Kaksi poikaa, muistaakseni polkupyötätatsikuskeja,
kertoi kokemuksiaan Suomesta, suomalaisista, sekä virolaisten suhtautumisesta "veljeskansaan."
Toinen pojista oli asiallinen, kohtelias, sekä objektiivinen.
Niin oli toinenkin puheissaan, mutta ilmeet ja eleet!!!
Sama kuin viimeksimainittu olisi suorin sanoin halventanut ja pilkannut suomalaisia.
Miksi hän ei tehnyt sitä avoimesti? Miksi hän ei sanonut selkeästi virnistelemättä, ettei pidä "heimoveljiensä" käytöksestä heidän maassaan?
Itse olen suora suomalainen, enkä voi sietää kaksimielisiä virnistelyjä, tulevat ne virolaisten, tai ruotsalaisten suunnalta.
Viimeksimainitut sanovat sentään suoraan, mutta tämä polkupyörätaksikuski käyttäytyi mielestäni tyerästi. Jopa hänen kaverinsa, "kollega", vaikutti välillä vaivautuneelta, istuvan, röhöttävän ja virnuilevan kaverinsa örvellystä kuunnellessaan.
Eli se sitten siitä, kun suomalaisia kutsutaan poroiksi! Miksiköhän tuota televisioon roudattua virnistelijää kutsuisi?
Katselin telkkaria
Kiinnostunut eri maista
5
761
Vastaukset
- jos se vaan oli
kyrpiintynyt polkemaan läskimahasuomalaisia >>Itse olen suora suomalainen, enkä voi sietää kaksimielisiä virnistelyjä, tulevat ne virolaisten, tai ruotsalaisten suunnalta.
- kuten monet meistä
Varmaan Suomestakin löytyy aika monen kirjavaa taksikuskia ja mielipidettä, näin olen kuullut. Ei se Viro sen kummempi maa ole sekään.
- vastaisit vironkieliseen
kysymykseen - mene ittees
http://www.yle.fi/aamutv/programs.php - Manhattan Project
Kiitos kommentistasi !
Voisitko ottaa yhteyttä heidän esimieheen ja
kertoa että missä täällä Suomessa todella ollaan
menossa ! - Poro Rocks
Kaverilla oli varmaan " kokemusta " !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1872748- 1642549
Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1182257Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee612084Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."31749"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!591464Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu2051450Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2301204Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää961158Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.3711089