Kaksi poikaa, muistaakseni polkupyötätatsikuskeja,
kertoi kokemuksiaan Suomesta, suomalaisista, sekä virolaisten suhtautumisesta "veljeskansaan."
Toinen pojista oli asiallinen, kohtelias, sekä objektiivinen.
Niin oli toinenkin puheissaan, mutta ilmeet ja eleet!!!
Sama kuin viimeksimainittu olisi suorin sanoin halventanut ja pilkannut suomalaisia.
Miksi hän ei tehnyt sitä avoimesti? Miksi hän ei sanonut selkeästi virnistelemättä, ettei pidä "heimoveljiensä" käytöksestä heidän maassaan?
Itse olen suora suomalainen, enkä voi sietää kaksimielisiä virnistelyjä, tulevat ne virolaisten, tai ruotsalaisten suunnalta.
Viimeksimainitut sanovat sentään suoraan, mutta tämä polkupyörätaksikuski käyttäytyi mielestäni tyerästi. Jopa hänen kaverinsa, "kollega", vaikutti välillä vaivautuneelta, istuvan, röhöttävän ja virnuilevan kaverinsa örvellystä kuunnellessaan.
Eli se sitten siitä, kun suomalaisia kutsutaan poroiksi! Miksiköhän tuota televisioon roudattua virnistelijää kutsuisi?
Katselin telkkaria
Kiinnostunut eri maista
5
760
Vastaukset
- jos se vaan oli
kyrpiintynyt polkemaan läskimahasuomalaisia >>Itse olen suora suomalainen, enkä voi sietää kaksimielisiä virnistelyjä, tulevat ne virolaisten, tai ruotsalaisten suunnalta.
- kuten monet meistä
Varmaan Suomestakin löytyy aika monen kirjavaa taksikuskia ja mielipidettä, näin olen kuullut. Ei se Viro sen kummempi maa ole sekään.
- vastaisit vironkieliseen
kysymykseen - mene ittees
http://www.yle.fi/aamutv/programs.php - Manhattan Project
Kiitos kommentistasi !
Voisitko ottaa yhteyttä heidän esimieheen ja
kertoa että missä täällä Suomessa todella ollaan
menossa ! - Poro Rocks
Kaverilla oli varmaan " kokemusta " !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1165010Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293623No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452450- 501568
- 411540
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241454- 141272
- 271168
- 161152
- 1651099