migreenin estosta

sydän-ja verenpainelääke mi...

osaako joku kertoa sydän-ja verenainelääkkeistä käytettyinä migreenin estoon?minulla on ollu 2 vuotta triptyl-lääke ja se on toiminut mutta se vaihdettiin nyt painajaisten takia tuollaiseen.en muista nimeä kylläkään,huomenna voin kirjoittaa sen tänne,jos joku viitsii lukea ja vastata:)
kuulostaa vaaralliselta käyttää tuollaisia lääkkeitä migreeniin!?
minulla on myös astma ja alhainen verenpaine,miten voi syödä verenpainelääkettä jos on kerta jo valmiiksi alhainen verenpaine?!:O

6

825

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • !!!

hyvänen aika, ota nyt yhteys reseptin määränneeseen lääkäriin ja kysy asiasta jos et heti silloin huomannut kysyä kun hän sen lääkkeen sulle määräsi!Ei asia täällä netissä selviä!

• tarkoitus on

Onko kenties beetasalpaaja? Beetasalpaajia on Propral ja Bisopral, jotka on paljon käytettyjä migreeniin. Myös muita esim sartaanit (esim. Atacand) käytetään, jotka ei laske sykettä. Millaisella annoksella Triptyliä söit? Triptyl annostahan olisi voinut pienentääkin ja Triptylin kanssa voi syödä yhdessä myös jotain beetasalpaajaakin, jos Triptylin teho ei ole riittävä.

• lääkäriin

beetasalpaajia käytetään myös migreenin estoon, ne laskevat verenpainetta ja sykettä. Mutta jos on ennestään alhainen verenpaine niin se laskee liian alas, tulee huimausta ym. Rasituksessa estää pulssin nousun eli tulee huono olo. Minullakin oli vähän aikaa Propral, mutta laski liiaksi verenpainetta. Nyt on Triptyl 2x10mg iltaisin, minulle ainakin on sopiva toistaiseksi.

• lääkärissä, verenpainelääkkeet alentavat verenpainetta edelleen, beetasalpaajia ei anneta astmaatikoille, sillä ne voivat laukaista astmakohtauksen. Eli muistutahan lääkäriä sairauksistasi!

Itse syön migreenin estoon epilepsialääkkeitä.

• atacand

beetasalpaaja? kun en noista jutuista tiedä..minulla on siis astmakin...

• atacand kirjoitti:

beetasalpaaja? kun en noista jutuista tiedä..minulla on siis astmakin...

beetasalpaaja, kyllä lääkärit yleensä astman huomioivat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      148
      11017
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      148
      5403
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      41
      4215
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      132
      3622
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2674
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1916
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      101
      1588
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      360
      1586
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      75
      1445
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1396
    Aihe