Toissapäivänä kävi tosi pelottava juttu. Olin puutarhassa ja vähän väliä tuntui ihme huimaamista. Sitten yhtäkkiä alkoi päätä "puristamaan" ja tuntui sellanen "kohina" pään sisällä. Samassa alkoi näkö mennä, en nähnyt enää mitään muuta kun jotain valoja vaan kummassakin silmässä. En siis erottanut mitään mitä ympärillä oli, sellasia valoja ja välkettä vaan näky silmissä. Sitten alkoi huimata ja kuulo heikkeni, kaikki kuului sillein usvaisesti ja "kaukaa", myös sydän hakkasi todella kovaa. Tuntui että pyörryn, piti pitää tuolista kiinni etten olis pudonnut maahan. Tätä "kohtausta" kesti arviolta muutaman minuutin (siis etten nähnyt mitään). Vähitellen näkö alkoi palata ja muutkin oireet lievittyä. Sen jälkeen huomasin että olen ihan hiestä märkä kasvoja myöten.
Oli todella pelottava kokemus, enkä osaa yhtään sanoa että mistä voisi johtua?! Olen muuten ihan terve, n. 25v. nainen, eikä tallaista aiemmin ole ollut. Osaako kukaan sanoa mistä moinen voisi johtua? Kamalaa jos olisi tullut vaikka liikenteen keskellä tuollainen!
Ohimenevä "sokeus"
3
384
Vastaukset
- sokerit ok?
ei kannata tällä palstalla kauan miettiä, varmuuden saat kunmenet lääkäriin
- Peppana
Mulla kävi ihan samalla tavalla kuukausi takaperin. olen 21, ja tämä Tapahtui bussipysäkillä, mun tapauksessa lähti taju. Myös järkyttävä hiki tuli, ihan valui, ja itseäni alkoi myös oksettamaan. Ajattelin että johtuu verenpaineesta, kun tämä kävi toisen kerran, menin lääkäriin, ottivat verenpaineet ja verikokeen, ei löytynyt mitään, joten passitettiin kotiin ja sanottiin, että "Jotkut nyt vaan pyörtyilee päivittäinkin"
- KH.
Ihminen pystyasentoisena olentona joutuu erityishaasteeseen pään riittävän verensaannin suhteen. Joskus säätely pettää ja pyörtyminen uhkaa. Kumartuminen, nenä polviin tai istahdus voivat auttaa.
Olen kokenut täsmälleen samat oireet koululaisena kun koko koulu kokoontui saliin aamuhartauteen. Olin juossut koulumatkan ja muutos hiljaa seisomiseen salissa johti tällaiseen vintin pimenemiseen.Olin silloin liian arka istahtaakseni vaikka lattialle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2672451Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."762401- 1201578
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis451465Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj641367- 1331339
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711240Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.821039Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli731009Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102999