Olipas hauska kauppareissu n. tunti sitten Lappeenrannassa. Keräilin tavaroita kun kassalta kuului: kassa auki, tämä on ryöstö, kassa auki!! Kurkin hyllyjen välistä kun äijä mätti rahat kyytiin.. kysyi: onko ovi auki ja lähti pihalle. Sitten ooteltiin poliisia. Hetken päästä aattelin että olis pitäny juosta perään mutta nyt tuli mieleen että jos sillä oli ase niin olis saattanu ampua.. Ootko miettiny mitä teet vastaavassa tilanteessa? tuli niin yllättäen että ei osannu tehdä mitään, vähän katsoin tuntomerkkejä mieleen..
Kauppa ryöstettiin äsken
asiakas...-.-
1
1176
Vastaukset
- trtrtrtrt
Tuollaisessa tilanteessa ei muuta pidä tehdäkkään. Jos jonkun henkeä uhataan ja näyttää siltä, että tosissaan meinaa jotakuta satuttaa niin sitten voi omien halujensa ja kykyjensä mukaan tilanteeseen puuttua, mutta jos ei ole varma että kannattaako on parempi antaa olla. Tuntomerkkejä vaan ja kirjoittaa ne heti muistiin kun kaveri on poistunut. tsekkaa pituuden, vartalonmallin,sukupuolen,ihonvärin,vaatteet:takki,paita,housut,lakki,hanskat ja niiden värit sekä erityistuntomerkit: hiukset,silmälasit,arvet, korut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384629Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203195Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2712361Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532237- 1652079
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151289