ajattelin, että liekköhän liian muokattu kuva, ku ei ainakaan vielä näy mittää muuta ku kysymysmerkki?
On taennu Nipsu
6
709
Vastaukset
- on mielenkiinnot
jos pitää välttämättä saada tietää jonkin kirjoittajan henkilöllisyys.Hän on todennäköisesti yhtää harmaa kuin autonsa, josta mainitsi yhdessä viestissään.
- oli joo
kuva löyty mutta enpä tunne ainakaan minä tuon perusteella
- nipsu.............
uskaltanu laittaa omaa kuvaa esille...elä pelkää kyllä se katseet kestää.ei muuta kun tänä iltana vähän sievempi kuva ruutuun............
- NIPSU-NEITI
Ajattelin, et ku tää maailma on jo niin vakava paikka, voi sitä lapsenmielisyyttään käyttää välillä.
Vaikka oon 40 , niin sielultani "ikuinen lapsi".
Niin, siinä oot oikeessa, että kyllä se mun muokkaamaton kuva katseet kestää. - olit
NIPSU-NEITI kirjoitti:
Ajattelin, et ku tää maailma on jo niin vakava paikka, voi sitä lapsenmielisyyttään käyttää välillä.
Vaikka oon 40 , niin sielultani "ikuinen lapsi".
Niin, siinä oot oikeessa, että kyllä se mun muokkaamaton kuva katseet kestää.rohkee NIPSU-NEITI ku uskalsit nuinki selvän kuvan itestäsi laittaa tänne nettiin kaikkien katsottavaksi. kyllä siitä on jo vissiin viikko tolokulla arvottuki että tuleekohan sitä kuvaa ja nyt se päivä sitte vihdoin ja viimein koitti. No mitä siitä jos tuosta kuvasta ei ota selvää onko siinä talvikinttaat vai ukin vanhat saappaat. No sanasi pidit kun kuvan laitoit vai mitenhän tuo sitte lie...
- !!!
olit kirjoitti:
rohkee NIPSU-NEITI ku uskalsit nuinki selvän kuvan itestäsi laittaa tänne nettiin kaikkien katsottavaksi. kyllä siitä on jo vissiin viikko tolokulla arvottuki että tuleekohan sitä kuvaa ja nyt se päivä sitte vihdoin ja viimein koitti. No mitä siitä jos tuosta kuvasta ei ota selvää onko siinä talvikinttaat vai ukin vanhat saappaat. No sanasi pidit kun kuvan laitoit vai mitenhän tuo sitte lie...
täysin samaa mieltä.. kuvasi uskalsit laittaa ja sillä hyvä;D vaikkakin kuva hieman vääristää kuvaamme sinusta:D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62905
- 119704
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79680- 39630
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm36621- 86547
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante110535- 41481
- 37475
- 70446