Ernan kanssa laitettiin tossa sumppia tulemaan. Ihan on tommonen MoccaMasterin keitin. Ei mitään jupimpaa. On tää ihanaa. VW Passat robotit painavat jo töitä ja maksavat kymmenien vuosien lainojaan. ME Ernan kanssa mietitään että mihin Aasian kohteeseen matkataan vuoden vaihteessa. Auto vaihtui laina-autoon (leasing) ja käyttöön vapautui n. 10 000 eur käteistä. Toki meillä on kireähkö kesäauto myös ihan omistusautona.
On tää asuminen niin perustavaa laatua oleva arjen sujuvuuttaa ja mukavuutta määräävä tekijä. Ei liikaa lainaa suhteessa tuloihin. Kannattaa tosiaan laskea. Pääsee samalla tavalla nauttimaan JA IHAN normaaleilla palkkatuloilla.
Pitääpä pukea jotkut shortsit ja kävästä haukkaamassa raitista ilmaa. Iloista työviikkoa kaikille!
Mukava lomailla kun on hyvät kelit!
5
607
Vastaukset
- Fooliotuulipuku
Mikäpä se on ihmisen ollessa kun on vähään tyytyväinen.;) Jaa laitoitte sunpit tulille ja sit piti tulla (lomalla) nettiin heti aamutuimaan kehumaan...:)
- muistuttelija
Muista puhaltaa Erna täyteen ilmaa, jos olet uimaan menossa.
- Erna on liisattu
Erna oli liisattu vain aamuksi, sillä on puolen päivään aikaan jo toinen keikka toisessa asunnossa.
- juniori...
tiedä että vuokranainen tulee PALJON HALVEMMAKSI kuin omistusnainen. Tämän rinnalla on ihan sama millä hintaa asunnon ostaa, se on nimittäin omistusnaiseen verrattuna nappikauppaa.
- mutta ei mulla
Riippuu kuinka viriili on. Ainakaan mulla ei riittäisi rahat liisinkivaimoon, senhän pitäisi asua mun luona!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2822635Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."772453SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis552205Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj761877- 1221639
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis591554- 1361423
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin731308Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.881130Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli761099