Kauris-miehille ja miksei naisillekin

kysymyksiä???

Jos elät tai olet elänyt ns. hankalassa suhteessa jossa kumppanisi alistaa ja kohtelee sinua huonosti, nolaa ja käyttää hyväkseen päivittäin.
Kuinka hankala sinun on toipua kokemastasi, pelkäätkö saavasi seuraavalta kumppanilta samanlaista kohtelua? Joutuuko seuraava ihmissuhteesi tiukempaan syyniin kuin edellinen?

Entäs jos takanasi on useampia tuollaisia kiville menneitä suhteita, pystytkö koskaan luottamaan toiseen sukupuoleen täysin?

Mietin vain...

2

813

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vahvistaa

Sattuipa lasteni isäksi mies, joka petti, jätti ja valehteli jälkeenpäin. Meni avioliitto, työpaikka omistamassamme yrityksessä, asunto ja samaan saumaan tulin vielä ehkäisystä huolimatta raskaaksi (-> keskeytys).

Tästä kaikesta on nyt kulunut viisi vuotta. Olen vahvempi kuin koskaan ennen, työ ja opiskelu sujuu, ja olen varmasti jos en nyt kiitollinen niin tyytyväinen ainakin kaikesta kokemastani. Ilman vaikeuksia en olisi koskaan löytänyt omia voimavarojani ja vahvuuksiani.

Toki olen nyt sitten ehkä liiankin itsenäinen. En jaksa hetkeäkään p**kan jauhamista, valehtelua tai huonoa kohtelua. Se on heti mies vaihtoon. Niinpä kumppaniltani vaaditaan melkoista itsetuntoa nykyään, valittajia tai sääliä kerjääviä miehiä en suvaitse. Jos "vaimo ei ymmärärrä", en ymmärrä minäkään. Pettämistä tuskin koskaan tulen unohtamaan, mutta se ei ole muiden miesten vika, että exä oli idiootti. Yritän aina pitää mielessä, että vain itseeni voin luottaa 100-prosenttisesti.

• Caprikorniko?

kasvaa ja ihmiset pidetään sen ulkopuolella.Säästyypähän sitten myöhemmin uusilta harmeilta ja on helpompi lähteä,jos tarve vaatii.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      323
      7075
    2. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      71
      4258
    3. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      208
      3155
    4. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      24
      2937
    5. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      74
      1952
    6. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      149
      1781
    7. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      212
      1746
    8. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      165
      1560
    9. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      120
      1548
    10. Mies, ajattelemmekohan toisiamme juuri nyt?

Olet mielessäni, vanhempi mies
      Ikävä
      89
      1438
    Aihe