pääseekö Härkävaaran autiotuvalle kääntymällä polulta vasemmalle ennen Peskihaaran tupaa vaelluskengillä?
Vai onko aina niin märkää että kumia tarvitaan?
Kämpältä pohjoiseen näyttäisi kuivemmalta.
Onko siellä päin liikkuneita kuulolla?
Kemihaara -->
3
985
Vastaukset
- Kummisapastelija
Menin kumisaappailla aikoinaan ja kyllä ottaisin nytki saappat jos itäkairaan lähtisin !
Jos on kuivaa ollut ja kiertelee hiukan, niin mikä ettei nahkakengilläkin pääse.- kuulla miten
nahkakengillä on pärjätty?
- Härkävaaran
kuulla miten kirjoitti:
nahkakengillä on pärjätty?
tuvalle pääsi. Menin joesta yli Peskihaaran tuvan kohdalta kahlaamalla kenkiä riisumatta ja suolla kuivempia kohtia etsien.
Onko kuulolla syyskuun puolelle käyneitä, onko sinne toimitettu kirves?
Joku oli vienyt sen kesällä mutta joku muu kirveen kantaja oli tehnyt puita kesän tarpeisiin myös saunaa varten. Mutta nyt loppuu puut varmasti jos kirvestä ei löydy.
Peskihaaran kämppäkirjaan oli laitettu viesti huoltomiehille asiasta. Härkävaarassa taitavat käydä vain talvikelillä.
Saunasta huolimatta siellä oli vain muutama kirjattu käynti kesä-elokuussa. Ja onko Sirkkaa näkynyt?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 968489
- 444177
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021936Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html371468- 241450
Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,341179Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121150Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53877Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31852Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29817