Osaisko joku kertoa mitä tehdä... Sähelsin koneeni kanssa muuton yhteydessä ja latasin sinne virustorjuntaohjelman poistamatta vanhaa. Kone tietysti (oletan) tilttas siitä ja hävitti kaikki koneella olleet ohjelmat (siis sinne erikseen ladatut) ja mm. kuvat. Kone saatiin uudestaan käyntiin jollain korjausohjelmalla, mutta nyt siinä on ne ilmeisesti alkuperäiset tehdasasetukset tai jotain, eli kaikki sinne tehty on "jossain". Kun kaikki kantapään kautta pitää kokea, niin varmuuskopioita ei tietenkään kuvista ole ja asia sapettaa jonkin verran! Eli voisiko joku ystävällinen asiasta enemmän tietävä kertoa onko mitään mahdollisuutta niitä vielä sieltä löytää vai onko kaikki menetetty? Ja jos, niin mistä niitä oikein lähtee etsimään. Mulla on peukalo keskellä kämmentä mitä tulee tietokoneisiin.
Kiitos!!!
Apua sählärille...???
4
202
Vastaukset
- XP:kö
Oliko tiedostot -omat tiedostot-kansiossa?
Jos oli niiden pitäisi olla C:\Documents and Settings kansiossa.
Jos kansio ei aukea, ota sen omistus haltuun- tyhmyri
Olivat omat tiedostot -kansiossa. Kokeilen tuota, kiitos! Siinä oli vielä sellainen juttu, että meillä oli (mulla ja pojalla) tietokoneella oma kirjautuminen ja tavallaan siis omat jutut niiden takana. Osa pojan ja mun yhteisistä jutuista oli tallessa, mutta kaikki ne vaan omalle tallennetut oli hävöksissä. Ja siis salasanan takana. Mahtaako se olla ongelma??? Kun nyt se kone avautuu ilman mitään kirjautumispyyntöjä. Äh, olen ihan avuton näissä... =(
- ongelmaa
tyhmyri kirjoitti:
Olivat omat tiedostot -kansiossa. Kokeilen tuota, kiitos! Siinä oli vielä sellainen juttu, että meillä oli (mulla ja pojalla) tietokoneella oma kirjautuminen ja tavallaan siis omat jutut niiden takana. Osa pojan ja mun yhteisistä jutuista oli tallessa, mutta kaikki ne vaan omalle tallennetut oli hävöksissä. Ja siis salasanan takana. Mahtaako se olla ongelma??? Kun nyt se kone avautuu ilman mitään kirjautumispyyntöjä. Äh, olen ihan avuton näissä... =(
Tiedostot on kyllä tallessa ja luettavissa, jos niitä ei ole salattu, joudut vaan ottamaan niiden omistuksen haltuun.
http://www.pcanswers.co.uk/tips/default.asp?pagetypeid=2&articleid=31077&subsectionid=616
Kansiot voi tulla luettaviksi niinkin, että luot uudelleen samannimiset käyttäjätilit. Varmuuden vuoksi kopioisin tiedostot ensin toiseen kansioon - Paljon!
ongelmaa kirjoitti:
Tiedostot on kyllä tallessa ja luettavissa, jos niitä ei ole salattu, joudut vaan ottamaan niiden omistuksen haltuun.
http://www.pcanswers.co.uk/tips/default.asp?pagetypeid=2&articleid=31077&subsectionid=616
Kansiot voi tulla luettaviksi niinkin, että luot uudelleen samannimiset käyttäjätilit. Varmuuden vuoksi kopioisin tiedostot ensin toiseen kansioonKiitokset avusta. Koitan näitä hetimmiten ja palaan palstalle, jos tämä ei onnistu! =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee632112Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."51765Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2331250En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71940Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.58894Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki20842Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?111751Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin38688- 19686
Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93679