keskenmenon jälkeen

minäpä vaan

mulla oli keskenmeno noin nelisen kuukautta sitte ja mun kierto on ollu aina yleensä 32 mutta on keskenmenon jälkee vaihellu 42,34,43, ja nyt 35... Kysymykseni kuuluupi siten, et milloinkohan voin odottaa kiertoni taas normaalisoituvan? Musta tuntuu et keskenmenon jälkeen en ovuloikkaan ollenkaan... Voisiko sellainen olla edes mahdollista?

kiitos jo etukäteen jos viitsitte vastata!! :)

5

825

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pikkuhiljaa

paha sanoa milloin, kun on yksilöllistä. Mutta kyllä sä varmaan ovuloinut olet. Mistä sä niin päättelit ettet ole ovuloinut?

• täälläkin...

Oikein ketuttaa, kun kierto on sekaisin. Itse sain keskenmenon joulukuun alussa 2006 eikä vieläkään ole normaali kierto. Lääkärit eivät tee mitään...on kuulemma normaalia...Ei tämä kyllä mielestäni voi olla normaalia näin pitkään....? Kierron heitto ei tosin ole ollut suurempi kuin päivän tai kaksi suuntaan tai toiseen.

• Santtu

Mul oli km 4 kk sitten ja kierto sekasi. normaalisti 31 ja nyt ollu 38 ja nyt menos jo 43 ja menkkoja ei kuulu. raskaustesti negatiivinen. turhauttavaa. soitin tänään polille kätilölle ja ei oikeen osannu sanoo, et onko yleistä et kierto alkaa heittää. hmm...Mitenköhän sitä saa lasta aikaseks ku kierto ihan sekasi...ei voi tietää ovulaatio ajankohtaa.

• inkapiika

mä sain keskenmenon heinäkuun alussa. keskenmeno-vuoto loppui heinäkuun puolivälissä. tein raskaustestin toissapäivänä ja taas olen raskaana :)oon lukenut jostain että keskemenon jälkeen on kuulemma tosi helppo tulla raskaaksi mutta ei kai se kaikilla päde..ekan keskenmenon sain helmikuussa ja kesti 4kk ennen kun tärppäs taas (ja sekin meni kesken jus tossa heinäkuussa) täytyy toivoo että kolmas kerta toden sanoo..

• Santtu

Kaikkee hyvää sulle raskauteen. Toivottavasti nyt onnistuu. Mulla menkat alko, kierron pituus oli siis nyt 48.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      97
      4399
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3273
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2360
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1368
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      999
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      32
      996
    7. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      25
      990
    8. Mitä sun kaltainen ihminen tekee tämmöisessä paikassa?

Et kuulu tänne?
      Ikävä
      153
      985
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      914
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      862
    Aihe