Olen tässä menossa kohta käymään usassa ja ajattelin ostaa muutamia pelejä sieltä kun hinnat ovat edulliset verrattuna mitä täällä myydään. mutta miten on toimiiko usasta ostetut pelit eurooppaan myydyissä koneissa? onko koneissa kenties eroja etteivät ntsc pelit ja pal pelit toimisi ristiin jenkki/euroopan koneissa? ainakin muutamassa pelissä jonka olen suomesta ostanut lukee takana pal. jenkkiversioissa varmaan vastaavasti ntsc..
PS3 ntsc/pal sopivuus?
4
452
Vastaukset
- ps3 vielä ainakin toistaise...
alue koodeihin tullaan todennäköisesti siirtymään blu ray elokuvien osalta joskus pelit taitaa pysyä alue vapaina sitten se ntsc hommeli riippuu lähinnä näytöstäsi mitä käytät soita vaikka laitteesi tekniseen huoltoon ja kysy tukeeko näyttösi kyseistä järjestelmää.
- elokuva
Koska hd-dvd on aluekooditon, epäilen ettei
blueray myöskään laita koodeja voimaan ainakaan
ennen kuin formaattisota on voitettu... ainakin ntsc- signaalin vastaan joten jos itse PS3ssa ei ole sitä mitenkään estetty niin ilmeisesti pelien ja leffojen pitäisi sitten toimia. ketuttaa kyllä jos eivät sitten toimikaan. tietenkään mitään suomi käännöksiä esim txt on turha odottaa mutta eipä niitä tarvitsekaan
- spelaaja
theman78 kirjoitti:
ainakin ntsc- signaalin vastaan joten jos itse PS3ssa ei ole sitä mitenkään estetty niin ilmeisesti pelien ja leffojen pitäisi sitten toimia. ketuttaa kyllä jos eivät sitten toimikaan. tietenkään mitään suomi käännöksiä esim txt on turha odottaa mutta eipä niitä tarvitsekaan
ainahan voit toki soittaa playstation tukeen tai sonylle ja varmistaa asia .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770