Katselin telkkaria

Kiinnostunut eri maista

Kaksi poikaa, muistaakseni polkupyötätatsikuskeja,
kertoi kokemuksiaan Suomesta, suomalaisista, sekä virolaisten suhtautumisesta "veljeskansaan."

Toinen pojista oli asiallinen, kohtelias, sekä objektiivinen.
Niin oli toinenkin puheissaan, mutta ilmeet ja eleet!!!

Sama kuin viimeksimainittu olisi suorin sanoin halventanut ja pilkannut suomalaisia.

Miksi hän ei tehnyt sitä avoimesti? Miksi hän ei sanonut selkeästi virnistelemättä, ettei pidä "heimoveljiensä" käytöksestä heidän maassaan?

Itse olen suora suomalainen, enkä voi sietää kaksimielisiä virnistelyjä, tulevat ne virolaisten, tai ruotsalaisten suunnalta.

Viimeksimainitut sanovat sentään suoraan, mutta tämä polkupyörätaksikuski käyttäytyi mielestäni tyerästi. Jopa hänen kaverinsa, "kollega", vaikutti välillä vaivautuneelta, istuvan, röhöttävän ja virnuilevan kaverinsa örvellystä kuunnellessaan.

Eli se sitten siitä, kun suomalaisia kutsutaan poroiksi! Miksiköhän tuota televisioon roudattua virnistelijää kutsuisi?

5

760

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jos se vaan oli

kyrpiintynyt polkemaan läskimahasuomalaisia >>Itse olen suora suomalainen, enkä voi sietää kaksimielisiä virnistelyjä, tulevat ne virolaisten, tai ruotsalaisten suunnalta.

• kuten monet meistä

Varmaan Suomestakin löytyy aika monen kirjavaa taksikuskia ja mielipidettä, näin olen kuullut. Ei se Viro sen kummempi maa ole sekään.

• vastaisit vironkieliseen
    • Manhattan Project

Kiitos kommentistasi !

Voisitko ottaa yhteyttä heidän esimieheen ja

kertoa että missä täällä Suomessa todella ollaan

menossa !

• Poro Rocks

Kaverilla oli varmaan " kokemusta " !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      116
      5010
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3623
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2450
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1568
    5. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      41
      1540
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      24
      1454
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1272
    8. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1168
    9. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      16