Terve,
yritän tässä vähentää tupakointia, ja nyt iski heti hirvittävä yskiminen päälle. Syynä saattaa olla myös pieni flunssa joka iski suurinpiirtein samaan aikaan. Tupakan poltto helpottaa hetkellisesti ja polttaessa ei yskitä, muuten aivan hulluna.
Onko muilla lopettamista yrittäneillä ollut samanlaisia kokemuksia että iskee hirvittävä yskä heti, vai johtuisiko tämä kenties vaan flunssasta? Hillitseekö nikotiinipurukumi tuota yskää jos se on tupakan takia?
Ennen poltellessa enemmän ei ollut minkäälaista yskää milloinkaan
lopetus & yskä?
4
896
Vastaukset
- crocoodiile
Hienoa, että olet ainakin vähentämässä tupakointia. Itse lopetin kertaheitolla (saa nähdä kauanko kestää , toivottavasti lopunikää tämä tauko).
Itselläni ei juuri, jostain kumman syystä, ole sen pahemmin esiintynyt tupakkayskää, joten ei niitä vieroitusoireissakaan ilmaantunut.
Nikotiinipurukumista ei ole mitään tietoa :D en ole semmosia maistellut. - jaskim
Lopetin tuossa muutama päivä sitten. Tai no kerran pari oon polttanu, mutta yskä on valtava ja helpottaa ainakun oon polttanut.
Kaitse tästä lopettamisesta johtuu- mies joka lopetti tupakoinnin
Se paska nousee ylös mitä olet tupakointisi aikana vetänyt keuhkoihin.Aivan normaalia.Minulla kävi samoin ja huolissani turhaan,kunnes kuulin ystävältäni(sairaanhoitaja)totuuden.älä ole huolissasi.tsemppiä lopettamiseen.
- GGGGGGGG
Johtuu siitä että keuhkojen siivouspuoli alkaa toimia kun värekarvat eivät enää ole lamaantuneet. Loppuu kun suurimmat moskat ovat irronneet.
Polttaminen lamauttaa värekarvat uudelleen ja yskiminen vähenee kun moska jää keuhkojen tunnottomille osille. Jatka lakkoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiko Helen laivalastillisen vieraslajeja Suomeen?
Loviisan satamaan tuotiin laivalastillinen pähkinänkuoria Norsunluurannikolta Loviisan satamaan kiinnittyi vapun al1323043Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/722092Koulujen kesälomien siirto
Koulujen kesälomaa voitaisiin siirtää viikon verran. Se voisi olla hyvä kompromissi. Pääsiäsiseen voitaisiin lisätä muut1361793Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee221672- 1191646
- 1381335
Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su941109Nainen, mistä johtuu että joskus et vain ymmärrä?
Älä sitä, älä tätä. Ei niitä varoituksia turhaan sanota. Älä laita sormeasi sirkkeliin. Älä hengaile sen murhaaja poruka1441035"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!47995Yhä pyörit mielessä,
ja tällä kertaa huomasin yhden asian: Sinusta välittyi sellaista lempeyttä ja välittämisen tunnetta, jota ei voi unohtaa29917