Viisas mies on sanonut

Nainen vaan

sanonut että kaikki mitä, minkä tahansa ihmisen päähän mahtuu, ei ole kuin jokin osa maailmankaikkeudesta tietoa, joten on olemassa asioita jotka eivät mahdu ihmisten nuppiin, paitsi joidenkin, joista jotkut lentelevät aluksien mukana kera humanoidien, mahtuu ainakin enemmän näistä ymmärrystä yms.

Viisas mies on sanonut myös, että kaikki mitä ei nykyihmisen nuppiin mahdu, on kuitenkin olemassa inhimillisesti, eli ei piirroshahmoja täällä hyppimässä, vaan vastaavanlaisia olentoja ja kykyjä, sillä kaikki mitä ihminen ufoistakin kieltää, mahtuu kuitenkin olemaan olemassa ja on ihan vakio juttu, että jotkut olennot ovat meitä erilaisempia ja kehittyneempiä, niinhän mekin olisimme kehittyneempiä, jos olisimme kulkeneet jotain kehityksen monista muista reiteistä...

1

224

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Uusi taika

tämä viisas mies jos saa tiedustella?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      132
      5381
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      31
      3862
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2480
    4. Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan

Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv
      Maailman menoa
      38
      2044
    5. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      24
      1753
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      24
      1704
    7. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      41
      1640
    8. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1608
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      29
      1463
    10. Olitpa ikävän

Kylmä eilen. Miksi ihmeessä?
      Ikävä
      38