pettynyt oinasmieheen

mumma25

hei voiko joku allekirjoittaa saman Oinasmiehestä, mitä minä olen joutunut kokemaan?
Meillä on ollut 4 vuotta suhde, tosi lämmin ja hyvä....olin todella rakastunut, jopa tämä oimasmieskin sanoi tykkäävänsä minusta. Tein lähes kaiken mitä hän pyysi tekemään. nyt huomaan jälkeenpäin....että käytti mua hyväksi taloudellisesti. esimerkkejä, kun oltiin viikonlomalla...minä maksoin asumisen, ruuat ja kaikki mitä tarvitsi. pahinta tässä oli se että hän lähti aina yksinään tanssimaan ja jätti mut yksin mökille.....saatteli toista naista kotiin ja sanoi, että vain hyvänyön suukko annettiin. tuosta taloudesta vielä, ainakun hän soitti, sanoi heti että soita, eli mun piti soittaa hänelle.....tai tuli viesti, että SOITA. hänelle tulee kuluja liikaa. kun olin hänen luonaan kylässä, laittoi minut kauppaan, sanoin maksavansa myöhemmin....ei ole tullut vielä mitään rahoja. nyt huomaan että rahaa on kulunut, seksiä hän ei jaksanut antaa....väsyttää kuulemma kauheasti. Nyt on löytänyt toisen naisen.....ja käyttäytyminen muuttui heti. nyt soitetaan vaan sillointällöin ja mallia heippa, mitä kuuluu, soitellaan. tällä oinaalla on ollut noin 2 vuotta kestäviä suhteita mun laskuni mukaan noin 7, eli mitä tästä voidaan ajatella? ensimmäinen vuosi menee hyvin, sitten toinen on jo katastrofi. en tiedä onko vika miehessä vai horoskooppimerkissä, mutta sen olen päättänyt, etten enää koskaan ihastu oinasmieheen.
minä olen noista suhteista ollut kuviossa 3 tämä uusi......että satuttanut on moneen kertaan. en tiedä mikä olisi keino, että tämä mies sais maistaa omaa lääkettään. anteeksi kirjoituksen ulkonäkö. neuvokaa jälleen kerran petettyä

9

1656

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Katariinan kamarissa...

      Mulla samanmoinen tunne oinasukostani.Kehui suhteen alussa,miten on kustantanut exilleen ulkomaanmatkoja,koruja yms.mutta kun me tapasimme,olin kuulemma eka omillaan toimeentuleva nainen(lue:työssä käyvä,muut opiskelijoita)enkä ole edes syntymäpäivälahjaa saanut,joululahjatkin on vanhempiensa ostamia ja ideoimia.Kaikki pitää jakaa prikulleen puoliksi,ei edes raflassa suostu ruokaa nykyään tarjoamaan,alkuhöyryissä maksoi suurieleisesti jopa parin sadan euron laskun ja teki siitä numeron:kun hän on niin antelias.Nyt olen joutunut maksamaan omistani yhteisen vuokran ja ruoat,kun äijä tupeloi omat rahansa viinaan ja uhkapeliin ja kun huomautin asiasta ja käskin ryhdistäytyä,suuttui ja komensi MINUA lopettamaan lapsellisen nalkutuksen.VIIMEINEN PISARA!!!Tämä nalkuttava akka varasi itselleen ja lapselleen(oinas ei onneksi lapsen isä)asunnon kaikessa hiljaisuudessa,tosin kämppä valmistuu vasta puolen vuoden päästä,mutta onpahan aikaa laittaa kaikki asiat kuntoon jne. eli haluanpa tosiaan nähdä jätkän naaman,kun ilmoitan,että tämä oli tässä,etsi itsellesi toinen kiusattava.Aikaisemmin kun lähtöä aloin puuhata,alkoi sellainen hurmaamisrumba,että oksat pois,olin yhtäkkiä maailman ihanin nainen,vaan enpä mene siihen halpaan enää,pinnani on pitkä,mutta kun se katkeaa,ei usko eikä toivo,eivät edes rukoukset auta.Tiedoksi,että pidän matalaa profiilia tämän puoli vuotta,koska oinas ei siedä tulla jätetyksi...meidän elo jatkuu suht rauhallisena,koska ukko on taas tuudittautunut siihen ajatukseen,että on taas kerran saanut paskat temppunsa anteeksi,ja niitä temppujahan on riittänyt,paljon muutakin kuin pelkät maalliset rahasotkut.Tämä neuvo kaikille,jotka aikovat lähteä oinaan pesästä:valmistele hyvin ja lähde rytinällä sitten,kun sinulla on paikka,minne mennä ja PYSY PÄÄTÖKSESSÄSI,jos takaisin luikerrat,olet ikuinen lattiamatto oinaalle,lähtemällä saatat ansaita hieman kunnioitusta,joka tosin hukkaan menee,minä kun en ainakaan enää arvosta pätkääkään oinaan hyviä tunteita,saamani paha on tappanut hyvän,lähden etsimään hyvää muualta,hyviltä ja epäitsekkäiltä miehiltä!!!Tekipäs hyvää tuulettaa!!!

      • mumma25

        heippa
        samanlaiselta kuulosti, olen pitänyt kaikki kuitit tallella, olen jopa ostanut hänen tytölleen syntymä- ja joululahjat, ei ole vielä niitäkään maksanut, naisia on tosiaan ollut, kertoo kaikki naisensa minulle....nyt tämä unelmanainen joka on kierroksessa on kaikkea mitä naiselta voi vaatia, säälin sitä naista. kohta on vuosi kulunut....silloin alkaa alamäki. en aio enää laastariksi. tässä on usko mennyt miehiin....jospa jostain löytyisi joku johon voi luottaa....ei ole minullekkan ostettu mitään lahjaa koskaan. ei viety minnekkään reissuun hänen rahoillaan. tämän naisen on jo vienyt hammerfestiin ja tallinnaan....että silleen. nyt on selvinnyt, että olen todella HYVÄKSIKÄYTETTY


      • tekstiä

        Tosi kiva lukea tällaista jämäkkää tekstiä. Ihan liian monet jäävät huonoon suhteeseen ja sietävät vaikka mitä törkyä. Oinaat ovat yksi itsekkäimmistä merkeistä ja toivottoman materiaan meneviä. Eivät omista edes alkutarpeiksi yhtään henkisyyttä tai hienostuneisuutta ja käyttäytyminen on moukan tasoa. Oinas käyttää surutta kanssaihmisiään hyväkseen, eikä tunne mitään tunnontuskia tekemisistään. Jos tästä oinaalle huomauttaa, niin hän raivostuu, alkaa huutamaan ja kääntää kaikki sanojaa vastaan.

        Eihän nyt kukaan jaksa jatkuvasti toista kehua ja varsinkaan jos siihen ei ole mitään todellista syytä. Oinas kuitenkin luulee, että HÄN on ainoa jota täytyy kehua. Mitä se osoittaa: huonoa itsetuntoa päällepäsmäröintiä, jota oinas harrastaa joka asiassa.

        Tuuleta vaan se helpottaa. Ja muista pysyä päätöksessäsi, oinas kun saattaa olla opetellu katumisen aakkoset, jotka hän unohtaa kun olet uudelleen koukussa. Tsemppiä


      • hyvästit...
        tekstiä kirjoitti:

        Tosi kiva lukea tällaista jämäkkää tekstiä. Ihan liian monet jäävät huonoon suhteeseen ja sietävät vaikka mitä törkyä. Oinaat ovat yksi itsekkäimmistä merkeistä ja toivottoman materiaan meneviä. Eivät omista edes alkutarpeiksi yhtään henkisyyttä tai hienostuneisuutta ja käyttäytyminen on moukan tasoa. Oinas käyttää surutta kanssaihmisiään hyväkseen, eikä tunne mitään tunnontuskia tekemisistään. Jos tästä oinaalle huomauttaa, niin hän raivostuu, alkaa huutamaan ja kääntää kaikki sanojaa vastaan.

        Eihän nyt kukaan jaksa jatkuvasti toista kehua ja varsinkaan jos siihen ei ole mitään todellista syytä. Oinas kuitenkin luulee, että HÄN on ainoa jota täytyy kehua. Mitä se osoittaa: huonoa itsetuntoa päällepäsmäröintiä, jota oinas harrastaa joka asiassa.

        Tuuleta vaan se helpottaa. Ja muista pysyä päätöksessäsi, oinas kun saattaa olla opetellu katumisen aakkoset, jotka hän unohtaa kun olet uudelleen koukussa. Tsemppiä

        Taas tuli mieleen, kun näitä lueskeli, että pitäisiköhän heittää hyvästit oinasmiehelle, jota olen tapaillut pidemmän aikaa, ennen kuin enemmän ehtii pettämään ja hyväksikäyttämään muakin. Välillä on niin niin suloinen ja hempeä, mutta se sama paska sieltä kerta toisensa jälkeen tulee aina esiin kun muutama päivä kuluu... ja kaiken nielen kiltisti ja lepyn, kun muutama päivä kuluu ja kaipaa toisen ihmisen läheisyyttä. Tämä on taas se viikonloppu, kun tuo oinas ottaa oikeen vihaksi. Itsepäinen sarvipää, joka ei tosiaankaan näe omaa napaansa kauemmaksi.

        Oli niin tuttua lueskella, että on tarkka rahoistaan. Kyllä täälläkin ensin maksettiin oikein herrasmiehisesti, mutta ootas kun oltiin tuttavia, niin ei paljoa lompakkoaan viittis kaivella. Toisille hamehelmoille kyllä tarjoilee minkä kerkeää, on työkavereita ja muita tuttuja. On se niin ihme, kun pitäisi se oma rakas olla se jolle nämä eleet osoittaisi...

        Ja lahjoja, syntymäpäivästä ei tietoakaan, ei edes muistanut. On niitä asioita, joita ei voi loukkaamatta ottaa vastaan... Toiset sanovat, että ei ole horoskooppimerkistä kiinni, mutta kyllä täällä lueskellessa tulee vääjäämättä mieleen, että nämä ovat oinaille ja vain oinaille tyypillisiä pikkupiirteitä. Ei kai se oinas siitä mihinkään muutu... miksi muuttuisi...minkäs se luonteelleensa voi.


      • mumma25
        tekstiä kirjoitti:

        Tosi kiva lukea tällaista jämäkkää tekstiä. Ihan liian monet jäävät huonoon suhteeseen ja sietävät vaikka mitä törkyä. Oinaat ovat yksi itsekkäimmistä merkeistä ja toivottoman materiaan meneviä. Eivät omista edes alkutarpeiksi yhtään henkisyyttä tai hienostuneisuutta ja käyttäytyminen on moukan tasoa. Oinas käyttää surutta kanssaihmisiään hyväkseen, eikä tunne mitään tunnontuskia tekemisistään. Jos tästä oinaalle huomauttaa, niin hän raivostuu, alkaa huutamaan ja kääntää kaikki sanojaa vastaan.

        Eihän nyt kukaan jaksa jatkuvasti toista kehua ja varsinkaan jos siihen ei ole mitään todellista syytä. Oinas kuitenkin luulee, että HÄN on ainoa jota täytyy kehua. Mitä se osoittaa: huonoa itsetuntoa päällepäsmäröintiä, jota oinas harrastaa joka asiassa.

        Tuuleta vaan se helpottaa. Ja muista pysyä päätöksessäsi, oinas kun saattaa olla opetellu katumisen aakkoset, jotka hän unohtaa kun olet uudelleen koukussa. Tsemppiä

        olen kokenut senkin, kun herralla alkaa mennä tämän uuden valloituksen kanssa huonosti, eli toisin sanoen, nainen ei tee kaikkea mitä hän tahtoo, silloin alkaa taas ruikutukset sadella puhelimessa mullepäin. Tämä Oinasmies käyttää myös miehiä taloudellisesti hyväksi...olen ollut samoissa porukoissa, ihanpieni esim. vain ei ota omia partavesi deodoranttejamukaan...vaan käytää kaverin kalliita tuotteita aivan pokkana. maksatti kaverillaan kaikkien ruuat. se tässä harmittaa kun nuo naiset eivät tajua minkälaisen tyypin kanssa ovat tekemisissä. minä olen oppirahani maksanut ja todella kalliisti......rahaa on kulunut, mutta arvostus on tämä....kun toinen löytyi......silloin saat siirtyä


    • harakka

      Oinasmiehet käyttää naisia hyväkseen, maksattaa kaiken, ovat mukamas rahattomia.. erittäin itsekeskeisiä, vähät välittää puolisostaan ,tuttua tekstiä tuntuu olevan muillakin, oli ihan kiva lukea. Kärsitty on jo pitkään.

    • Stana

      En voinut olla lukematta, vaikka oinasnainen olenkin. Totta, että kypsymätön oinas voi käyttäytyä noin. Kypsymätön hakee myös sitä rakastumisen huumaa, jolloin suhteet ei kestä kuin sitä paria vuotta kerrallaan.

      Antakaa ihmeessä kenkää noille oinaille, sillä jos alistuu hyväksikäyttöön, oinaan kunnioitus ja sitä myötä rakkaus vähenee entisestään.

      Oinaalle saa ja pitääkin välillä näyttää kaapin paikkaa. Oinas kunnioittaa sellaista joka kunnioittaa itseään, kynnysmatot ei jaksa kauaa kiinnostaa.

    • mumma25

      en tiedä mitä mies ajattelee, neljä vuotta, sitten löytyy se unelmanainen....nyt oli eilen hyvä esim. laitoin viestin että ikävä yllätti....soitti 2 tunnin päästä....sanoi, että tottakai mulla on häntä ikävä kun hän on niin sympaattinen....nämä kun sai sanottua....akku kuulemma loppuu, soitellaan joskus Heippa!
      että nousi raivo....tuli mieleen että vielä se kosto elää....mutta en halua kostaa, mitä olette mieltä.....neuvot olisi kultaakin kalliimpia

      • rapunen

        Älä mumma mieti kostoa, sehän vain kertoo omasta heikkoudestasi päästä yli loukkauksesta. Ei kannata jäädä miettimään vanhoja sotkuja vaan mene vauhdilla eteenpäin elämässäs. Vika ei tietenkään ollut tähtimerkissä vaan miehessä. Kaikissa vaikeissakin ihmissuhteissa piilee hyvät puolensa: tämäkin mies opetti sinulle jotain tärkeää.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4759
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      125
      4333
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2821
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1911
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1689
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1680
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      95
      1641
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1593
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1541
    Aihe