Huomenta!
Olen pyrkimässä oppisopimuskoulutuksella isännöitsijän tutkintoon, olen itse kysellyt jo muutamasta paikasta ja vastauksiakin saanut.
Pitääkö minun olla kouluihin yhteydessä vai voiko mahdollinen paikan antaja sen hoitaa? Vai tarviiko koulua siihen välttämättä ollenkaan.. Yritin selailla netistä tietoa mutta en oikein saanu selvää..
Ja onko kellään kokemusta koulutuksesta? minkälainen palkkaus on?
Olisin erittäin kiitollinen jos joku osaisi hiukan auttaa :)
Isännöitsijä/Oppisopimuskoulutus
2
318
Vastaukset
- yhteyttä
oppisopimustomistoon! Sieltä saat vastaukset.
http://www.hel.fi/wps/portal/Opetusvirasto/Oppisopimuskoulutus?WCM_GLOBAL_CONTEXT=/fi/Opetusvirasto/Oppisopimuskoulutus/Tietoa oppisopimuksesta/Oppisopimus opiskelijan kannalta - aakkosista
Eli onhan sinulla jo työpaikka?
Eli ennekuin voit alkaa oppisopimuskoulutkseen pitää sinulla olla alan työpaikka. En nyt ole ihan varma ottaako kukaan ketään suoraan isännöitsioppilaaksi mutta kiinteistöalan perustutkintoa suorittamaan kyllä.
No sitten tietty se missä asut. Etsi lähin kiinteistöalan koulutusta antava oppilaitos. Helsingissä on mm. Kiinko
Kun sinulla on työpaikka ja olet sopinut pomosi kanssa koulutuksesta otat yhteyttä oppisopistoimistoon ja oppilaitokseen josta tulee ohjaava opettaja kertomaan sinulle ja esimiehellesi käytännön toimista ja tekemään sopimukset yms.
Tai hei, ota nyt ensin yhteyttä sinne oppisopimustoimistoon niin ne kertoo miten alat etenemään hommassa, tietävät myös oppilaitokset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse754537Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053769Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1423473Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.371970Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691921Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891229- 1181035
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.129950- 55925
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25837