Säälitää

vanhat ukot

kun yrittää olla kun parikymmentä vuotta sitten. Ylipainoinen Neuman ja kumppanit vikisee kuin viimeistä päivää. Siinä karvat nousee pystyyn silkasta kauhusta.
Ennemmin kuuntelen vanhoja nauhoja ja kattelen vanhoja videoita. Mänkää ukot jo eläkkeelle. Ootte kammottavia.

11

1067

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kelpaa

      sekundakin.

    • ukkokin

      katsomosta.

      Mielenkiintoinen aspekti tuo painokysymys.
      Mitähän merkitystä bodymass-indeksillä onkaan musiikin kannalta?
      Pavarotin kohdallakin kirjoitetaan kohteliaasti vain kaikupohjasta.

      Geriatria on sinällänsä ajatuksiaherättävä ilmiö.
      Se eittämättä kohtaa itsekutakin elämän varrella.
      Fysiologisesti ilmiöhän alkaa jo kehdossa.
      Siltä ei välty kukaan. Ei edes Mick Jagger.Tiettävästi.

      MUTTA tapa jolla jokainen sen kohtaa on varmaan se olennaisempi kysymys.
      Hienoa jos sen osaa ottaa luonnolllisena osana elämää -
      eikä esimerkiksi vaikkapa vetäydy nurkkaan
      itkemään itsesääliin vaipuen katkeruuttan kaiuttaen.
      Tätähän ei esimerkiksi herra Neumann (huom. oikeinkirjoitus) tee.
      Päinvastoin. Eräässä haastattelussahan totesikin hiljattain
      tyylikkäästi musiikin olevan tänäpäivänä pääasian!
      Samalla linjalla jatkoi sankarimme vaikkapa Salossakin leukaillessaan silmäpusseista.
      Eipä näiltä herroilta ole realiteetit kateissa (hmmm. joiltakin muilta saattaa...).

      Itse henkilökohtaisesti olen sitä mieltä,
      että keskustelun kohteena olevat mainiot miehet
      edustavat juuri sitä oikeaa tapaa kohdata elämä ja sen haasteet...


      Nimim. Ylpeästi Vanheneva Dingo-fani

      P.S.
      DINGO on ROCK! Edelleenkin!

      • !!!

        Oikeassa olet! Mitä sen on väliä, jos elo on tuonut lihaa luitten ympärille? Suurin osa kuitenkin Suomen kansalaisista on ylipainoisia:) Ja kaikki tosiaan vanhenevat...
        Taitaa Diana vaan tehä niin mahottoman hyviä pöperöitä, että kelpaa Pertinki niitä syödä! Ja maistuuhan se punkku itse kullekin...
        Mieluummin katselen tätä Nipaa, kuin 80-luvun luuviulu-Nipaa! Kyllä jämpti on näin:)
        Jokainen vanhetkoon tyylillään, mutta toivottavasti tyylikkäästi! Sillä lailla mun mielestä Pertti on sen tehnyt, eikä suinkaan yritä olla enää mikään notkea ja nopea parikymppinen. Mukavasti vielä kiljahtelut ja pikkaset pomppimiset keikan aikana luonnistaa, se piisaa...


      • ootko tosissas

        Dingo ja Neuman pyörii sen saman autiotalon ympärillä hautaan asti. Mitä tekee Jagger ja The Rolling Stones, no uutta musiikkia ja uusia biisejä. Eikä esiinny vaan vanhojen skaboissa tai Tallinnan laivalla tai peräti Tallinnassa. Kun ei irtoo, ei irtoo, mut pitäis osata jäädä kunniakkaasti eläkkeelle.


      • aina tosissani
        ootko tosissas kirjoitti:

        Dingo ja Neuman pyörii sen saman autiotalon ympärillä hautaan asti. Mitä tekee Jagger ja The Rolling Stones, no uutta musiikkia ja uusia biisejä. Eikä esiinny vaan vanhojen skaboissa tai Tallinnan laivalla tai peräti Tallinnassa. Kun ei irtoo, ei irtoo, mut pitäis osata jäädä kunniakkaasti eläkkeelle.

        Tilastollisesti ja puhtaasti matemaattisesti yhtälöllä vuodet ja tuotokset huomioiden ei eroa juurikaan mainitsemillasi esiintyjillä. Uutuuksien esiintymisfrekvenssit kalkyloiden eipä yllättäen juuri siinäkään. Totuus on vain se, että kyllä tällä mainiolla DINGOlla on edelleenkin tilaus keskuudessamme. Niin uudella kuin vanhalla ikivihreälläkin. Eikä nuo rollarit juurikaan tiettävästi ole tulkinneet tuntoja jurojamme tällä isiemme kielelläkään..


    • ...........

      Minua ei Neumannin tukevoituminen haittaa, mutta lauluääni on mieheltä mennyt.

      • z.r.

        on ollutkaan


      • syssy
        z.r. kirjoitti:

        on ollutkaan

        Heh,no olisihan se hieman huvittavaa jos Nipalla olis edelleen se poikamaisen kutkuttava lauluääni tuossa nykyisessä miehistyneessä kropassaan.Itse pidän nykyisestä lauluäänestä jossa on ihanasti Bassoa jos nyt näin voin asian ilmaista Ja mitä ulkonäköön tulee niin tämän hetken Nipa minustakin parempi kuin silloin alkujen alussa,kenties siksi koska eihän tässä -70 luvun tylleröisenä ne kurvit kohallaan ole itselläkään.Nautitaan hyvistä makoisista ruuista ja juomista unohtamatta hyvää musaa!!! JUOKSEN KOHTI KESÄÄ (ensivuoteen)


      • niin..
        syssy kirjoitti:

        Heh,no olisihan se hieman huvittavaa jos Nipalla olis edelleen se poikamaisen kutkuttava lauluääni tuossa nykyisessä miehistyneessä kropassaan.Itse pidän nykyisestä lauluäänestä jossa on ihanasti Bassoa jos nyt näin voin asian ilmaista Ja mitä ulkonäköön tulee niin tämän hetken Nipa minustakin parempi kuin silloin alkujen alussa,kenties siksi koska eihän tässä -70 luvun tylleröisenä ne kurvit kohallaan ole itselläkään.Nautitaan hyvistä makoisista ruuista ja juomista unohtamatta hyvää musaa!!! JUOKSEN KOHTI KESÄÄ (ensivuoteen)

        osapuilleen samoilla linjoilla..niinhän se on että ollaan aina aikakauden kuvia..jokainen saa vanheta omalla tavallaan arvokkaasti..kenellä on varaa ensimmäiseen kiven heittoon..


      • Anneta...
        niin.. kirjoitti:

        osapuilleen samoilla linjoilla..niinhän se on että ollaan aina aikakauden kuvia..jokainen saa vanheta omalla tavallaan arvokkaasti..kenellä on varaa ensimmäiseen kiven heittoon..

        Periksi...


    • Kirka-vainaa

      Esim. Kirka. Siinä mies, joka otti ikänsä ja ulkoisen olemuksensa tyylillä vastaan, niin ettei sex-apeal tai äänikään kärsinyt. Kirka-vainaan hevybiisit ja slovarit ovat edelleen in ja se laulo niitä samalla volyymillä ja tyylillä, loppuun asti. Ei jumittunut vanhoihin kuvioihin vaan teki koko ajan uutta.
      Siinä mallia Neumanille.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 104
      1959
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      54
      1887
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1865
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1657
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1573
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      10
      1370
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1320
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1306
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1291
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe