Olipas hauska kauppareissu n. tunti sitten Lappeenrannassa. Keräilin tavaroita kun kassalta kuului: kassa auki, tämä on ryöstö, kassa auki!! Kurkin hyllyjen välistä kun äijä mätti rahat kyytiin.. kysyi: onko ovi auki ja lähti pihalle. Sitten ooteltiin poliisia. Hetken päästä aattelin että olis pitäny juosta perään mutta nyt tuli mieleen että jos sillä oli ase niin olis saattanu ampua.. Ootko miettiny mitä teet vastaavassa tilanteessa? tuli niin yllättäen että ei osannu tehdä mitään, vähän katsoin tuntomerkkejä mieleen..
Kauppa ryöstettiin äsken
asiakas...-.-
1
1201
Vastaukset
- trtrtrtrt
Tuollaisessa tilanteessa ei muuta pidä tehdäkkään. Jos jonkun henkeä uhataan ja näyttää siltä, että tosissaan meinaa jotakuta satuttaa niin sitten voi omien halujensa ja kykyjensä mukaan tilanteeseen puuttua, mutta jos ei ole varma että kannattaako on parempi antaa olla. Tuntomerkkejä vaan ja kirjoittaa ne heti muistiin kun kaveri on poistunut. tsekkaa pituuden, vartalonmallin,sukupuolen,ihonvärin,vaatteet:takki,paita,housut,lakki,hanskat ja niiden värit sekä erityistuntomerkit: hiukset,silmälasit,arvet, korut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712963
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792138
- 951956
- 321702
- 121536
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191195