Kysyn nyt täällä kyseisistä vaunuista kun kukaan ei vastaa tuolla vaatteet ja tarvikkeet puolella,eli mahtaakohan kellään olla kokemusta kyseisistä vaunuista,itse olen kaupassa käynyt näitä katsomassa ja vähän kokeilemassa mutta eihän se sitä kunnon tuntumaa anna,siistit ovat ja se mitnkä käsityksen itse sain niin ihan hyvät,mutta ovatko sitten käytännössä säällä kuin säällä?Kiitoksia jospa joku vastaisi...
Brion Duo yhdistelmävaunut?
2
344
Vastaukset
- rv 34
brion merkkiset tuotteen on tosi laadukkaita kaikki. se o toi hyvä merkki. itsekkin olen kattonut brion vaunuja ja tilasinki semmoiset. sängyn ja hototason ostettiin kans samaa merkkiä. minulla on itselläni ollut brio merkkiset vaunut ja siitä on jo 32 v sitten. nekn vaunut oli sit meillä kaikilla (viidellä lapsella). ne vaunut on veläkin elossa, mummomme vinillä mutta en raskinut ottaa niitä käyttöö eikä ne olisi mahtunut autoomme. minun mielestä nuo meidä tilaamamme vaunut tuntui toi laadukkaalta, menee pieneen tilaan. voi työnnellä säällä ku säällä. hiekassa ja asfaltilla.
- jouluäityliini
Me juuri ostimme brion duo yhdistelmävaunut.
Ammattitaitoisen tuntuinen myyjä sai meidät vakuuttuneeksi, että ovat juuri meidän tarpeisiimme sopivat vehkeet!
Elikkä paljon tullaan liikkumaan niillä, ja talvella alkuunsa. Ostoksia mahtuu kyytiin, ja luotettava, laatumerkki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1074662Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293433No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 491514
- 361423
- 381236
- 141142
- 1591036
- 271028
- 6954