...ikävään?
kauniit silmäsi verestävät ihan liikaa
Auttaako se
12
2063
Vastaukset
- jos
se johtuukin itkemisestä?!
- se on
jostain muualta haettava silloin. Kuulostais aika yksinkertaiselta ihmiseltä.
- jjjjjea
Juuri parhaillaan testailen vodkan kanssa.. Ikävä on suuri, mutta empä tiedä.. En suosittele, mutta toisaalta jos pysyttelet turvallisesti kotona ja kuuntelet nyyhkymusiikkia, pieni tai vähän isompikin humala on rinnalle sellainen edes hieman piristävä lisä. Jees.
- mikään ei auta
auta ei autA
- Allergia ja ikävän
itkeminen saa silmäni verestämään.
- ei...
Ei auta juominen. Ystävien mukaan tulee aina lähdettyä. Ei tarvitse ainakaan olla yksin. Mutta taidan alkaa olemaan vaikka mieluummin yksin kotona. Harmittaa älyttömästi kaikki ja juomisesta ei tule kun lisää murehtimista.
Sulla oli todella surulliset silmät mua katsoessasi. Kävelit muutaman kerran vastakkain, kun viimeksi nähtiin. Tajusin, että mun käyttäytyminen satutti sua. Anteeksi kulta.
Syksyä olen odottanut, mutta välillä se turhautuminen taas iskee... Voisitko antaa edes hitusen toivoa?
Haluan näyttää sulle oikean minäni ja oppia tuntemaan sut läpikotaisin.- pppppppp
että toivo on vastavuoroista, sitä ei voi antaa jos sitä ei oo saannut.
Anna nyt vähän osviittaa hälle kelle tuo meni että tietää sen, oli meinaan hyvin kirjoitettu. - miehelle...
pppppppp kirjoitti:
että toivo on vastavuoroista, sitä ei voi antaa jos sitä ei oo saannut.
Anna nyt vähän osviittaa hälle kelle tuo meni että tietää sen, oli meinaan hyvin kirjoitettu.Osoitin viestini komealle miehelle, jonka silmistä löydän lämpöä ja myötätuntoa. Usein nään niissä myös huvittuneisuutta. Tämä komistus asuu Tampereella, mutta itse nään häntä pienessä kunnassa vain puolentunnin ajomatkan päässä hänen kotikolostaan. Toivottavasti en ole karkoittanut häntä käytökselläni. Usein kai tapahtuu niin, että kun tajuaa millaisen aarteen on voinut löytää...sen onkin jo menettänyt.... P:ltä J:lle. :o)
- eipss
miehelle... kirjoitti:
Osoitin viestini komealle miehelle, jonka silmistä löydän lämpöä ja myötätuntoa. Usein nään niissä myös huvittuneisuutta. Tämä komistus asuu Tampereella, mutta itse nään häntä pienessä kunnassa vain puolentunnin ajomatkan päässä hänen kotikolostaan. Toivottavasti en ole karkoittanut häntä käytökselläni. Usein kai tapahtuu niin, että kun tajuaa millaisen aarteen on voinut löytää...sen onkin jo menettänyt.... P:ltä J:lle. :o)
ei auta, ikävä tulee kovempi jos juo :(
- tffffff
Mistä tiedät, että se silmien veretsäminen johtuu ryyppäämisestä? Sehän voi johtua monestakin asiasta kuten: väsymyksestä tai valvomisesta, jostakin silmäsairaudesta, siitä että on huono näkö ja joutuu siristeleen jollon silmät väsyy jne jne
- Ainakin minun
Silmäni ovat arat aurinkolle. Tuulinen ilma samoin. Ei se aina ryyppäämisestä johdu.. T:j. Samaa mieltä olen....
- ei se mitään paranna
... kun ikävästä puhutaan.
Ehkä se irtipääsemiseen auttaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1086970
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h915145Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1123396Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333292Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska332449Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191776Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961431Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391372Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311286- 481044