Olisin lähdössä Atlantaan ihan syyskuun alussa. Oisko ketään muuta menossa, olisi kiva saada matkaseuraa pitkälle lennolle. JA vielä mukavampaa olisi saada joku jonka kanssa törttöillä kun pitää vaihtaa lentokonetta :D Muutenkin tänne vois laittaa kommenttia ne, joilla on kokemusta Atlantasta, mä nimittäin olen muuttamassa sinne!
Kukaan menossa Atlantaan elo/syyskuussa?
2
413
Vastaukset
- jakru
tunnen yhden kaverin joka siellä asuu ja viihtyy kuulemma hyvin (eikä haluaisi tänne Kalliovuorten kupeeseen muuttaa työnperässä). Autoja on paljon ja liikenteessä saa olla tarkkana sillä sielläpäin ajetaan "reikä pää" -tyyliin. Ilma on kuumaa ja kosteaa, johon kylläkin tottuu.
Tiedä nyt oliko tästä mitään iloa, mut laitoinpa ny...- Reissuleidi
Mä olen lentämässä Lufthansalla 3.9. Hki-Frankfurt-Atlanta -reissun. Kone lähtee Hesasta 7:15 ja aikaa Frankfurtissa koneen vaihtoon parisen tuntia.. Jos käy niin iso yhteensattuma että menet tuolla samalla, niin täältä löytyy toinen törttöilijä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672415- 661397
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww761230EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje61152- 79865
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19860- 44713
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta84693Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe26668- 30656