Honda on ollut tyytyväisyystutkimuksissa aivan kärkimerkkejä. Kysynkin, miten Hondan huoltopalvelut pelaavat Veholla, kun se on minua lähin huoltopaikka ja sieltä ei ole aiempaa kokemusta? Tuttavallani on Citroen ja hän haukkuu Vehon huoltoa alavariinsa.
Hondaa vailla
8
1458
Vastaukset
- hgvdahg
Vehosta tiiä sanoo mutta jyväskyläss rinta-jouppi myy ja huoltaa hondaa ja toimii moitteetta. tämä vaan yleiseen tietoon
- jhofdt
miten on muuten menny ? nykäskylässä. .
- huollosta
Vehon honda huolto on erinomaisen hyvä on asian tuntevien miesten hoidossa.
- kyllä tiiä
missä ne ovatten luuranneet kun mää olen vehon huollossa käynyt.samanlaista on tuohu,kuin muillakin autoliiikkeillä.elikkä aikamoista sirkusta,mutta kun osaa,ja uskaltaa korottaa ääntä,niin hetimiten muuttuu äänet kellossa.ainakin treen vehossa.vittu mikä sirkus on toisinaan palvelu tiskillä.merkistä riippumatta,kun olen sitä seuraillut.
- minä tiedän
kyllä tiiä kirjoitti:
missä ne ovatten luuranneet kun mää olen vehon huollossa käynyt.samanlaista on tuohu,kuin muillakin autoliiikkeillä.elikkä aikamoista sirkusta,mutta kun osaa,ja uskaltaa korottaa ääntä,niin hetimiten muuttuu äänet kellossa.ainakin treen vehossa.vittu mikä sirkus on toisinaan palvelu tiskillä.merkistä riippumatta,kun olen sitä seuraillut.
Muuta helsinkiin, vehon honda huollossa hommat hoituu.
- Hnda
minä tiedän kirjoitti:
Muuta helsinkiin, vehon honda huollossa hommat hoituu.
homman hoitumiseen riittää se, että kertoo rekisterinumeron, jättää avaimet tiskille, käy töissä ja tyytyväisenä töiden jälkeen luovuttamassa liikeeseen rahaa avaimia vastaan.
Tämä ei kuitenkaan vielä kerro huoltohomman hoitumisesta mitään.
- L.S
Herttoniemen Vehossa Helsingissä. Työnjohdon
asiakaspalvelu aivan ylimielistä. Asiakasta
juoksutetaan selvän takuu asian vuoksi useita
turhia kertoja huollossa.- soita
Soita hertsikan vehon johtajalle asiakaspalvelun työnjohdon ylimielisestä käyttäytymisestä.
Vehon ylin johto ottaa todesta kaikki asikaspalvelusta saamansa palautteet.
http://www.veho.fi/yhteydenotto_info_entry.asp?yid=1308&osasto=Hallinto&osio=yotto#Hallinto
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3926829Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483956Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava431548Sillan liikuntasauma haittaa pyöräilijöitä
Voi, voi! Sillan liikuntasauma haittaa pyöräilijöitä! https://yle.fi/a/74-20221468 Aina voi etsiä toisen reitin, jos t911321Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset
Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard531313Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2331279- 991118
- 631052
Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue221046RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä404972