...ikävään?
kauniit silmäsi verestävät ihan liikaa
Auttaako se
12
2064
Vastaukset
- jos
se johtuukin itkemisestä?!
- se on
jostain muualta haettava silloin. Kuulostais aika yksinkertaiselta ihmiseltä.
- jjjjjea
Juuri parhaillaan testailen vodkan kanssa.. Ikävä on suuri, mutta empä tiedä.. En suosittele, mutta toisaalta jos pysyttelet turvallisesti kotona ja kuuntelet nyyhkymusiikkia, pieni tai vähän isompikin humala on rinnalle sellainen edes hieman piristävä lisä. Jees.
- mikään ei auta
auta ei autA
- Allergia ja ikävän
itkeminen saa silmäni verestämään.
- ei...
Ei auta juominen. Ystävien mukaan tulee aina lähdettyä. Ei tarvitse ainakaan olla yksin. Mutta taidan alkaa olemaan vaikka mieluummin yksin kotona. Harmittaa älyttömästi kaikki ja juomisesta ei tule kun lisää murehtimista.
Sulla oli todella surulliset silmät mua katsoessasi. Kävelit muutaman kerran vastakkain, kun viimeksi nähtiin. Tajusin, että mun käyttäytyminen satutti sua. Anteeksi kulta.
Syksyä olen odottanut, mutta välillä se turhautuminen taas iskee... Voisitko antaa edes hitusen toivoa?
Haluan näyttää sulle oikean minäni ja oppia tuntemaan sut läpikotaisin.- pppppppp
että toivo on vastavuoroista, sitä ei voi antaa jos sitä ei oo saannut.
Anna nyt vähän osviittaa hälle kelle tuo meni että tietää sen, oli meinaan hyvin kirjoitettu. - miehelle...
pppppppp kirjoitti:
että toivo on vastavuoroista, sitä ei voi antaa jos sitä ei oo saannut.
Anna nyt vähän osviittaa hälle kelle tuo meni että tietää sen, oli meinaan hyvin kirjoitettu.Osoitin viestini komealle miehelle, jonka silmistä löydän lämpöä ja myötätuntoa. Usein nään niissä myös huvittuneisuutta. Tämä komistus asuu Tampereella, mutta itse nään häntä pienessä kunnassa vain puolentunnin ajomatkan päässä hänen kotikolostaan. Toivottavasti en ole karkoittanut häntä käytökselläni. Usein kai tapahtuu niin, että kun tajuaa millaisen aarteen on voinut löytää...sen onkin jo menettänyt.... P:ltä J:lle. :o)
- eipss
miehelle... kirjoitti:
Osoitin viestini komealle miehelle, jonka silmistä löydän lämpöä ja myötätuntoa. Usein nään niissä myös huvittuneisuutta. Tämä komistus asuu Tampereella, mutta itse nään häntä pienessä kunnassa vain puolentunnin ajomatkan päässä hänen kotikolostaan. Toivottavasti en ole karkoittanut häntä käytökselläni. Usein kai tapahtuu niin, että kun tajuaa millaisen aarteen on voinut löytää...sen onkin jo menettänyt.... P:ltä J:lle. :o)
ei auta, ikävä tulee kovempi jos juo :(
- tffffff
Mistä tiedät, että se silmien veretsäminen johtuu ryyppäämisestä? Sehän voi johtua monestakin asiasta kuten: väsymyksestä tai valvomisesta, jostakin silmäsairaudesta, siitä että on huono näkö ja joutuu siristeleen jollon silmät väsyy jne jne
- Ainakin minun
Silmäni ovat arat aurinkolle. Tuulinen ilma samoin. Ei se aina ryyppäämisestä johdu.. T:j. Samaa mieltä olen....
- ei se mitään paranna
... kun ikävästä puhutaan.
Ehkä se irtipääsemiseen auttaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa782631Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava631712SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän71670Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2631565Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --81538Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue261236Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.251088Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411042RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041012Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?79996