Lihaskimpuista ei tykätä

naiset ei

Naiset tykkää enemmän miehistä joilla ei ole lihaksia ja on vähän mahaakin

19

2388

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nojaaa

tavallaan totta,mutta EI MAHAA missään nimessä pitäs olla laiha :S mikää mäkkikeskivartaloläski ei sytytä

• mutta...

pieni pömppömaha

• mielestäni
        mutta... kirjoitti:

pieni pömppömaha

ei ole kaunista jos luut törröttää.Lievä pehmeys joka peittää luut kaunistaa poikia ja tyttöjä

Paksut lihakset on rumia

Eli pieni pömppömaha kaunistaa

• oksettavia

- miksi mies pilaa itsensä tällaisilla luonnottomuuksilla - se herättää heti mielleyhtymän jostakin alamaailman hörhöstä tai turhamaisesta keikistelijästä.
      Fiksu mies ei sellaisia tarvitse - tietenkään.

• ghf

Kallistun samaan. Mielummin maha kuin sixpäck

• urheilijapoju

Jaa, kukaan ei varmaan sit pidä mun kivoista pienistä vatsalihaksista joita on tullu ihan urheillen itestään, täytyy siis varmaan alkaa kasvattaan pientä läskimahaa. Itse kyllä pidän mielummin naisesta joka on hyvässä kunnossa kun sellasesta läskisestä ihra pallosta :D Kevyttä provosointiii, mut ei se mitäää...

• KIITOS!
        urheilijapoju kirjoitti:

Jaa, kukaan ei varmaan sit pidä mun kivoista pienistä vatsalihaksista joita on tullu ihan urheillen itestään, täytyy siis varmaan alkaa kasvattaan pientä läskimahaa. Itse kyllä pidän mielummin naisesta joka on hyvässä kunnossa kun sellasesta läskisestä ihra pallosta :D Kevyttä provosointiii, mut ei se mitäää...

Älä ihmessä kasvata mitään mahaa! On meitä naisia jotka tykaa vähän urheilullisimmista malleista =). Tietty miehellä pitää olla vähän lihasta ja ehdottomasti sixpäck. Semmosesta suht terveestä urheilusta tulleita titenkin mies saa ihan mielelään käydä salilla ja urheille niin paljon kun huvittaa ja sielu sietää! Pitää näkyä vähän haulista ja olla kunnen pohkeet ja reidet ja muutenkin hyvässä kunnossa=) ei kuitenkaan mikään bodaria tai kehonrakentajaa vaan semmoset perus kunnon urheilian lihakset =)

MÖHÖMAHAT JA SOHVA PERUNAT ON TYLSIÄ TE URHEILUULISET MIEHET OOTTE 111% MIELENKIINTOSEMPII AINAKIN ULKONÄÖLTÄNNE

Ja muuten mulla on ainakin turvallisempi olo olla jonkun lihaksia omavan miehen kainalossa kun pienen möhömahan omaavan. =))

• mutta...
        KIITOS! kirjoitti:

Älä ihmessä kasvata mitään mahaa! On meitä naisia jotka tykaa vähän urheilullisimmista malleista =). Tietty miehellä pitää olla vähän lihasta ja ehdottomasti sixpäck. Semmosesta suht terveestä urheilusta tulleita titenkin mies saa ihan mielelään käydä salilla ja urheille niin paljon kun huvittaa ja sielu sietää! Pitää näkyä vähän haulista ja olla kunnen pohkeet ja reidet ja muutenkin hyvässä kunnossa=) ei kuitenkaan mikään bodaria tai kehonrakentajaa vaan semmoset perus kunnon urheilian lihakset =)

MÖHÖMAHAT JA SOHVA PERUNAT ON TYLSIÄ TE URHEILUULISET MIEHET OOTTE 111% MIELENKIINTOSEMPII AINAKIN ULKONÄÖLTÄNNE

Ja muuten mulla on ainakin turvallisempi olo olla jonkun lihaksia omavan miehen kainalossa kun pienen möhömahan omaavan. =))

luurangonlaiha ihminen on kaikkein rumin.Eli sen verran täytyy olla rasvaa nahan alla ettei luut törrötä kuin nälkään kuolevalla

• se on
        mutta... kirjoitti:

luurangonlaiha ihminen on kaikkein rumin.Eli sen verran täytyy olla rasvaa nahan alla ettei luut törrötä kuin nälkään kuolevalla

ei mitään paksuja lihaksia ja sen verran rasvaa nahan alla ettei luut törrötä kuin nälkään kuolevalla

se on kauneinta

• juu juu
        urheilijapoju kirjoitti:

mun mielestä kundi saa olla mainkä näkönen tahansa.. mut sixpaghä on vaa plussaa.. mä oon tyttö ja mullki on sixpag xD.. ja kundit tykkää... mut nää on treenaamalla hankittu... ehtaa tavaraa xD

• urheilijapoju
        se on kirjoitti:

ei mitään paksuja lihaksia ja sen verran rasvaa nahan alla ettei luut törrötä kuin nälkään kuolevalla

se on kauneinta

Oon just samaa mieltä teidän kaa, kiitti tuesta, jatkan treenailua entiseen malliin :D Aattelin vaan kysästä kun tuntu et kaikki muut on eri mieltä :D

• = )
        urheilijapoju kirjoitti:

Oon just samaa mieltä teidän kaa, kiitti tuesta, jatkan treenailua entiseen malliin :D Aattelin vaan kysästä kun tuntu et kaikki muut on eri mieltä :D

eikä sun kuulu meijä tyttöjen takia teenata vaan ittes

• Makuhommat muuttuvat....

Likat yleensä sanoo laihat ja lihaksikkaat ovat parempia ulkonäön perusteella no ok?miksi sitten sanotaan että lihaksikkaat yököttävät?

Rupeaa meinaan oikeesti muuttumaan aika vaikeeksi kun eka halutaan lihaksia ja sitten inhotaan niitä ja ruvetaan haluamaan vähän laihaa ja pömppömahaa?

• Kiurumesi

Käy kerran baarissa katsastamassa, että kuka ne naiset vie.

• kiehtoo naisia

• Kiurumesi

• jenniee.

Paras on sellanen jolla on lihaksia ja myös muutenkin jonkin verran massaa

• Pro ana boy

Itse olen todella laiha, ja olen ylpeä siitä!
        Olen kaunis,siis anorektisen kaunis nuori kundi.
        LÄSKIT OVAT VAIN KATEELLISIA.Kaikki eivät vain yksinkertaisesti pysty elämään terveellisesti ja näyttämään hyvältä.. Mutta, kuten sanottu,
        mielipiteitä on monia, ei kenenkään kannata suuttua.. Jonkun mielestä täytyy olla "massaa"/läskiä, ja lihaksia, no en mä ainakaan sellasta haluais mistään hinnasta.

• dtjtjtjtjd

Ei se "lihaskimppu" mikään vaihtoehto ole. Monille se on työn ja tuskan tuotos. Ei normaali ihminen mitenkään noin vain valitse mikä on. Läskimaha on kun ei tee mitään ja syö paljon ja huonosti. Sixpack ei tule itsestään (nuoret laiheliinit pois lukien). On aivan väärin pistää näitä edes samalle linjalle muka vaihtoehdoiksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4138
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      28
      3067
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2330
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1338
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. 133
      901
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe