huom. tarkoitus olisi siis kiertää jonkinmoinen lenkki myötäpäivään vuonojen kautta itänorjaan ja jostain taalainmaalta ruotsiin.
nyt ehdotuksia ettei tule hirvessti "pistoreittejä"
autolla oslosta länteen
4
412
Vastaukset
- Teuvo
Kannattaa kirjoittaa se viesti ihan vaan siihen "Viesti"-kenttään, niin saa jotain selvääkin.
Nyt näkyy vaan, että "mikä lenkki olisi nähtävyks..."
Asiaan...
Kannattaa lukea netistä muiden matkakertomuksia ja suunnitella niiden perusteella oma, itselle kiintoisa, reitti. Ihmisillä on niin eri makuja. Toinen tahtoo könytä joka ikisen sauvakirkon läpi ja toinen kiivetä vuorille. Norja on täynnä hienoja nähtävyyksiä. Ei niitä kaikkia voi samalle reissulle rohmuta.- onko se nähtävyys
onko jäätikkö hieno
- ja mikä ei ole sinulle näht...
onko se nähtävyys kirjoitti:
onko jäätikkö hieno
Sauvakirkko on vanha kirkko:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Sauvakirkko
Jäätikkö on iso kasa jäätynyttä vettä. Yleensä ihan komean näköistä. Varsinaiselle jäätikölle ei vaan kannata ihan heppoisin varustein lähteä tai ilman opasta jos ei ole kokemusta. Siellä voi olla kymmenien metrien railot lumen alla piilossa. useimmat tyytyvät ihailemaan jäätikköä alhaata päin jossain sopivassa solassa. - mierokieli
onko se nähtävyys kirjoitti:
onko jäätikkö hieno
suolaa....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62453- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561191- 521095
- 1131092
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60892