mulla sellanen vaiva, et mun alapää vuotaa jatkuvasti! entiiä,mistä johtuu.Mutta alushousuni ovat aina märät. Mieheni on sanonut monesti jo että alapääni haisee:/.
lisäksi kokoaika kova pissahätä,mutta sittenkun meen vessaan niin pissaa saattaa tulla pieni liraus vain.Öisinkin herään pissalle monta kertaa yössä:(
olen käynyt sukupuolitautitesteissä,muta nissä ei ollut mitään. ja ei ole pissatulehdusta.
voiko olla jokin emätintulehdus tai hiiva??
alapäävaivat
3
677
Vastaukset
- Vaivakas
Moi!
Kuulostaa selkeältä emätintulehdukselta, kipaise lekurissa papassa niin saat flgyl-nimisen antibioottikuurin. Se tappaa kaiken oravaa pienemmän ja varmasti loppuu vuodot ja hajut. Onnea matkaan!- viestintää
Ai miten mukavasti vastasit ja tästä neuvosta on apua monelle, kiitos sulle..
- papunen
Hei! Mulla on kauhea vaiva tästä pissalla juoksemisesta. Inhottavaa juosta lirauttelemassa vessassa parin tunnin välein ja koulussa myös. Muuna aikana on koko ajan hätä ja sitten vessassa ei saa kuitenkaan paljon mitään aikaan, kauheet kouristukset vaan... Kuulin, että sellaset virtsatientulehdus -maiset oireet saattavat johtua myös hurjasta seksistä, mutta luulis ainaki että menisi ohi sitten aika nopeasti. :O Nyt oon nimittäin ollu jo viikon selibaatissa eikä muutosta oo näkyny. Oih, enpä oikeen osaa neuvoja antaa, ainoastaan yhtyä puheeseen... :/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad641216- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että335685- 51661
- 51638
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116636- 99613
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76582
- 56574