Jos elät tai olet elänyt ns. hankalassa suhteessa jossa kumppanisi alistaa ja kohtelee sinua huonosti, nolaa ja käyttää hyväkseen päivittäin.
Kuinka hankala sinun on toipua kokemastasi, pelkäätkö saavasi seuraavalta kumppanilta samanlaista kohtelua? Joutuuko seuraava ihmissuhteesi tiukempaan syyniin kuin edellinen?
Entäs jos takanasi on useampia tuollaisia kiville menneitä suhteita, pystytkö koskaan luottamaan toiseen sukupuoleen täysin?
Mietin vain...
Kauris-miehille ja miksei naisillekin
2
800
Vastaukset
- vahvistaa
Sattuipa lasteni isäksi mies, joka petti, jätti ja valehteli jälkeenpäin. Meni avioliitto, työpaikka omistamassamme yrityksessä, asunto ja samaan saumaan tulin vielä ehkäisystä huolimatta raskaaksi (-> keskeytys).
Tästä kaikesta on nyt kulunut viisi vuotta. Olen vahvempi kuin koskaan ennen, työ ja opiskelu sujuu, ja olen varmasti jos en nyt kiitollinen niin tyytyväinen ainakin kaikesta kokemastani. Ilman vaikeuksia en olisi koskaan löytänyt omia voimavarojani ja vahvuuksiani.
Toki olen nyt sitten ehkä liiankin itsenäinen. En jaksa hetkeäkään p**kan jauhamista, valehtelua tai huonoa kohtelua. Se on heti mies vaihtoon. Niinpä kumppaniltani vaaditaan melkoista itsetuntoa nykyään, valittajia tai sääliä kerjääviä miehiä en suvaitse. Jos "vaimo ei ymmärärrä", en ymmärrä minäkään. Pettämistä tuskin koskaan tulen unohtamaan, mutta se ei ole muiden miesten vika, että exä oli idiootti. Yritän aina pitää mielessä, että vain itseeni voin luottaa 100-prosenttisesti. - Caprikorniko?
kasvaa ja ihmiset pidetään sen ulkopuolella.Säästyypähän sitten myöhemmin uusilta harmeilta ja on helpompi lähteä,jos tarve vaatii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1061718
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271462En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k931326- 621173
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101058Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1111029Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall216848Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57773- 122763
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20728