Eka kertaa menossa MyTravel Airways - lennolle.
Löytyykö kokemuksia ? Eroaako esim. Finnairista tai Blue Onesta mitenkään ?
MyTravel Airways
7
924
Vastaukset
- ei hiuksia
aleta halkomaan, mikä tosin on joidenkin tapa tällä palstalla, niin käytännössä mitään merkittävää eroa ei ole ainakaan Finnairin ja Mytravelin välillä ole.
Blue Onella en ole lentänyt, joten ei kommenttia. - Blue1iin
Blue1iin MyTravelia ei voi verrata sillä kysessä on kaksi ihan eri konseptilla toimivaa lentoyhtiötä eli lomalentoyhtiö ja reittilentoyhtiö. Sen sijaan, hyvin samanlaista palvelua on kyllä odotettavissa kuin esim. Finnairin lomalennoilla.
MyTravel on ihan hyvä yhtiö, on lentänyt Helsingistä Kanarialle/Madeiralle talvisin jo vuodesta -99. Aikaisemmin tätäkin yhtiötä arvosteltiin palstalla rankalla kädellä, mutta viime vuosina huudot ovat hiljentyneet, lienee siksi, että asema on vakiintunut ja palvelu on perus-skadinaavisen hyvää...- koneet
MyTravelin karjankuljetuskoneisiin
on ahdettu 220 penkkiä.
Finnairilla samassa koneessa on
max. 181 penkkiä ja se on todella ahdas.
Eläimiäkään ei kuljeteta niin ahtaasi
kuin MyTravelilla.
- sillä keväällä 2007.
Finnairiin verrattuna parempi palvelu. Nuorehkoja ystävällisiä lentoemäntiä töissä. Ruoka oli ilmainen, mutta juomat piti ostaa itse. Kaikki koneet näyttää olevan pikäjalkaisille ihmisille ahtaita, joten varasimme etukäteen paikat, jossa jalkatilaa oli runsaasti. Kaikenkaikkiaan olin tyytyväinen My Traveliin.
- kokemattomia
Ennemmin matkustan koneella jossa kokeneita
emoja kuin MyTravelin nuoria kirkuvia tyttöjä.
MyTravelin tuliterästä koneesta poksahti kerran
Kanarialla kaikki sähköt kesken lähdän ja nuoret
kokemattomat emot kirkuivat peloissaan
toimintakyvyttöminä. - Kanarian matkaaja jo vuodes...
kokemattomia kirjoitti:
Ennemmin matkustan koneella jossa kokeneita
emoja kuin MyTravelin nuoria kirkuvia tyttöjä.
MyTravelin tuliterästä koneesta poksahti kerran
Kanarialla kaikki sähköt kesken lähdän ja nuoret
kokemattomat emot kirkuivat peloissaan
toimintakyvyttöminä.Taisivat kirkujat olla brittiemoja, koska silloin kun koneet vielä olivat tuliteriä oli niissä myös ulkomaalainen miehistö.
Nykyään matkustamohenkilökunta on suomalainen ja palvelukin on sen mukaista. Henkilökunta on mielestäni asiantuntevaa ja palvelualtista. Toki jokunen heistä on näyttänyt aika nuorelta, mutta palvelun laatu kompensoi tämänkin seikan.
Olen nähnyt koneessa mm. kuinka tajunsa menettänyt matkustaja elvytetään näiden mielestäsi 'kokemattomien' emojen avulla todella nopeasti elävien kirjoihin. Minä vanhempana matkustajana arvostan tällaista ammattitaitoa, koska mistä sitä tietää minkä kohtauksen sitä itse lennolla voi joskus saada. Silloin on tärkeätä, että koneessa on henkilökuntaa, joka osaa auttaa.
Tyytyväisempi olen viimevuosina olut lentoihin, kuin esimerkiksi viisi vuotta sitten. - kossu lennot
Kanarian matkaaja jo vuodes... kirjoitti:
Taisivat kirkujat olla brittiemoja, koska silloin kun koneet vielä olivat tuliteriä oli niissä myös ulkomaalainen miehistö.
Nykyään matkustamohenkilökunta on suomalainen ja palvelukin on sen mukaista. Henkilökunta on mielestäni asiantuntevaa ja palvelualtista. Toki jokunen heistä on näyttänyt aika nuorelta, mutta palvelun laatu kompensoi tämänkin seikan.
Olen nähnyt koneessa mm. kuinka tajunsa menettänyt matkustaja elvytetään näiden mielestäsi 'kokemattomien' emojen avulla todella nopeasti elävien kirjoihin. Minä vanhempana matkustajana arvostan tällaista ammattitaitoa, koska mistä sitä tietää minkä kohtauksen sitä itse lennolla voi joskus saada. Silloin on tärkeätä, että koneessa on henkilökuntaa, joka osaa auttaa.
Tyytyväisempi olen viimevuosina olut lentoihin, kuin esimerkiksi viisi vuotta sitten.Ja kännissä joka lennolla?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1357167Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M1254961L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa664322TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a153483Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242291Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?2991764Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä231515- 671485
Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581438Osaako kukaan sanoa?
Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j581394