On taennu Nipsu

vapaavalta

ajattelin, että liekköhän liian muokattu kuva, ku ei ainakaan vielä näy mittää muuta ku kysymysmerkki?

6

709

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on mielenkiinnot

      jos pitää välttämättä saada tietää jonkin kirjoittajan henkilöllisyys.Hän on todennäköisesti yhtää harmaa kuin autonsa, josta mainitsi yhdessä viestissään.

    • oli joo

      kuva löyty mutta enpä tunne ainakaan minä tuon perusteella

    • nipsu.............

      uskaltanu laittaa omaa kuvaa esille...elä pelkää kyllä se katseet kestää.ei muuta kun tänä iltana vähän sievempi kuva ruutuun............

      • NIPSU-NEITI

        Ajattelin, et ku tää maailma on jo niin vakava paikka, voi sitä lapsenmielisyyttään käyttää välillä.
        Vaikka oon 40 , niin sielultani "ikuinen lapsi".
        Niin, siinä oot oikeessa, että kyllä se mun muokkaamaton kuva katseet kestää.


      • olit
        NIPSU-NEITI kirjoitti:

        Ajattelin, et ku tää maailma on jo niin vakava paikka, voi sitä lapsenmielisyyttään käyttää välillä.
        Vaikka oon 40 , niin sielultani "ikuinen lapsi".
        Niin, siinä oot oikeessa, että kyllä se mun muokkaamaton kuva katseet kestää.

        rohkee NIPSU-NEITI ku uskalsit nuinki selvän kuvan itestäsi laittaa tänne nettiin kaikkien katsottavaksi. kyllä siitä on jo vissiin viikko tolokulla arvottuki että tuleekohan sitä kuvaa ja nyt se päivä sitte vihdoin ja viimein koitti. No mitä siitä jos tuosta kuvasta ei ota selvää onko siinä talvikinttaat vai ukin vanhat saappaat. No sanasi pidit kun kuvan laitoit vai mitenhän tuo sitte lie...


      • !!!
        olit kirjoitti:

        rohkee NIPSU-NEITI ku uskalsit nuinki selvän kuvan itestäsi laittaa tänne nettiin kaikkien katsottavaksi. kyllä siitä on jo vissiin viikko tolokulla arvottuki että tuleekohan sitä kuvaa ja nyt se päivä sitte vihdoin ja viimein koitti. No mitä siitä jos tuosta kuvasta ei ota selvää onko siinä talvikinttaat vai ukin vanhat saappaat. No sanasi pidit kun kuvan laitoit vai mitenhän tuo sitte lie...

        täysin samaa mieltä.. kuvasi uskalsit laittaa ja sillä hyvä;D vaikkakin kuva hieman vääristää kuvaamme sinusta:D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      905
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      704
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      680
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      39
      630
    5. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      621
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      86
      547
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      110
      535
    8. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      37
      475
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      70
      446
    Aihe