Sain uuden winx-lehden ja yllätyin liitelahjasta (käytännölliset magneetit ja lukkari!)
Ja takakannessa luki että seuraavan lehden mukana tulee kolmoskauden tarravhiko ja sen kannessa oli winxit enchantixeissa! Seuraava lehti on must-have kaikille faneille koska Layla tulee mukaan siinä ja niinpoispäin. Viimeinkin jotain hyviä liitelahjoja!
Kolmoskauden tarravihko winx-lehdestä?!?
6
532
Vastaukset
- Yogosan
Ah, kuulostaa ihanalta! :D Tosin Heliaa ei vielä näkynyt? Ääh, tule äkkiä, komea uros.. ;)
- Yogosan
Haluaisiko joku laittaa kuvat noista liitelahjoista? Toki jos ne näkyy se nlehden kelmun läpi niin ei sitten tartte. :D
- stella-enchantix
Onko siinä uusimmassa lehdessä mun piirrustusta?
Siinä On Tecna 2 kauden arki-vaatteissa ja se näkyy olkapäille!!!!- bloom-charmix
Ei ollut piirtämääsi kuvaa lehdessä, stella-enchantix
Winx faneille. No en kai ole winx fani se perkunan Layla tuli pilaamaan niitten pixieittensä ja lordi darkareidensa kanssa koko winxsin....>:( Anteeksi olen tänään vähän pahalla päällä :(
- Winxhullu
-Otsikko!-
Ja tulee Layla.
Lopussa sanottiin: Ja seuraavassa numerossa tapaamme Laylan. Mutta kun ekan kerran tuli Laylaa, niin Laylan nimin oli Aisha?!
Että miksi toimitus kirjoittaa takakanteen Layla, vaikka sarjakuvassa se oli Aisha?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874028Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242891No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6844
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750