Taitamaton johto suosii suosikkejaan ja laittaa työt tiettyjen henkilöiden harteille...he joutuvat venymään äärimmilleen....kun toiset taas ottaa rennosti...Mutta onhan vastalääke...menköön miten menee, jos johto ei ajattele opetuksen laatua, miksi minä ottaisin siitä stressiä.
Huh huh. Viisissäkymmenissä oleva akka pomona on vihonviimeinen.....
Taitamaton johto
6
704
Vastaukset
- opetustyötä
liian vakavasti kannata ottaa. Minäkin olen jo 5 vuotta opettanut ja tiedän, että päivän tärkein tunti on ruokatunti.
- alle viisikymppinen mies
joka pitää omaa lähipiiriään ja antaa heidän tehdä mitä he haluavat - työt jäävät sitten muille ;-(
- ..............................
Vaikka sinun viisikymppinen naisesimiehesi olisi aivan mahdoton, niin ehkä ei kannattaisi yleistää, että kaikki samanikäiset ovat yhtä pahoja!
Itse olen ollut jo parikymmentä vuotta työelämässä ja nyt eteen tuli se vihoviimeinen pomo: nelikymppinen nainen. Sellaista mikrojohtamista, että oksat pois.
Mutta kyllä niitä huonoja miespomojakin on, eri ikäisiä. Mutta hyviäkin löytyy.
Siitä olen kuitenkin samaa mieltä, että johto on usein yllättävän taitamatonta.- opetustyössä
Valitettavasti uralla eteneminen opetustyössä on melko rajattua. Varsinkin miehet kaipaavat usein sen seuraavan askelen ja mihinkäs sitä muuanne kuin rehtoriksi jos koulumaailmassa aikoo pysyä.
Kouluissa johtajiksi ei useinkaan valita niitä henkilöitä, joilla olisi parhaimmat johtajan taidot vaan ne, jotka ovat kyllästyneimpiä opettamiseen. Ja, tiedän, ei pitäisi yleistää, mutta kun niin monessa koulussa olen törmännyt tähän samaan. On hyviäkin johtajia, mutta kyllä tuolla saralla olisi vielä paljon tehtävää koulujen kehittämisessä. - opetusorja
opetustyössä kirjoitti:
Valitettavasti uralla eteneminen opetustyössä on melko rajattua. Varsinkin miehet kaipaavat usein sen seuraavan askelen ja mihinkäs sitä muuanne kuin rehtoriksi jos koulumaailmassa aikoo pysyä.
Kouluissa johtajiksi ei useinkaan valita niitä henkilöitä, joilla olisi parhaimmat johtajan taidot vaan ne, jotka ovat kyllästyneimpiä opettamiseen. Ja, tiedän, ei pitäisi yleistää, mutta kun niin monessa koulussa olen törmännyt tähän samaan. On hyviäkin johtajia, mutta kyllä tuolla saralla olisi vielä paljon tehtävää koulujen kehittämisessä.Pomoina siis rexeinä on monesti aika huonon itsetunnon omaavia yksilöitä, jotka sitten kompensovat puutteitaan toisia pompottamalla.Tärkeintä on olla rexin kanssa aina samaa miéltä eikä pahoittaa hänen herkkää mieltään muusta ei väliä.
- kirjoittaa tuon!
opetusorja kirjoitti:
Pomoina siis rexeinä on monesti aika huonon itsetunnon omaavia yksilöitä, jotka sitten kompensovat puutteitaan toisia pompottamalla.Tärkeintä on olla rexin kanssa aina samaa miéltä eikä pahoittaa hänen herkkää mieltään muusta ei väliä.
No, kyllä on sullakin samanlaisia kokemuksia rehtor(e)ista. Tuollaisen alaisuudessa minäkin työskentelen. Apua! Kaipaan aikuisen rehtorin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1096656Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M884291L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa453619TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a133010Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu6261610- 661028
Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja551003- 9989
Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?199984Osaako kukaan sanoa?
Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j47959