mistä lappeenrannasta saa ostettua käytettyjä huonekaluja ensimmäiseen kotiin.
tarvetta olisi sohville ja kirjahyllylle.
esim kirppikset,kierrätyskeskukset ym.
onko niihin helppo löytää ulkopaikkakuntalaisen joka vähän lappeenrantaa tietää?
käytettyjä huonekaluja
9
2513
Vastaukset
- huonekaluja
kierrätystalkkareilta,on raviradan luona ,hyötyhallista on kivisalmessa(hinnat tosin korkealla),sekä jos vaivaa haluat nähdä kipaiset joutsenon kierrätyksessä,siellä kaikki ilmaista
- pilviin
On muuten kierrätystalkkareillakin hinnat noussu älyttömästi. Ennen sieltä sai tyyliin sohvan kympillä, nyt joutuu pulittamaan 50.
- noin
pilviin kirjoitti:
On muuten kierrätystalkkareillakin hinnat noussu älyttömästi. Ennen sieltä sai tyyliin sohvan kympillä, nyt joutuu pulittamaan 50.
näkyvät kaupitelleen koko kalustoo kahella kympillä ja ykkös sohvia vitosella. paljon ainaskin oli kaikenlaista
- Primrose
Tässä ajo-ohjeet: suuntaa Palloon ja aja sen läpi, jatka isoa tietä (Taipalsaarentie?) eteenpäin kunnes tulee ramppi "Voisalmi", poistu siitä ja käänny rampin risteyksestä oikealle "Kariniemi". Jatka suoraan jonkun matkaa ja tarkkaile vasemmalle. Muistaakseni ensin tulee joku ihme kuplahalli, jonka jälkeen näkyy yksikerroksinen vaalea rakennus ja kohtuullisen hyvät nimikyltit. Pitää kääntyä vasemmalle ja pihaan pääsee kun kääntyy taas vasemmalle. Ihan kelpo valikoima.
- kalusteita
Prisman liepeillä olevassa Kontissakin on edullisia huonekaluja.
- -iloinen-
todella yllättynyt ja positiivinen olen asiallisista ja mukavista auttavista ohjeista.
odotin että joukkoon olisi mahtunut yksi joka pilaa tunnelman mutta onneksi näyttää lappeenrannassa olevan triplaten viisaampia ihmisiä kuin imatralla.
pitääkin seuraavalla kerralla kun tulee lappeenrantaan kiertää mainitsemanne paikat läpi
hyvää intiaanikesän jatkoa kaikille!
- edulliset
Olen juuri muuttamassa ja minulla on loistokuntoisia huonekaluja esim. pöydät , sohva pölyimuri , kirjahylly ym. valtaosa uusia ja saat ne erittäin halvalla. Asun Lappeenrannan keskustassa. Jos kiinnostaa niin soitellaan. Pentti puh, 041 7080 727
Nopeimmat ensin. - edulliset
Jos asustelet Lappeenrannan lähialueella saat kotiisi todella hyviä huonekaluja muuton takia, Saat ne erittäin edullisesti. Mukana on myös lasitavaraa ja kotiin mahtuvat kuntoiluvälineet. Osa uusia, Jos kiinnostaa soita välittömästi 041 7080 727
- Dipl.ins
Onpa Pentti saanut mahtumaan viestiinsä kammottavia äidinkielellisiä virheitä. Minkään opin mukaan pilkun jälkeisen sanan ei pidä alkaa isolla kirjaimella, heh!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941739
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2401533- 891346
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!651015Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46921- 47908
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38898Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9884- 46852
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35829