MyTravel Airways

löytyykö kokemuksia

Eka kertaa menossa MyTravel Airways - lennolle.
Löytyykö kokemuksia ? Eroaako esim. Finnairista tai Blue Onesta mitenkään ?

7

924

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei hiuksia

aleta halkomaan, mikä tosin on joidenkin tapa tällä palstalla, niin käytännössä mitään merkittävää eroa ei ole ainakaan Finnairin ja Mytravelin välillä ole.
      Blue Onella en ole lentänyt, joten ei kommenttia.

• Blue1iin

Blue1iin MyTravelia ei voi verrata sillä kysessä on kaksi ihan eri konseptilla toimivaa lentoyhtiötä eli lomalentoyhtiö ja reittilentoyhtiö. Sen sijaan, hyvin samanlaista palvelua on kyllä odotettavissa kuin esim. Finnairin lomalennoilla.
      MyTravel on ihan hyvä yhtiö, on lentänyt Helsingistä Kanarialle/Madeiralle talvisin jo vuodesta -99. Aikaisemmin tätäkin yhtiötä arvosteltiin palstalla rankalla kädellä, mutta viime vuosina huudot ovat hiljentyneet, lienee siksi, että asema on vakiintunut ja palvelu on perus-skadinaavisen hyvää...

• koneet

MyTravelin karjankuljetuskoneisiin
        on ahdettu 220 penkkiä.

Finnairilla samassa koneessa on
        max. 181 penkkiä ja se on todella ahdas.

Eläimiäkään ei kuljeteta niin ahtaasi
        kuin MyTravelilla.

• sillä keväällä 2007.

Finnairiin verrattuna parempi palvelu. Nuorehkoja ystävällisiä lentoemäntiä töissä. Ruoka oli ilmainen, mutta juomat piti ostaa itse. Kaikki koneet näyttää olevan pikäjalkaisille ihmisille ahtaita, joten varasimme etukäteen paikat, jossa jalkatilaa oli runsaasti. Kaikenkaikkiaan olin tyytyväinen My Traveliin.

• kokemattomia

Ennemmin matkustan koneella jossa kokeneita
        emoja kuin MyTravelin nuoria kirkuvia tyttöjä.

MyTravelin tuliterästä koneesta poksahti kerran
        Kanarialla kaikki sähköt kesken lähdän ja nuoret
        kokemattomat emot kirkuivat peloissaan
        toimintakyvyttöminä.

• Kanarian matkaaja jo vuodes...
        kokemattomia kirjoitti:

Ennemmin matkustan koneella jossa kokeneita
        emoja kuin MyTravelin nuoria kirkuvia tyttöjä.

MyTravelin tuliterästä koneesta poksahti kerran
        Kanarialla kaikki sähköt kesken lähdän ja nuoret
        kokemattomat emot kirkuivat peloissaan
        toimintakyvyttöminä.

Taisivat kirkujat olla brittiemoja, koska silloin kun koneet vielä olivat tuliteriä oli niissä myös ulkomaalainen miehistö.

Nykyään matkustamohenkilökunta on suomalainen ja palvelukin on sen mukaista. Henkilökunta on mielestäni asiantuntevaa ja palvelualtista. Toki jokunen heistä on näyttänyt aika nuorelta, mutta palvelun laatu kompensoi tämänkin seikan.

Olen nähnyt koneessa mm. kuinka tajunsa menettänyt matkustaja elvytetään näiden mielestäsi 'kokemattomien' emojen avulla todella nopeasti elävien kirjoihin. Minä vanhempana matkustajana arvostan tällaista ammattitaitoa, koska mistä sitä tietää minkä kohtauksen sitä itse lennolla voi joskus saada. Silloin on tärkeätä, että koneessa on henkilökuntaa, joka osaa auttaa.

Tyytyväisempi olen viimevuosina olut lentoihin, kuin esimerkiksi viisi vuotta sitten.

• kossu lennot
        Kanarian matkaaja jo vuodes... kirjoitti:

Taisivat kirkujat olla brittiemoja, koska silloin kun koneet vielä olivat tuliteriä oli niissä myös ulkomaalainen miehistö.

Nykyään matkustamohenkilökunta on suomalainen ja palvelukin on sen mukaista. Henkilökunta on mielestäni asiantuntevaa ja palvelualtista. Toki jokunen heistä on näyttänyt aika nuorelta, mutta palvelun laatu kompensoi tämänkin seikan.

Olen nähnyt koneessa mm. kuinka tajunsa menettänyt matkustaja elvytetään näiden mielestäsi 'kokemattomien' emojen avulla todella nopeasti elävien kirjoihin. Minä vanhempana matkustajana arvostan tällaista ammattitaitoa, koska mistä sitä tietää minkä kohtauksen sitä itse lennolla voi joskus saada. Silloin on tärkeätä, että koneessa on henkilökuntaa, joka osaa auttaa.

Tyytyväisempi olen viimevuosina olut lentoihin, kuin esimerkiksi viisi vuotta sitten.

Ja kännissä joka lennolla?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      135
      7167
    2. Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.

UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M
      Euroviisut
      125
      4961
    3. L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?

Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa
      Tv-sarjat
      66
      4322
    4. TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a
      Suomalaiset julkkikset
      15
      3483
    5. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      724
      2291
    6. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      299
      1764
    7. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      23
      1515
    8. Miksi et nainen halua

minua, kuten minä sinua?
      Ikävä
      67
      1485
    9. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1438
    10. Osaako kukaan sanoa?

Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j
      Ähtäri
      58
      1394
    Aihe