KAUHUKOKEMUS!

TOSITARINA HÄÄMATKALTA!

Tositarina laivalta:

Olin mieheni kanssa Ruotsin-laivalla häämatkalla.Emme käyneet ravintolassa, emme kaupassa, emme sekstanneet hytissä. Kävelimme koko risteilyn ajan laivan pitkää hyttikäytävää edes takaisin.Katselin, kuinka muut ihmiset menivät ravintolaan, söivät, joivat, juhlivat, nauroivat, tanssivat. Luulin, että ravintolaan olisi pitänyt varata paikat etukäteen. En uskaltanut kysyä keneltäkään asiasta.
Olin maalta ja niin nuori (19), etten tiennyt, kuinka toimia, eikä minulla ollut rahaakaan.Lintsailin kyllä välillä, ettei olisi tarvinnut kävellä laivan hyttikäytävää.Jäin siihen puoliväliin kytikseen, sanoin, että tulen seuraavalla kiepillä. Mieheni kävelytahti oli niin kova, etten jaksanut pysytellä hänen perässään.

Olen vieläkin saman miehen kanssa naimisissa.

Joskus olemme käyneet osto -ja myyntiliikkeessä sekä rompepäivillä.

Sellaista meillä. Miten muilla?

Tupsu

92

12718

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei hyvää päivää..?

      Voi että, nyt olen kyllä mennyt täysin sanattomaksi.

      • totisesti :)

        Mahtavaa
        :D


    • kysymään joltain

      ravintolan varauksista, miksi suostuit kävelemään hyttikäytävää häämatkasi ajan, etkö ymmärrä, että sinulla olisi ollut oikeus vaatia muutakin, olisit pyytänyt rahaa ja jättänyt äijäsi tamppaamaan hyttikäytävän mattoa yksikseen.

      • hah hah....

        loistavaa, repesin ihan täydet.
        jatkakaa.


      • taas liikenteessä..
        hah hah.... kirjoitti:

        loistavaa, repesin ihan täydet.
        jatkakaa.

        voi voi..


      • !!!
        taas liikenteessä.. kirjoitti:

        voi voi..

        Mulla on selkäkin niin kipeänä kun olen rötköttänyt ja höröttänyt tuolle ajatukselle, että joutuisi häämatkallaan litsaileen hyttikäytäväkävelystä.

        Eikö teillä tosiaan mitään muuta virikettä ollut reissullanne?

        voi morjens, no, toivotan hauskaa loppuelämää teille!
        Kyllä noin hyvästä jampasta kannattaakin pitää kiinni.


      • ettei uskalla sanoa
        hah hah.... kirjoitti:

        loistavaa, repesin ihan täydet.
        jatkakaa.

        ettei halua kävellä laivan hyttikäytävää edestakaisin koko häämatkaa.

        Vinkki: Mielestäni Ruotsin laiva risteily ei edes kuulosta miltään häämatkalta, vaan ihan tavalliselta reissulta. En sitten tiedä, mikä tilanne oli joskus parikymmentä vuotta sitten..


      • Oliko ukollas

        kävelykengät jalassa, että oliko varautunut kävelemään :)


      • ollunna
        Oliko ukollas kirjoitti:

        kävelykengät jalassa, että oliko varautunut kävelemään :)

        Sillä oli varmaan joku kulkutauti...


      • taustoista
        ollunna kirjoitti:

        Sillä oli varmaan joku kulkutauti...

        Eikun sille jepposelle oli äiti sanonut, että hääyönäsi tulee tapahtumaan jotain niiin ihmeellistä, ettei toista kertaa tule. Ja äijä halus varmistaa, ettei se mene ainakaan huomaamatta ohi se, niin piti päivystää koko yö siellä käytävässä odottamassa jotta alkaisi tapahtumaan...


    • ???

      en voi ymmärtää.

    • kantensa valitsee.

      ei voi mitään.

      • parhaista nauruista..

        päiväni on pelastettu.


      • uskotte

        trolli!


    • ole totta?

      Eihän?

    • onneksi itselläni

      häämatka oli mielettömän upea, käytiin Tahitilla :)

      • olla olemassakaan?

        Ei vienyt edes ravintolaan syömään?

        Osaako äijäsi tehdä mitään muutakaan, oletko, Tupsu, ollut onnellinen nämä vuodet?

        Huh huh sentään.


      • tuollaiseen?
        olla olemassakaan? kirjoitti:

        Ei vienyt edes ravintolaan syömään?

        Osaako äijäsi tehdä mitään muutakaan, oletko, Tupsu, ollut onnellinen nämä vuodet?

        Huh huh sentään.

        Minä olisin suuttunut tuollaisesta, että mies vaan tallustelee käytävällä, olisin minä nyt odottanut edes jonkinsorttista sekstailua, häämatka sentään.


      • mieheni kanssa,
        tuollaiseen? kirjoitti:

        Minä olisin suuttunut tuollaisesta, että mies vaan tallustelee käytävällä, olisin minä nyt odottanut edes jonkinsorttista sekstailua, häämatka sentään.

        onneksi hän on aivan ihana, tarkoituksenamme on mennä Mauritiukselle.


      • ......
        mieheni kanssa, kirjoitti:

        onneksi hän on aivan ihana, tarkoituksenamme on mennä Mauritiukselle.

        provo?


      • kotonakin tuollainen?
        ...... kirjoitti:

        provo?

        Ravaa taloa ympäri?


      • tuollaista matkaa

        jos ukkoni olis tarjonnu tuollaset matkat
        olis tämä tyttö ottanu kiireesti hatkat


      • ympäri korvia
        tuollaiseen? kirjoitti:

        Minä olisin suuttunut tuollaisesta, että mies vaan tallustelee käytävällä, olisin minä nyt odottanut edes jonkinsorttista sekstailua, häämatka sentään.

        onko miehes homssu ku ei kiinnostanu hameen alle sukeltaa?


      • tuhnureita

        sitä onkin liikkeellä taas, voi juma..


    • sitten sellainen

      kävellen Ruotsiin ja takaisin risteily? No mikäs siinä jos pitää kuntoilulomista :D

      • pitkiin aikoihin!

        Heh., uskomaton äijä tosiaan.


      • ei tuollainen voi olla
        pitkiin aikoihin! kirjoitti:

        Heh., uskomaton äijä tosiaan.

        normaalia, ettei yhtään seksitouhutkaan kiinnostanu, vaan ravas pitkin käytäviä, ettekö te käyneet edes syömässä välillä,vai oliko teillä omat eväät mukana, niin jaksoi taas tarpoa hyttikäytäviä ptkin, kaikkea sitä kuulee, kun vanhaksi elää.


      • haluaisit..

        heh, äijä tais ottaa patikointi-risteilyn.


    • Mitä odotuksia teillä oli?

      Olisit kertonut miehellesi, että haluaisit lopettaa käytäväkävelyn ja siirtyä ravintolaan, jos olit ujo, olisit voinut hienovaraisesti esimerkiksi vihjaista vaikka näin, että kylläpäs tämä tarpominen jo väsyttääkin, ja nälkäkin jo tuli, voisimmeko siirtyä ravintolan puolelle syömään, otettais vaikka jotkut drinksut samalla häämatkan kunniaksi..

    • ÄIJÄÄS KÖNIIN

      minä ainakin olisin laittanut ranttaliksi tuosta hyvästä, kyllä täytyy toiselle häämatkalla näyttää, että rakastaa, eikä rundata pitkin puokin käytäviä kuin joku duracelpupu

      • luulin että oma

        häämatkani olisi ollut katastrofi, mutta näköjään se onkin ollut riemuloma jos tuohon vertaa. Nyt osaan arvostaa omaa miestäni paljon enemmän. Ei enää harmita niin peljoa hänen kännisekoilunsa.
        Tuollaista käytävähiipparia en olisi katsellut sekuntiakaan.


      • että kaikki miehet eivät
        luulin että oma kirjoitti:

        häämatkani olisi ollut katastrofi, mutta näköjään se onkin ollut riemuloma jos tuohon vertaa. Nyt osaan arvostaa omaa miestäni paljon enemmän. Ei enää harmita niin peljoa hänen kännisekoilunsa.
        Tuollaista käytävähiipparia en olisi katsellut sekuntiakaan.

        alkoholista perusta.
        Että minulle kävisi kyllä tuollainen raitis mies, mutta haluaisin kyllä, että mies välittäisi minusta, ja haluaisi seksiä kanssani, eikä käppäilisi käytävillä.

        Tupsu, juttelitteko te edes kun kävelitte, vai oliko se sellaista hiljaista marssia?


      • hmmm...
        luulin että oma kirjoitti:

        häämatkani olisi ollut katastrofi, mutta näköjään se onkin ollut riemuloma jos tuohon vertaa. Nyt osaan arvostaa omaa miestäni paljon enemmän. Ei enää harmita niin peljoa hänen kännisekoilunsa.
        Tuollaista käytävähiipparia en olisi katsellut sekuntiakaan.

        Sujuiko matka muuten hyvin?


    • Vali vali

      mitäs tyydyit moiseen, sitä saa mitä tilaa, turha täällä enää ruikuttaa, olisit silloin aikoinasi avannut suusi, että mennään ravintolaan, kävely seis nyt, hep! Lepo!

    • Silti osaan käydä

      ravintolassa syömässä ja juomassa, ettei tarvii ihan näivettyäkään.

      • ..........

        naimisiinmenosta ja häämatkasta on puhuttu miesystävän kanssa, ja täytyykin ihan näyttää tämä juttu sille, ja sanoa, että mitään tuohon viittaavaakaan en halua.
        Ruotsinlaiva kuulostaa ankealta paikalta häämatkalaisille, ja käytävällä tallustelu ei ole ihan sitä, mitä itse haluaisin häämatkallani tehdä.


    • urheilija?

      Kävelijä vaikka?

      Reeniä piti olla reissussakin.
      Eikö hytissä kuitenkaan seksiin enää ollut puhtia?

      Mitenkäs aamiaisella meni?

      • valitetaan täällä

        ja häämatkalla ei saatu sanottua, tyytyi vaan kävelyyn hytin käytävää ees taas, ees taas,
        välillä sentään älysi "lintsata" kävelystä.


    • olisin kiinnostunut

      kuulemaan myös hääyöstänne, häistänne, ja elämästänne yleensä.Tai tarkemmin ajateltuna, antaa olla :D

    • niin.....

      totuus on tarua ihmeempää :)

    • häämatka teillä

      otan osaa

    • KAUHUA täynnä oleva

      miksi et lähtenyt kälppimään veks

      • ei ole tuollainen

        LOL!!


      • häämatka
        ei ole tuollainen kirjoitti:

        LOL!!

        sua on huijattu


    • legendaa

      heittelet, ystäväiseni, mutta onko tuo kaikki OIKEASTI tapahtunut?

      Uskomatonta!!

    • loppuelämä yhdessä

      sujunut yhtään hilpeämmissä merkeissä?

    • kipeäksi

      nauroin niin paljon

    • jos äijälläsi on

      iskias, se pistää kävelyttämään, sillloin ei voi olla makuullaan

    • Lintsailee käytäväkävelystä..

      miten muut matkustajat suhtautuivat kävelyynne?

      • saita vai

        elämästä vieroontunut?


      • vähä jänskätti
        saita vai kirjoitti:

        elämästä vieroontunut?

        ja jänskäkakit oli jo pöksyissä?


    • tilaa..

      ...hmm..

      • trolli???

        trolli


    • oli jonkinlainen testi

      että kuinka hyvin uusi morsein pysyy rinnalla myötä- ja vastamäessä?

      • jokin testi?

        Hauska pila kuitenkin?


      • Heidän naapurinsa
        jokin testi? kirjoitti:

        Hauska pila kuitenkin?

        Satun tietään ton tapauksen ja se ei ole pilaa. Toi matkahan on tapahtunu oikeesti siinä 70-luvun alkupuolella jo.
        Heillä ei mene edelleenkään hyvin, mutta kun ovat sen verran vanhanaikaisia niin eivät eroa kun ovat kimppaan menneet.


      • äijä on tuollainen
        Heidän naapurinsa kirjoitti:

        Satun tietään ton tapauksen ja se ei ole pilaa. Toi matkahan on tapahtunu oikeesti siinä 70-luvun alkupuolella jo.
        Heillä ei mene edelleenkään hyvin, mutta kun ovat sen verran vanhanaikaisia niin eivät eroa kun ovat kimppaan menneet.

        Ainiin se äijä on insinööri, et vetäkää siitä johtopäätökset.


      • loistavaa..
        äijä on tuollainen kirjoitti:

        Ainiin se äijä on insinööri, et vetäkää siitä johtopäätökset.

        ..insinööri vetää rundia hyttikäytävällä häämatkallaan, ees taas, ees taas, ei morsiamelleen mitään virko, ei.
        ..
        LOL!!


      • rulettaas
        loistavaa.. kirjoitti:

        ..insinööri vetää rundia hyttikäytävällä häämatkallaan, ees taas, ees taas, ei morsiamelleen mitään virko, ei.
        ..
        LOL!!

        Kai sillä oli vielä jotain työ-juttuja mukana sillä matkalla, niin ois voinu tehä niitä siä ravaamisen ohella.


      • Insinööri työskentelee
        rulettaas kirjoitti:

        Kai sillä oli vielä jotain työ-juttuja mukana sillä matkalla, niin ois voinu tehä niitä siä ravaamisen ohella.

        samalla kun ravaa rundia hyttikäytävällä häämatkallaan, voi morjes!


      • metromerkonoomi
        Insinööri työskentelee kirjoitti:

        samalla kun ravaa rundia hyttikäytävällä häämatkallaan, voi morjes!

        Joillekin hääyö voi olla nuinkin herkkää, jos joutuu ihmisten ilmoille, mutta kyllä se homma kait sitten hoituu siellä tilatussa talopaketissa jossain, missä ei muita ole. Se on suomalaisille tärkeintä, että saa luotua uusia pellavapäitä epäilemään pälyilevästi ja pelokkaasti muita ihmisiä. Ihmisethän eivät oikein ihmisiä olekaan jos ovat vaikkapa, hui MUSTIA! huuu.


      • täys paska
        metromerkonoomi kirjoitti:

        Joillekin hääyö voi olla nuinkin herkkää, jos joutuu ihmisten ilmoille, mutta kyllä se homma kait sitten hoituu siellä tilatussa talopaketissa jossain, missä ei muita ole. Se on suomalaisille tärkeintä, että saa luotua uusia pellavapäitä epäilemään pälyilevästi ja pelokkaasti muita ihmisiä. Ihmisethän eivät oikein ihmisiä olekaan jos ovat vaikkapa, hui MUSTIA! huuu.

        etkä itsekään selväjärkiseltä vaikuta, kun tuollaista käytöstä siedät.


      • auts...
        Heidän naapurinsa kirjoitti:

        Satun tietään ton tapauksen ja se ei ole pilaa. Toi matkahan on tapahtunu oikeesti siinä 70-luvun alkupuolella jo.
        Heillä ei mene edelleenkään hyvin, mutta kun ovat sen verran vanhanaikaisia niin eivät eroa kun ovat kimppaan menneet.

        Kuulostaa mun vanhemmilta.


    • ole jo

      aika romanttista jos sentään rompepäivillä käytte yhdessä?

      • ............

        kyllä meikäläisen elämästä on romantiikka kaukana, valitettavasti.
        -tupsu-


    • varmasti

      Antaa arvoa tulle häämatkalle,ei kait siitä pahoja "raumoja" jäänyt kerran olet saman miehen kanssa?

    • Utelias..

      Marssitteko koko yön hääkuteissa?

      • Tupsu tässä vastailee

        voi, ihan tavallisissa tamineissa marssittiin, siitä oli romantiikka kaukana, minä en ollut varautunut ottamalla kävelykenkiä mukaan, rakot siis tulivat kantapäihini, minä lintsailin aina välillä, jäin käytävän keskivaiheille kytikseen, lusmuilin, huikkasin vaan, kun äijä paahtoi ohi, että liityn mukaan seuraavalla kierroksella.. Välillä minulle tuli jano, pisuhätä, ja nälkä. Näillä verukkeilla sain hieman lepoaikaa itselleni. Mutta äijä sitävastoin paahtoi vaan hiki ruvella menemään koko ajan, siinä paljoa taukoja hänen osaltaan ollut.


    • älkää uskoko

      Ihan täyttä soopaa, ei edes naurata. Moni näyttänyt menevän ns. halpaan. Voi voi...

      • vastaa nyt:

        Tämä on valitettavasti kylläkin ihan tosi juttu.

        Tämä tapahtui 70-luvun alkupuolella, miettikääs, 19-vuotias nuori naiivi tyttö, pieneltä paikkakunnalta, en ollut käynyt missään, en osannut toimia mitenkään, rahaa ei ollut, menin naimisiin minua 10 vuotta vanhemman insinöörin kanssa. Häämatka oli tällainen. Ei voi mitään.
        Yhdessä olemme vielä. Rompepäivillä käymme joskus, ja joskus kesällä kerran Tallinnassa.


      • marjat sanon mä
        vastaa nyt: kirjoitti:

        Tämä on valitettavasti kylläkin ihan tosi juttu.

        Tämä tapahtui 70-luvun alkupuolella, miettikääs, 19-vuotias nuori naiivi tyttö, pieneltä paikkakunnalta, en ollut käynyt missään, en osannut toimia mitenkään, rahaa ei ollut, menin naimisiin minua 10 vuotta vanhemman insinöörin kanssa. Häämatka oli tällainen. Ei voi mitään.
        Yhdessä olemme vielä. Rompepäivillä käymme joskus, ja joskus kesällä kerran Tallinnassa.

        koko vitsiä


      • taasen..
        marjat sanon mä kirjoitti:

        koko vitsiä

        Ei, kyllä tämä on valitettavasti ihan tosi tapaus,
        ei mieheni kanssa koita autuus, ei vapaus.

        Mieheni on nimittäin insinööri.
        Senhän tietää koko kööri.

        Häämatkasta saatiin vihiä,
        jouduin sietään miestä pihiä.

        Tuli jalkaan rakko
        kun kävellä oli pakko

        Puuttui matkasta hupi,
        jäi vain jalkaan rupi

        Ei hytissä naitu,
        ei mieheni näet ilonpitoon taitu.

        Sääkin oli kalsea,
        matkatunnelma karsea.

        Kamerakin oli rikki,
        kuvaaminen kannella vikatikki.

        Pari kuvaa otettiin,
        ne myöhemmin epäonnistuneiksi todettiin.

        Mustia kuin kuvat oli mieleni,
        alaspäin kääntyivät suupieleni.

        Ei mieheni suudellut mun huulia,
        ei kutitellut häpyhuulia.

        Surkeampaa hääreissua olla vois,
        onneksi sieltä pääsi pois.

        -Tupsu-


      • niin ihanaa
        taasen.. kirjoitti:

        Ei, kyllä tämä on valitettavasti ihan tosi tapaus,
        ei mieheni kanssa koita autuus, ei vapaus.

        Mieheni on nimittäin insinööri.
        Senhän tietää koko kööri.

        Häämatkasta saatiin vihiä,
        jouduin sietään miestä pihiä.

        Tuli jalkaan rakko
        kun kävellä oli pakko

        Puuttui matkasta hupi,
        jäi vain jalkaan rupi

        Ei hytissä naitu,
        ei mieheni näet ilonpitoon taitu.

        Sääkin oli kalsea,
        matkatunnelma karsea.

        Kamerakin oli rikki,
        kuvaaminen kannella vikatikki.

        Pari kuvaa otettiin,
        ne myöhemmin epäonnistuneiksi todettiin.

        Mustia kuin kuvat oli mieleni,
        alaspäin kääntyivät suupieleni.

        Ei mieheni suudellut mun huulia,
        ei kutitellut häpyhuulia.

        Surkeampaa hääreissua olla vois,
        onneksi sieltä pääsi pois.

        -Tupsu-

        mä ainakin unelmoin just tollasesta häämatkasta.
        miksi?

        Syitä on useita:
        -en piittaa seksistä, seksitön häämatka olis hyvä alku seksittömälle loppuelämälle
        -en piittaa alkoholista, krapulaton ukko olis poikaa
        -kuntoilusta pidän, on hyvä, että pitää itsestään huolta.

        Jotenka Tupsu, jos oot kyllästynyt miehees, voisin ottaakin sen vaihdossa.


      • vastailee..
        niin ihanaa kirjoitti:

        mä ainakin unelmoin just tollasesta häämatkasta.
        miksi?

        Syitä on useita:
        -en piittaa seksistä, seksitön häämatka olis hyvä alku seksittömälle loppuelämälle
        -en piittaa alkoholista, krapulaton ukko olis poikaa
        -kuntoilusta pidän, on hyvä, että pitää itsestään huolta.

        Jotenka Tupsu, jos oot kyllästynyt miehees, voisin ottaakin sen vaihdossa.

        Minähän en miehestäni luovu, herkiätkös!

        kun on kerran naimisiin menty, ei sovi sitten erota.

        Minä olen ammatltani diplomi-kosmetologi, mieheni on insinööri. Olemme aina yhdessä, maailman tappiin saakka!


      • Todistan, että tämä on tosi...

      • Myöskin minun tyttäreni
        Todistan, että tämä on tosi... kirjoitti:

        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=104&conference=4500000000000436&posting=22000000008244180#22000000008244180

        Siinä on viestiketju, jonka aloitin aiemmin, vuonna 2005.

        Uskokaa tai älkää, mutta tämä kaikki on 100% totta. Ihan totta.

        on näköjään menossa naimisiin insinöörin kanssa.

        Tästä voitte lukea kauniin tyttäreni kuulumisia:


        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=708&posting=22000000028387729


      • YLLÄTTÄÄ..

      • lukemaan....
        YLLÄTTÄÄ.. kirjoitti:

        repesin ihan täydet!

        Onneksi olkoon, olette loistavaa porukkaa, jatkakaa.

        ..tyttäresi häämatkasta täällä, mutta jos yhtään on äitiinsä tullut, niin veikkaanpa, että hänen nyhverö-insinööri-miehensä onnistuu sielläkin jotenkin tunaroimaan niin, että pikku prinsessan päivä on pilalla, ja seurauksena joudumme lukemaan täältä häämatkasta..

        AARRRRRRGGGGGGHHT!!!!!!!!!


      • VETOOMUS TEILLE!
        lukemaan.... kirjoitti:

        ..tyttäresi häämatkasta täällä, mutta jos yhtään on äitiinsä tullut, niin veikkaanpa, että hänen nyhverö-insinööri-miehensä onnistuu sielläkin jotenkin tunaroimaan niin, että pikku prinsessan päivä on pilalla, ja seurauksena joudumme lukemaan täältä häämatkasta..

        AARRRRRRGGGGGGHHT!!!!!!!!!

        yritä estää tyttäresi naimisiinmeno, minun pumppuni ei kestä enää lukea toisesta "KAUHUKOKEMUS TOSITARINA" -häämatkasta.
        Sillä jos pikku prinsessa -tyttäresi menee insinöörin kanssa häämatkalle, niin valitustahan siitä oitis seuraa tänne häämatkapalstalle.


      • Näen jo otsikot..
        VETOOMUS TEILLE! kirjoitti:

        yritä estää tyttäresi naimisiinmeno, minun pumppuni ei kestä enää lukea toisesta "KAUHUKOKEMUS TOSITARINA" -häämatkasta.
        Sillä jos pikku prinsessa -tyttäresi menee insinöörin kanssa häämatkalle, niin valitustahan siitä oitis seuraa tänne häämatkapalstalle.

        Miesystäväni ei pessyt kasvojaan, häämatka pilalla..

        Ei pessyt kainaloitaan, ei nyppinyt irtohiuksia rotsiltaan, tulevaisuus vaakalaudalla..

        Ai jai..


    • miten ukkosi

      ei tajunnut viedä sinua ravintolaan, ja tanssimaan, ja ei hytissäkään lempeä näyttänyt, voi, olen pahoillani puolestasi.

      Tyttärelläsi on vielä toivoa, jos miesystävänsä siistiytyy, ja skarppaa, saattaa hänen häämatkastaan tulla onnistuneempi.

      Hyvää jatkoa molemmille pariskunnille kuitenkin.

      • syytä sitten onnistua!

        En kestä sitä jos kosmetologin lapsi ulvoo täällä häämatka palstalla, että insinööri mies pilasi häämatkan.Romantiikasta ei tietoakaan, kun ei peseytynyt.


      • tytär tässä, hei..
        syytä sitten onnistua! kirjoitti:

        En kestä sitä jos kosmetologin lapsi ulvoo täällä häämatka palstalla, että insinööri mies pilasi häämatkan.Romantiikasta ei tietoakaan, kun ei peseytynyt.

        Juu, ihan sellaista vaan tässä läksin kirjoittelemaan, että ollaan juteltu miesystävän kanssa siitä, että jos mentäis esim. Karibian risteilylle häämatkalla, niin se ei ehkä olis kovin hyvä vaihtoehto, kun kumpikin koko ajan miettis sitä, kuinka mun faija rundas siellä häämatkalla sitä käytävää eestaas, ja sitten mun m.ystävä kuitenkin jossain vaiheessa kännissä alkais rundaan sitä hyttikäytävää eestaas, niin sitä mä en kestäis!

        Voi olla, että tämän takia me ei lähdeä ainakaan laivalle.
        Mä ehdotin jo Gran Canariaa, se on mun mielestä hyvä paikka, siellä ei ole ötököitä. M.ystäväni ehdotti Thaimaata, mutta siellähän on kovakuoriaista ja vaikka mitä vaikka kuinka paljon (?) vai olenko väärässä.. Kommentteja, please.. Muutoin.. jos häämatka ei onnistu, niin minä valitettavasti JOUDUN KÄÄNTYMÄÄN tämän palstan puoleen..

        Tiedän jo otsikonkin..

        KAUHUKOKEMUS 2, TOSITARINA HANIMUUNILTA..

        Että auttakaas nyt meitä, hyvät immeiset, ettei sitten vaan tarvitsisi mennä niin pitkälle..

        Kiitos :)


      • ,lkuglh
        tytär tässä, hei.. kirjoitti:

        Juu, ihan sellaista vaan tässä läksin kirjoittelemaan, että ollaan juteltu miesystävän kanssa siitä, että jos mentäis esim. Karibian risteilylle häämatkalla, niin se ei ehkä olis kovin hyvä vaihtoehto, kun kumpikin koko ajan miettis sitä, kuinka mun faija rundas siellä häämatkalla sitä käytävää eestaas, ja sitten mun m.ystävä kuitenkin jossain vaiheessa kännissä alkais rundaan sitä hyttikäytävää eestaas, niin sitä mä en kestäis!

        Voi olla, että tämän takia me ei lähdeä ainakaan laivalle.
        Mä ehdotin jo Gran Canariaa, se on mun mielestä hyvä paikka, siellä ei ole ötököitä. M.ystäväni ehdotti Thaimaata, mutta siellähän on kovakuoriaista ja vaikka mitä vaikka kuinka paljon (?) vai olenko väärässä.. Kommentteja, please.. Muutoin.. jos häämatka ei onnistu, niin minä valitettavasti JOUDUN KÄÄNTYMÄÄN tämän palstan puoleen..

        Tiedän jo otsikonkin..

        KAUHUKOKEMUS 2, TOSITARINA HANIMUUNILTA..

        Että auttakaas nyt meitä, hyvät immeiset, ettei sitten vaan tarvitsisi mennä niin pitkälle..

        Kiitos :)

        siis mä en kestä näitä kahjoja jo kahdessa polvessa.. duoda duoda, ettehän te nuori pari vaan lapsia aio hankkia, kääks, jos noita sikiäisi vielä lisää..nuoripari saisi tytön, joka löytäisi insinöörin itselleen, ja valitus palstalla jatkuisi, osa 3..


      • nuoripari..
        tytär tässä, hei.. kirjoitti:

        Juu, ihan sellaista vaan tässä läksin kirjoittelemaan, että ollaan juteltu miesystävän kanssa siitä, että jos mentäis esim. Karibian risteilylle häämatkalla, niin se ei ehkä olis kovin hyvä vaihtoehto, kun kumpikin koko ajan miettis sitä, kuinka mun faija rundas siellä häämatkalla sitä käytävää eestaas, ja sitten mun m.ystävä kuitenkin jossain vaiheessa kännissä alkais rundaan sitä hyttikäytävää eestaas, niin sitä mä en kestäis!

        Voi olla, että tämän takia me ei lähdeä ainakaan laivalle.
        Mä ehdotin jo Gran Canariaa, se on mun mielestä hyvä paikka, siellä ei ole ötököitä. M.ystäväni ehdotti Thaimaata, mutta siellähän on kovakuoriaista ja vaikka mitä vaikka kuinka paljon (?) vai olenko väärässä.. Kommentteja, please.. Muutoin.. jos häämatka ei onnistu, niin minä valitettavasti JOUDUN KÄÄNTYMÄÄN tämän palstan puoleen..

        Tiedän jo otsikonkin..

        KAUHUKOKEMUS 2, TOSITARINA HANIMUUNILTA..

        Että auttakaas nyt meitä, hyvät immeiset, ettei sitten vaan tarvitsisi mennä niin pitkälle..

        Kiitos :)

        menkää mahdollisimman pitkälle, ja pysykää siellä.
        Hyvää matkaa ja koko loppuelämää!


    • vielä!

      miksi siedät moista miestä ja käytöstä, itseppähän valitsit, tyydy siihen tai lähe läpyttään, mitäs täällä vielä uliset, höh.

    • jokku rompepäivät

      kas kun ei römpsäpäivät samantien, voi morjes!

    • Tupsu..

      ..mitenkä olet tuollaiset nahjakkeen huolinutkin?

      • Kuuluupi?

        joko on kosmetologi-äiti jälkikasvuineen hiljentynyt, onko nöörit oppineet tavoille?


      • päättää mitä tekee
        Kuuluupi? kirjoitti:

        joko on kosmetologi-äiti jälkikasvuineen hiljentynyt, onko nöörit oppineet tavoille?

        Onko miehesi myös maalta? Miksi hän halusi ravata hyttikäytäviä se ei ole normaalia. Miksi ette kävelly kannella? Ja miksi edes suostuit hyttikäytävä kävelyyn 90% naisista olisi siinä vaiheessa sanonut miehelle: "kuuleppa kun olet kävellyt koko laivan läpi tule tax freehen olen siellä tuoksuja testailemassa tai odotan baarissa drinkin kanssa"

        elämme vuotta 2007 ja suomessa on tasa-arvo jos haluat tehdä jotakin sunulla on oikeus siihen. Elä itseäsi varten muuten masennut.


      • mitä se on?
        päättää mitä tekee kirjoitti:

        Onko miehesi myös maalta? Miksi hän halusi ravata hyttikäytäviä se ei ole normaalia. Miksi ette kävelly kannella? Ja miksi edes suostuit hyttikäytävä kävelyyn 90% naisista olisi siinä vaiheessa sanonut miehelle: "kuuleppa kun olet kävellyt koko laivan läpi tule tax freehen olen siellä tuoksuja testailemassa tai odotan baarissa drinkin kanssa"

        elämme vuotta 2007 ja suomessa on tasa-arvo jos haluat tehdä jotakin sunulla on oikeus siihen. Elä itseäsi varten muuten masennut.

        Mietin tässä että et vaikuta kovin onnellisellta kun kirjoittelet noin täällä, vaikuttaa silltä että et käy missään. Sinulla on oikeus tehdä mitä haluat eläisit pikkasen mene vaikka kauneusmessuille, shoppailemaan, kylpylään, harrasta jotakin, mene markkinoille nyt syksysin niitä on mikä rompe päivä on? Ja sinun tulisi mennä oikealle matkalle vaikka ystäviesi kanssa jos miehesi ei halua tulla. Iammattisi kannallta on varmaan hyvä nähdä mitä kauneusalan ammattilaiset tekee. Mieti mitä haluat.


      • Tupsu tässä vastailee
        mitä se on? kirjoitti:

        Mietin tässä että et vaikuta kovin onnellisellta kun kirjoittelet noin täällä, vaikuttaa silltä että et käy missään. Sinulla on oikeus tehdä mitä haluat eläisit pikkasen mene vaikka kauneusmessuille, shoppailemaan, kylpylään, harrasta jotakin, mene markkinoille nyt syksysin niitä on mikä rompe päivä on? Ja sinun tulisi mennä oikealle matkalle vaikka ystäviesi kanssa jos miehesi ei halua tulla. Iammattisi kannallta on varmaan hyvä nähdä mitä kauneusalan ammattilaiset tekee. Mieti mitä haluat.

        Valitettavasti en ole enää ko. ammatissa, minulla oli oma yritys, joka menestyi hyvin, mutta päätin jäädä kotirouvaksi.

        Rompepäivät ovat vähän kuin restaurantapäivät, vanhaa antiikkitavaraa, kuin osto - ja myyntiliikkeessä.

        19 olin, mutta voi, niin naiivi, eikä minulla ollut omaa rahaa.

        Laivakäytännöistä en tiennyt, en mitään ravintoloista, en mistään.

        Mieheni on myöskin maalta kotoisin, mutta ei niin pieneltä paikkakunnalta kuin minä. Tai itse asiassa.. Se on nykyään muuten muutettu kaupungiksi se paikka, mutta silloin oli vielä kunta.

        Ei ole tullut lähdettyä käymään missään, olen ollut kotona.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8336
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2539
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1929
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1664
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe