sanoisin et noi on vaan liitoskipuja.itelläni kans käynyt samoin, ja usein ja saman tapasta kipua on sit ilmenny,enkä ole asiasta osannut edes olla huolissani.esim kaveri kaatui mahalleen ulkona talvella kun oli ihan viimesellään raskaana,eikä vaaville käynyt mitenkään, lääkärit vaan totes et kyllä ne hyvin on siellä suojattu=) mut jos asia vielä askarruttaa mieltäsi,soita neuvolaan.minä kun en asiantuntija tosiaan ole,mutta näin ihan omana itsenäni takaisin kyllä ettei hätää ole=) joten nuku yösi ihan rauhassa vaan!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      340
      6355
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      48
      3796
    3. Olisitko tältä

seisomalta valmis seksuaaliseen kanssakäymiseen hänen kanssaan?
      Ikävä
      81
      953
    4. Yllätä mut ja laita viestiä

Whatsapissa. Uskallatko vielä?
      Ikävä
      52
      870
    5. Huomasin kyllä

Mitä tästä pitäisi ajatella?
      Ikävä
      56
      826
    6. Miellyttääkö eniten

Kaivattusi persoona vai ulkonäkö?
      Ikävä
      41
      820
    7. Haluatko sitten

Rakastella miten paljon?
      Ikävä
      68
      800
    8. Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista

Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v
      Ruoanlaitto
      8
      793
    9. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      135
      792
    10. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      14
      711
    Aihe